Connect with us

Comunicate de Presă

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare
Publicitate

Comunicate de Presă

Glowcare.ro – platforma care redefinește frumusețea prin știință, echilibru și grijă autentică

Publicat

pe

De

Într-o perioadă în care informațiile despre îngrijire și frumusețe sunt tot mai greu de filtrat, un nou proiect editorial vine să aducă claritate și echilibru: Glow Care, revista online dedicată sănătății pielii, frumuseții naturale și stilului de viață conștient.

Lansată oficial în octombrie 2025, GlowCare.ro își propune să devină un punct de referință pentru toate femeile care cred că frumusețea nu se rezumă la aparențe, ci începe din interior – dintr-un stil de viață sănătos, o rutină corectă de îngrijire și o atitudine echilibrată față de sine.

„Ne dorim ca GlowCare.ro să fie mai mult decât o revistă de beauty. Este un spațiu de încredere, unde fiecare femeie găsește răspunsuri reale, argumentate și adaptate vieții de zi cu zi. Fără mituri, fără promisiuni false – doar informație curată și inspirație pentru o îngrijire conștientă”, transmit editorii platformei.

Conținutul GlowCare.ro – informație utilă, prezentată cu empatie și profesionalism
Fiecare secțiune a platformei a fost gândită pentru a oferi conținut relevant și ușor de aplicat:

  • Îngrijirea pielii – tot ce trebuie să știi despre hidratare, exfoliere, protecție solară și îmbătrânirea cutanată;
  • Dermatologie & estetică medicală – articole realizate cu sprijinul specialiștilor, explicate pe înțelesul cititorilor;
  • Nutriție & echilibru – legătura directă dintre alimentație, hormoni, somn și sănătatea pielii;
  • Beauty natural & wellness – idei de ritualuri simple, terapii relaxante și selecții de produse cu formule curate;
  • Psihologie & mindset – cum influențează stresul, oboseala sau emoțiile starea tenului și a corpului.

Prin tonul jurnalistic, dar apropiat, GlowCare.ro reușește să îmbine rigoarea informației cu naturalețea discursului. Fiecare articol este documentat, scris cu grijă și adaptat publicului modern – femei active, independente, care vor să aibă grijă de ele în mod corect, nu complicat.

Un proiect semnat SEO Digital Media
GlowCare.ro face parte din portofoliul SEO Digital Media, companie românească specializată în publishing, content marketing și strategii digitale. Din aceeași rețea fac parte și alte publicații online precum BeautyTrend.ro, TrendyMag.ro sau TotulPentruFemei.ro – fiecare cu un rol bine definit în zona de lifestyle și educație digitală.

Prin infrastructura sa modernă și optimizarea SEO avansată, GlowCare.ro oferă o experiență de lectură plăcută, fluidă, potrivită pentru orice dispozitiv – desktop, tabletă sau mobil. Scopul declarat al echipei este de a construi un hub informațional de încredere, unde cititorii pot găsi răspunsuri reale și soluții testate.

GlowCare.ro – locul unde frumusețea devine o formă de echilibru
Lansarea GlowCare.ro marchează și o schimbare de perspectivă în peisajul media de beauty din România. Platforma nu promovează standarde imposibile, ci normalizează îngrijirea conștientă, fără presiunea perfecțiunii.
Cititoarele vor regăsi în paginile revistei nu doar articole despre produse și proceduri, ci și povești despre feminitate, sănătate emoțională și încredere.

„În 2025, frumusețea nu mai este despre perfecțiune. Este despre grijă – față de piele, față de corp, față de minte. GlowCare.ro este despre femeia care alege să se simtă bine în pielea ei, fără să se conformeze unor tipare impuse”, explică echipa editorială.

Despre GlowCare.ro
GlowCare.ro este o revistă online dedicată îngrijirii pielii, frumuseții și sănătății naturale. Conținutul este realizat de jurnaliști, specialiști în domeniu și colaboratori cu experiență, pentru a oferi cititoarelor informații clare, actuale și bazate pe cercetare. Platforma face parte din rețeaua SEO Digital Media, lider în publishing digital și content marketing în România.

Citeste in continuare

Comunicate de Presă

Spălătorie auto interior Oradea – Fără pete, fără mirosuri

Publicat

pe

De

spalatorie auto profesionala Oradea,spalatorie auto interior Oradea,detailing auto oradea

Curățenie impecabilă pentru mașina ta – alege Clean-Spot.ro, expertul în detailing interior auto Oradea

De ce să alegi o spălătorie auto profesională în Oradea?

Când vine vorba de întreținerea mașinii, curățenia interioară este la fel de importantă ca aspectul exterior. La Clean-Spot.ro, oferim servicii complete de spălătorie auto profesională Oradea, folosind tehnologii moderne și soluții ecologice pentru a reda strălucirea originală a fiecărui detaliu din habitaclu.

