Uncategorized
Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025
Publicat
acum 2 săptămânipe
Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne Westwood la Săptămâna Modei de la Paris, prin susținerea prezentării de modă a colecției primăvară-vară 2025, semnată Andreas Kronthaler pentru Vivienne Westwood în Place de la République.
Fiind unul dintre cele mai așteptate spectacole ale sezonului, cea mai recentă colecție Vivienne Westwood a captivat publicul cu amestecul său neînfricat de estetică îndrăzneață și spirit rebel.
Imaginată de directorul de creație, Andreas Kronthaler, colecția s-a axat pe îmbrăcăminte ultrafeminină, elegantă în cel mai clasic mod.
Moda este despre frumusețe și bucurie; ne leagă unii de alții, ceea ce este important pentru lumea în care trăim.
Prezente pe podium, căștile Dyson OnTrac™️ au fost asortate cu 4 look-uri cheie. Căștile Dyson OnTrac™️ reprezintă cea mai recentă iterație a celei mai bune inovații în materie de sunet și inginerie.
Jake Dyson, inginer șef la Dyson, spune:
„Dyson a fost întotdeauna pasionat de design și inginerie. Colaborarea noastră cu Vivienne Westwood este o reflectare perfectă a acestui etos. Atât căștile noastre Dyson OnTrac™, cât și uscătorul de păr Dyson Supersonic r™ Professional sunt proiectate pentru a oferi performanțe ridicate fără a compromite designu.
Colaborarea cu o casă vizionară precum Vivienne Westwood, care ne împărtășește pasiunea, a fost o oportunitate interesantă de a prezenta modul în care tehnologia se poate integra perfect cu moda pe o scenă mondială.”
Pentru a completa eleganța prezentării, uscătorul de păr profesional Dyson Supersonic r™ a fost folosit pentru a crea coafuri de podium. În armonie cu colecția, renumitul hairstylist Sam McKnight a optat pentru un look inspirat de „filmele din anii ’80, marca Sloane Ranger”.
Stilistul principal, Sam McKnight declară: „Look-ul este o aluzie la anii 1980. Am avut ca sursă de inspirație o mulțime de imagini cu Sloane Ranger și Prințesa Diana. Am uscat părul pentru a crea volum în față, l-am întins pe o parte și l-am prins. Volumul este dat cu uscătorul de păr Supersonic r™️ și cu spray de volum la rădăcină. Spatele este păstrat destul de natural, deoarece creăm o inspirație din anii 1980, dar o facem într-un mod modern.”
Folosind uscătorul de păr profesional Dyson Supersonic r™️, Sam McKnight detaliază cum a obținut acest look.
INSPIRAȚIE: Volum și ridicare a rădăcinilor. Asimetric. Blowouts și textură naturală.
COAFURA PAS CU PAS:
– Se pulverizează fixativ la rădăcină;
– Se usucă părul cu uscătorul de păr Dyson Supersonic r™️professional
– Se usucă părul cu o perie rotundă mică pentru a crea volum și a ridica rădăcinile. Se ridică părul de la stânga la dreapta, astfel încât firele să stea dreapte.
– După ce s-a uscat fiecare secțiune, părul se rulează pe bigudiuri și se prinde în loc pentru a se răci.
– Se pulverizează fixativul Modern Hairspray pe fiecare secțiune înainte de a le desprinde din bigudiuri, pentru a oferi o strălucire și o fixare de styling de lungă durată.
Uscătorul de păr Dyson Supersonic r™ este cea mai ușoară, cea mai mică și cea mai precisă unealtă de coafat de la Dyson, activată de tehnologii puternice.
Un încălzitor simplificat cu o nouă tehnologie, motorul Dyson Hyperdymium™ și senzorii inteligenți de identificare prin radiofrecvență (RFID) din fiecare accesoriu care comunică cu uscătorul de păr, reglând automat motorul și încălzitorul pentru a oferi un flux de aer și o temperatură optime.
Această funcționalitate oferă reglarea intuitivă a instrumentuli pentru a se potrivi tuturor tipurilor și stilurilor de păr. De exemplu, difuzorul este setat la debit redus și temperatură scăzută pentru a reduce frizzul și a îmbunătăți buclele fără a perturba modelul buclelor. În timp ce modul de uscare dură utilizează căldură și debit la putere maximă pentru a minimiza timpul de uscare, menținând în același timp un flux de aer controlat.
Cea mai bună anulare a zgomotului din clasă cu Dyson OnTrac™
Zgomot anulat de 384.000 de ori pe secundă, reducând până la 40dB. Zgomot extern, urmărit și raportat în timp real, prin aplicația MyDyson™ App.
Gama de sunete îmbunătățită: Dezvăluie detaliile ascunse cu sub-bass profund și strălucire high-end – 6Hz – 21kHz.
Până la 55 de ore¹ de ascultare: 1 încărcare pentru 2 săptămâni de utilizare.
Capace și perne personalizabile: Materiale premium, finisaje high-end cu confort superior.
Iti recomandam
Uncategorized
Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”
Publicat
acum 12 orepe
octombrie 15, 2024
- Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate și alocă zilnic timp pentru învățare.
- Bugetul mediu anual pentru dezvoltare este de 1372 lei.
- Peste 71% dintre respondenți preferă programele de învățare în domenii precum: IT, finanțe și marketing.
- Participarea la evenimente de formare este metoda preferată de învățare, utilizată de 41% dintre angajați.
București, România, 15 October 2024 – Marco Polo CEE, lider în consultanță și dezvoltare de soluții de învățare, anunță principalele rezultate ale studiului intitulat ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România” care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc la celebrarea a 10 ani de excelență al companiei.
Rezultatele studiulului subliniază o tendință clară în rândul angajaților români:
- 1 din 3 româniconsideră dezvoltarea personală o prioritate, alocând zilnic timp pentru învățare.
- Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1372 lei.
- Peste 71%dintre respondenți preferă să își dezvolte competențele în domenii precum IT, finance, legal, business tech și marketing, iar 64% consideră importantă dezvoltarea în zona artei și hobby-urilor.
- În medie, fiecare român are 5 teme de interespentru dezvoltare.
Care sunt metodele de învățare preferate de români
- Participarea la evenimente de formare, utilizată de 41%dintre angajați și 56% dintre manageri.
- Activitățile care îi scot din zona de confort sunt preferate de 23%dintre angajați și 21% dintre manageri.
Comparativ cu accesul la soluțiile de dezvoltare profesională de la primul loc de muncă, unde doar 6 din 10 angajați aveau acces, la locul de muncă actual, 8 din 10 angajați beneficiază de soluții de dezvoltare profesională.
Beneficiarii câștigători ai acestor soluții sunt din generația Millenials (80% au acces) și managerii (85%), în special cei din companii cu peste 1000 de angajați. De asemenea, companiile se adaptează la nevoile moderne de învățare, oferind un mix echilibrat între experiența practică și tehnologie.
Tendințe emergente în învățare:
- Webinarii:Accesul la soluții bazate pe webinarii a crescut de la 9% la 28%, reflectând cererea pentru conținut expert livrat în timp real.
- Blended learning:Interesul pentru soluțiile de blended learning s-a dublat, de la 13% la 22%.
- Social learning:Oportunitățile de social learning au crescut de la 9% la 17%, iar accesul la platforme de online learning a crescut de la 6% la 16%.
Schimbări profunde în paradigma învățării
Cei care au avut primul loc de muncă după 2014 au experimentat o creștere semnificativă în utilizarea soluțiilor de tip blended learning, cu o creștere de 67% în utilizarea microlearning-ului și 150% în utilizarea platformelor online. Aceștia au fost martorii unei schimbări profunde în paradigma învățării, cu o scădere a metodelor tradiționale de formare, cum ar fi trainingurile în clasă (14%).
Raymond Marin, Managing Partner al Marco Polo CEE, a declarat: „Suntem martorii unor transformări fără precedent în modul în care angajații își prioritizează dezvoltarea profesională. Rezultatele acestui survey confirmă angajamentul nostru de a oferi soluții inovatoare și adaptate nevoilor actuale ale pieței. Acum apar modificări structurale în societate, unde motivația și nivelul de implicare al oamenilor devine strâns legat de sentimentul de apartenență la un scop mai mare, dincolo de profit și eficiență”.