Indiferent dacă ești un șofer pasionat sau folosești mașina zilnic pentru drumuri scurte, interiorul autoturismului tău acumulează praf, pete și mirosuri neplăcute. Noi îți oferim soluția perfectă pentru un detailing interior auto Oradea de cea mai înaltă calitate.


Servicii profesionale de curățare tapițerie și detailing auto Oradea

Echipa Clean-Spot.ro este specializată în curățarea tapițeriei auto, fie că este vorba despre material textil, piele naturală sau ecologică. Prin procedee avansate de spălare, aspirare și hidratare a materialelor, garantăm rezultate spectaculoase și o senzație de „nou” la fiecare utilizare.

Printre serviciile noastre se numără:

  • Curățare tapițerie scaune, plafon și portbagaj
  • Detailing complet pentru bord, volan și elemente plastice
  • Curățare covorașe și mochete
  • Eliminare mirosuri persistente și igienizare cu abur

Dacă ești în căutarea unei spălătorie auto interior Oradea care oferă atenție la detalii și servicii premium, Clean-Spot.ro este alegerea ideală.


Detalii care fac diferența – experți în detailing auto Oradea

Nu toate spălătoriile oferă aceeași calitate. La Clean-Spot.ro, fiecare autoturism primește tratamentul unui adevărat VIP. Fiecare colț este verificat, curățat și protejat pentru a-ți reda confortul și prospețimea mașinii tale.

Prin serviciile noastre de detailing auto Oradea, prelungim durata de viață a tapițeriei, protejăm materialele împotriva uzurii și îți oferim o experiență de condus mult mai plăcută.


Programează acum o curățare completă la Clean-Spot.ro

Vrei să simți din nou mirosul de mașină nouă? Programează o sesiune de detailing interior auto Oradea la Clean-Spot.ro și descoperă ce înseamnă cu adevărat o spălătorie auto profesională Oradea.
👉 Intră pe www.clean-spot.ro și transformă-ți mașina într-un spațiu curat, igienic și elegant!

Citeste in continuare

Comunicate de Presă

Comunicat de presă: PerfectLook.ro – noul reper editorial în lifestyle-ul digital din România

Publicat

pe

De

București, România – 2025. Într-o perioadă în care atenția publicului este fragmentată, iar conținutul superficial domină spațiul online, PerfectLook.ro reușește să se impună ca un reper editorial în segmentul publicațiilor de lifestyle. Platforma, dezvoltată de o echipă cu experiență în presă și comunicare digitală, îmbină informația utilă cu inspirația zilnică, acoperind un spectru larg de domenii: sănătate, frumusețe, familie, modă, nutriție, casă și grădină, rețete, lifestyle, horoscop, sfaturi practice și showbiz.

PerfectLook.ro s-a născut din dorința de a oferi un spațiu online curat, unde cititorul să poată găsi informație de încredere și conținut pozitiv, fără titluri înșelătoare și fără senzaționalism gratuit. Articolele sunt redactate într-un ton profesionist, echilibrat și prietenos, cu accent pe soluții reale pentru provocările de zi cu zi.

O platformă care aduce claritate și echilibru

Secțiunea Casă și grădină a devenit una dintre cele mai urmărite rubrici ale site-ului. Aici, PerfectLook.ro oferă idei de amenajare accesibile, sfaturi despre îngrijirea plantelor și recomandări pentru organizarea eficientă a spațiului. Articolele sunt orientate către sustenabilitate, confort și armonie, reflectând tendințele actuale în design interior.

În zona de Diete și Sănătate, conținutul este realizat în colaborare cu specialiști, pentru a oferi informații corecte, bazate pe studii și experiență practică. Fie că este vorba despre alimentație echilibrată, controlul greutății sau prevenirea bolilor, articolele sunt gândite pentru a promova un stil de viață sănătos, nu soluții rapide sau extreme.

Familie, echilibru și înțelegere

Rubrica Familie tratează cu sensibilitate teme legate de parenting, educație emoțională și relații. PerfectLook.ro abordează aceste subiecte într-un mod realist, vorbind despre provocările zilnice ale părinților, dar și despre importanța echilibrului între carieră, viața personală și timpul petrecut împreună.

Fashion și frumusețe, prin filtrul autenticității

Într-o industrie a imaginii tot mai competitivă, PerfectLook.ro alege să prezinte moda și frumusețea ca forme de exprimare personală, nu ca standarde impuse. Articolele de Fashion aduc în prim-plan tendințele internaționale reinterpretate local – haine purtabile, combinații smart și recomandări pentru toate vârstele.

Rubrica Frumusețe completează această abordare cu analize de produse, recomandări testate și ghiduri de îngrijire zilnică. Accentul este pus pe naturalețe și pe alegeri conștiente, bazate pe nevoile reale ale pielii și părului.

Lifestyle, horoscop și rețete – echilibrul dintre inspirație și relaxare

Categoria Lifestyle propune idei pentru o viață echilibrată și conștientă – de la gestionarea stresului la dezvoltare personală și motivație. Articolele sunt scrise într-un stil accesibil, dar documentat, oferind cititorilor perspective noi despre organizarea timpului și a priorităților.