Rezultatul este faptul că organizațiile gândesc noi modele de upskilling si re-skilling pentru angajați în timp real, iar structurile de Human Capital dezvoltă și implementează structuri și metode de învățare care cresc adaptabilitatea și agilitatea forței de muncă, pentru a face față unor modele de business în schimbare continuă.
”În Marco Polo am adoptat aceasta direcție încă de acum 5 ani, oferind soluții de blended learning și structurând procesele de dezvoltare a competențelor și abilităților sub forma călătoriilor de învățare (HPLJ – high performance learning journey) pentru că am vrut să venim în întâmpinarea clienților și partenerilor cu modele durabile și agile, ce permit o abordare personalizată fiecărui angajat.
Rezultatele studiului ne întăresc convingerea că investiția în dezvoltarea competențelor este o prioritate pentru români, când 1 din 3 alocă timp pentru învâțare. Pentru Marco Polo CEE, aceste date confirmă alinierea noastră la tendințele moderne, atât în privința formării profesionale, cât și în metodele de livrare a conținutului. Flexibilitatea și agilitatea tehnologică sunt esențiale – vedem o creștere semnificativă a soluțiilor de blended learning și a accesului la webinarii și platforme online”, a completat Raymond Marin.
În plus, numărul de soluții de învățare disponibile la locul de muncă a crescut, companiile oferind o combinație echilibrată între experiențe practice și metode tehnologice. Aceste transformări sunt în concordanță cu direcția strategică a companiei Marco Polo CEE de a furniza soluții inovatoare, care sprijină progresul constant al profesioniștilor.
Marco Polo CEE sărbătorește un deceniu pe piața din România, eveniment marcat pe 10 octombrie la Baroque Events&Garden. Cu această ocazie, compania a organizat un eveniment special intitulat „The Voyage Within” și a lansat un survey care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc. Principalii clienți ai Marco Polo CEE provin din industrii precum banking, telecom, servicii financiare, agricultură, servicii profesionale, retail ș.a., pentru care compania oferă programe de tipul: leadership academies, mini MBA’s, Commercial Academies, Assessment Centers, sau programe de tipul energy management, resilience, multiplier leadership, communication.
Despre Marco Polo CEE
Marco Polo CEE a fost fondat în România, în 2014, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de directori de top în afaceri, cu experiență în industrii ca FMCG, Servicii, Learning & Education. Echipa are peste 20 de ani de experiență pentru fiecare dintre consultanții săi, în Roluri Strategice și Senior Executive, direct implicați în procese masive de Business Transformation, Turnaround și New Business Setup.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați Website-ul Marco Polo CEE.
Uncategorized
Samsung România lansează a patra ediție a competiției naționale „Solve for Tomorrow” pentru tineri pasionați, cu idei inovatoare
Publicat
acum 12 orepe
octombrie 15, 2024- Solve for Tomorrow se desfășoară în perioada octombrie 2024 – martie 2025
- Elevii între 16-18 ani se pot înscrie, individual sau în echipe formate din cel mult 5 membri, în perioada 15 octombrie – 21 noiembrie, prin completarea formularului disponibil pe platforma competiției
- În cadrul programului, participanții vor beneficia de ateliere de design thinking, antreprenoriat, inteligență artificială, tehnici de prezentare și sesiuni de mentorat organizate cu obiectivul de a-și aduce la viață ideile cu care s-au înscris în concurs
- La finalul competiției, echipele clasate pe primele poziții vor câștiga echipamente Samsung
București, 15.10.2024 – Samsung România dă startul celei de-a patra ediții a competiției naționale „Solve for Tomorrow,” un program dedicat tinerilor liceeni care vor să transforme pasiunea și ideile inovatoare în soluții reale pentru viitorul comunităților lor. În acest an, Solve for Tomorrow se desfășoară în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Startarium.
Solve for Tomorrow aduce împreună educația, tehnologia și gândirea inovatoare, oferindu-le tinerilor cu vârste între 16 și 18 ani ocazia să dezvolte proiecte cu impact social, integrând noile tehnologii și inteligența artificială. Participanții vor învăța să abordeze provocările din jurul lor cu soluții eficiente și sustenabile, dezvoltând totodată abilități antreprenoriale și digitale esențiale pentru viitorul lor profesional.
„Solve for Tomorrow este un program care a implicat peste 3000 de tineri în primele trei ediții desfășurate în România. Această competiție nu este doar despre inovare tehnologică, ci și despre puterea ideilor de a schimba lumea în mod concret. Astfel, în primele ediții elevii au demonstrat o capacitate extraordinară de a identifica probleme reale și de a propune soluții sustenabile, care pot modela viitorul, iar misiunea noastră este să continuăm să sprijinim aceste tinere generații, oferindu-le nu doar tehnologia necesară, ci și resursele educaționale și mentoratul care să le transforme ideile în realitate.” declară Julia Kim, CEO Samsung Electronics România
Lumea ta începe cu ideile tale. Din pasiunile tale!
Acesta este mesajul central al ediției din acest an, care aduce în prim-plan rolul pasiunii și creativității în dezvoltarea unor soluții inovatoare pentru viitor. Competiția le oferă participanților oportunitatea de a lucra alături de experți și mentori pentru a-și transforma ideile în proiecte reale, utilizând tehnologia, inteligența artificială și metodele de gândire inovatoare. Înscrierile sunt deschise până pe 21 noiembrie 2024, iar participanții se pot înscrie singuri sau alături de o echipă.
Proiectele propuse trebuie să abordeze unul dintre cei patru piloni principali: Mediu înconjurător, Diversitate și incluziune socială, Educație, Dezvoltare durabilă.
Noutatea acestei ediții este integrarea componentei de inteligență artificială în curriculum:
„Samsung vizează, în România și la nivel global, democratizarea Inteligenței Artificiale, astfel că aceasta devine o nouă componentă a programului Solve for Tomorrow. Credem în puterea transformatoare a educației și a noilor tehnologii, iar integrarea AI în competiție este un pas esențial în pregătirea tinerilor pentru provocările viitorului. Ne dorim să inspirăm participanții să exploreze potențialul AI pentru a dezvolta soluții inovatoare și sustenabile, care pot avea un impact real asupra comunităților lor.” – spune Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communications South-East Europe, Samsung Electronics România și Bulgaria
Calendarul Solve for Tomorrow
- Faza I(octombrie – noiembrie 2024): ateliere de design thinking și generare de soluții, menite să ghideze tinerii în procesul de dezvoltare a proiectelor pe care le vor înscrie în competiție. La finalul acestei faze, cele mai bune 25 de proiecte vor fi selectate pentru etapa următoare.
- Faza II(decembrie 2024 – martie 2025): participanții selectați vor beneficia de sesiuni de mentorat 1:1, ateliere de antreprenoriat și AI, în cadrul cărora își vor dezvolta proiectele. În luna martie, echipele își vor prezenta proiectele în fața juriului și vor fi aleși câștigătorii.
Partenerii programului
În cadrul celei de-a patra ediții a proiectului, alături de Samsung Electronics România se află Junior Achievement România, Google România și Startarium.