În Horoscop, PerfectLook.ro aduce o abordare diferită, orientată spre autocunoaștere, compatibilitate și dezvoltare emoțională. Nu sunt simple previziuni, ci analize astrologice gândite pentru cititori care își doresc o mai bună înțelegere de sine.

Secțiunea Rețete culinare are un loc special în structura editorială. Inspirate din gastronomia tradițională românească, dar și din bucătării internaționale, rețetele sunt explicate pas cu pas și adaptate vieții moderne – gustoase, sănătoase și rapide.

Sfaturi practice și showbiz – între util și divertisment inteligent

PerfectLook.ro știe că viața de zi cu zi nu este doar despre planuri mari, ci și despre lucrurile mici care fac diferența. În Sfaturi practice, cititorii găsesc soluții concrete pentru organizare, curățenie, gestionarea timpului și bugetului. Fiecare articol este conceput ca un ghid simplu, aplicabil imediat, scris cu empatie și realism.

Pe de altă parte, rubrica Showbiz completează conținutul platformei cu informații din lumea divertismentului, tratate echilibrat și profesionist. Fără titluri scandaloase sau zvonuri nefondate, secțiunea oferă interviuri, analize și noutăți despre vedete, punând accent pe carieră și reușite, nu pe scandaluri.

Un concept editorial gândit pentru durabilitate

PerfectLook.ro nu este doar o publicație online, ci un proiect editorial construit pe termen lung. Cu o identitate clară și un conținut variat, platforma își propune să devină o sursă de inspirație constantă pentru cititorii care caută echilibru, autenticitate și calitate.

Site-ul se adresează unui public divers – femei și bărbați activi, interesați de sănătate, familie, carieră și dezvoltare personală. Conținutul este adaptat contextului digital actual, ușor de accesat de pe orice dispozitiv și optimizat pentru citire rapidă.

PerfectLook.ro demonstrează că jurnalismul de lifestyle poate fi serios, documentat și totuși plăcut de citit. Este locul unde informația de calitate se întâlnește cu inspirația zilnică – un partener media de încredere pentru o viață trăită frumos și echilibrat.

Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

Ce-face-in-constanta-cand-e-frig Ce-face-in-constanta-cand-e-frig
Culturăo lună ago

Ce facem in Constanta cand e frig?

Cand bate vantul taios de la mare, Constanta nu se inchide in casa. Se reinventeaza. Orasul are suficienta istorie, cultura...

Social2 luni ago

Alexandru Ferariu – antreprenorul român care își construiește discret imperiul în România și Republica Moldova

Cine este Alexandru Ferariu, omul de afaceri român din umbră? Peisajul economic românesc este adesea dominat de figuri sonore, antreprenori...

Ce tipuri de cancer mamar poate detecta o mamografie? Ce tipuri de cancer mamar poate detecta o mamografie?
Social5 luni ago

Ce tipuri de cancer mamar poate detecta o mamografie?

Mamografia reprezintă una dintre cele mai esențiale metode de diagnostic în detecția precoce a cancerului mamar, o boală care rămâne...

Eveniment8 luni ago

Jucăriile care vorbesc – povești, cântece și iubire în glas de copil/ursuletultau.ro

Dragă cititorule, ia loc oleacă, că ți-oi spune o poveste cum alta nu-i, despre niște jucării ce nu doar că-ți...

Afaceri8 luni ago

SEO în 2025: De ce majoritatea site-urilor din România pierd trafic și cum să eviți capcana

Ești pregătit pentru valul de schimbări pe care 2025 îl aduce în SEO? Dacă nu, e posibil ca site-ul tău...

Social8 luni ago

Ce tip de deschidere a ferestrelor PVC este potrivit pentru casa ta?

Tipul de deschidere a ferestrelor este un aspect important de luat in considerare atunci cand alegi tamplaria cu profile PVC....

Social8 luni ago

Acneea la adulți: De ce continuă să apară și cum poți scăpa de ea?

Acneea nu mai este doar o problemă a adolescenței, ci afectează tot mai multe femei trecute de 22 de ani,...

Administrație locală9 luni ago

Servicii Complete de Creare Site Web All-Inclusive pentru Afacerea Ta

În era digitală actuală, prezența online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri. Cu toate acestea, mulți antreprenori se confruntă...

Social9 luni ago

Mezoterapia scalpului – Tratamentul cu rezultate garantate pentru reducerea căderii părului

Te-ai întrebat vreodată de ce părul tău nu mai are aceeași densitate ca înainte? De ce găsești din ce în...

Administrație locală10 luni ago

SEO în 2025: Strategii și Tendințe Esențiale pentru a Domina Piața Online din România

Dacă ai un site web sau un magazin online, știi deja că SEO este cheia succesului tău digital. Însă algoritmii...