Junior Achievement, partener al proiectului încă de la prima ediție, aduce o expertiză vastă în educație și formare antreprenorială, contribuind la dezvoltarea abilităților esențiale pentru tinerii participanți. „Creativitatea, spiritul comunitar și tehnologia reprezintă în fiecare an elemente definitorii pentru participanții la competiția Solve for Tomorrow. Încă de la prima ediție, acest format internațional ne-a dat posibilitatea de a oferi elevilor și profesorilor din rețeaua Junior Achievement noi oportunități de învățare și de explorare a potențialului de inovare prin metodologia Design Thinking. Ne bucurăm să fim parteneri în cea de-a patra ediție a acestui proiect în România și să lucrăm alături de tineri a căror pasiune și determinare au puterea de a remodela viitorul.”, a declarat Loredana Mihăescu, Deputy CEO & Education Director în cadrul Junior Achievement România
Alături de ei, Google România sprijină competiția prin promovarea utilizării tehnologiei și a inovației, deschizând noi oportunități pentru viitorul tinerilor. „Google România este dedicată promovării educației în domeniul tehnologiei și susține cu entuziasm inițiative precum proiectul Solve for Tomorrow derulat de Samsung. Ne bucurăm să vedem liceeni pasionați de tehnologie, dornici să inoveze și să contribuie la dezvoltarea comunității. Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem câștigătorii și să fim inspirați de creativitatea și ingeniozitatea lor. Suntem convinși că, împreună, putem contribui la construirea unui viitor mai bun prin intermediul tehnologiei.”, a afirmat Sorin Sfetcu, Industry Manager Google România
Startarium, platforma de educație antreprenorială, completează echipa de parteneri prin oferirea resurselor necesare pentru dezvoltarea ideilor de afaceri și soluțiilor sustenabile. Împreună, acești parteneri creează un cadru solid pentru ca tinerii să își transforme ideile în realitate. „Suntem încântați să fim din nou parteneri ai competiției Solve for Tomorrow, ediția 2024 – 2025. Într-o lume în continuă evoluție, pregătirea tinerilor pentru viitor implică dezvoltarea unei mentalități orientate spre impact social și utilizarea responsabilă a tehnologiei, inclusiv a inteligenței artificiale. De aceea, accesul la resursele relevante de învățare oferite de Startarium contribuie la formarea gândirii critice și la folosirea tehnologiei în procesul de educație și inovație. Tehnologia, în special inteligența artificială, se afirmă ca un instrument esențial în educație, întărindu-ne angajamentul de a inspira generațiile viitoare să își valorifice potențialul uriaș pentru a crea un impact real și sustenabil în societate”, a spus Vlad Craioveanu, Fondator Startarium/ CEO și Cofondator Impact Hub Bucharest.
Impactul primelor ediții
În primele trei ediții ale competiției Solve for Tomorrow, impactul a fost semnificativ atât pentru elevi, cât și pentru profesori. Peste 1000 de profesori și 600 de licee din întreaga țară au fost implicate, iar mai mult de 3000 de elevi au participat la activitățile proiectului. Au fost înscrise 900 de idei inovatoare, dintre care 75 de echipe finaliste, însumând aproximativ 350 de elevi, au dezvoltat proiecte inovatoare cu impact asupra comunităților.
Printre proiectele câștigătoare ale ediției 2023-2024 se numără: prototipul unui robot logoped bazat pe inteligență artificială, realizat de echipa Roboped din Ploiești (locul I), transformarea unei platforme petroliere abandonate într-o sursă de energie eco, cu ajutorul panourilor solare, turbinelor eoliene și maritime, dezvoltată de echipa Feel the energy din Pitești (locul II) sau prototipul unei ambarcațiuni care colectează deșeurile din apele marine, creat de The STS Danubius din Galați (locul III).
Despre Solve for Tomorrow
Lansat în 2010, Solve for Tomorrow este o competiție unică prin care se încurajează gândirea inovatoare, munca în echipă și dezvoltarea unor idei de inovare socială care rezolvă cele mai urgente probleme ale comunității. Solve for Tomorrow s-a desfășurat în aproximativ 23 de țări din întreaga lume, cu peste 1,8 milioane de studenți participanți. În acest timp, competiției Solve for Tomorrow i s-au alăturat mii de studenți, profesori și părți interesate din întreaga lume, cultivând mereu un spirit de invenție și creativitate în școlile și comunitățile în care operează.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformatoare. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și de memorie, sistemelor LSI, fabricării și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fără întreruperi prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru cele mai recente știri, vizitați Samsung Newsroom pe news.samsung.com.
Uncategorized
„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația
Publicat
acum 13 orepe
octombrie 15, 2024Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde primul film artistic despre George Enescu a câștigat marele premiu la categoria „Cea mai bună muzică originală de film”, în frunte cu Sebastian Androne-Nakanishi, compozitorul muzicii originale din film.
Gala de decernare a premiilor a avut loc în data de 12 octombrie în Samobor și a reunit mai mulți specialiști în domeniu, nume mari care au inovat industria de sunet în cinematografie, printre care și Mark Ulano, renumit inginer de sunet american multiplu premiat de Academia Americană de Film (Premiile Oscar) pentru filme de referință, precum Titanic, Inglorious Basterds, Ad Astra și Once Upon a Time in Hollywood. La festivalul din Croația, acesta a obținut premiul Best sound mixer pentru filmul Oppenheimer.
Stuart Wilson, celebru inginer de sunet premiat Oscar și BAFTA pentru producția 1917 (regia Sam Mendes) a fost onorat cu Premiul pentru Întreaga Activitate. De-a lungul carierei, a lucrat pentru proiecte cinematografice majore, precum: Star Wars, James Bond, Harry Potter, Macbeth (Justin Kurzel), Marie Antoinette (Sofia Coppola) etc.
Wayne Pashley, editor și designer de sunet recunoscut pentru colaborările de top cu nume mari din industria cinematografică. Printre cele mai sonore proiecte la care a lucrat amintim: Mad Max: Fury Road; The Great Gatsby; Happy Feet; Australia și Elvis. Pentru acesta din urmă a obținut Premiul Crystal Pine la International Sound & Film Music Festival – ISFMF la categoria Cel mai bun design de sunet.
Premiul este o recunoaștere majoră, având în vedere competiția acerbă din cadrul festivalului.
La proiecția oficială din cadrul festivalului a participat și Excelența Sa, Doamna Mihaela Cămărășan, Ambasadorul României din Republica Croația.
International Sound & Film Music Festival – ISFMF este unul dintre cele mai mari și mai importante trei festivaluri de muzică de film din lume. Festivalul promovează conștientizarea importanței muzicii și a sunetului ca elemente indispensabile în cinematografie. Premiul primit în cadrul acestui festival este cu atât mai important cu cât filmul îl are drept protagonist pe cel mai mare compozitor român, George Enescu. Muzica din film reunește opere ale lui George Enescu și compoziții originale semnate de Sebastian Androne-Nakanishi, desemnat „Compozitorul Anului 2022” la International Classical Music Awards. Coloana sonoră este interpretată de Orchestra Națională a Franței, sub bagheta Maestrului Cristian Măcelaru, director artistic al Festivalului George Enescu și de Orchestra Națională Radio din România, condusă de Maestrul Horia Andreescu. De asemenea, violonistul Alexandru Tomescu adaugă o notă distinctă producției sonore, din ipostază solistică. Coloana sonoră include și un fragment muzical original, interpretat de George Enescu la vioară și Dinu Lipatti la pian.
Filmul beneficiază de o distribuție remarcabilă, cu Mircea Dragoman în rolul lui George Enescu și Theodora Sandu în rolul Prințesei Maruca, alături de actori cunoscuți precum Cezara Dafinescu, Manuela Hărăbor, Adrian Titieni, Cristian Sofron, Kira Hagi, Pavel Ulici, Filip Ristovski, Erica Moldovan, Codrin Dănilă și regretatul Constantin Codrescu. Costumele sunt create de italianul Stefano Nicolao, celebru pentru munca sa la producții premiate cu Oscar.
Pe 26 octombrie urmează premiera mondială în cadrul prestigiosului Festival Internațional de Film ARPA, la Harmony Gold Theatre pe Sunset Boulevard în Los Angeles. Filmul „Enescu, jupuit de viu” este singurul film românesc din selecția oficială ARPA, un festival cu tradiție de aproape 3 decenii, printre cele mai vechi și importante festivaluri internaționale pentru film independent.
Publicul românesc va avea ocazia să vizioneze în premieră acest film mult așteptat începând cu luna noiembrie, în prezența regizorului și a unor membri ai echipei, beneficiind astfel de o experiență cinematografică unică. „Enescu, jupuit de viu” va fi lansat în cadrul a peste 30 de proiecții de gală în toată țara, debutând pe 2 și 3 noiembrie la Iași, 4 noiembrie la Opera Națională din București, 5 noiembrie la Ploiești și 6 noiembrie la Constanța, aceste prime date fiind deja sold out!
Pe data de 30 noiembrie va avea loc o proiecție specială la Ateneul Român din București. Biletele sunt deja puse în vânzare și se epuizează rapid. Lista completă cu datele și locațiile premierelor poate fi găsită pe paginile de social media ale filmului, urmând să fie afișate și datele pentru luna decembrie.
„Acest film își propune să aducă în prim-plan nu doar genialitatea compozitorului George Enescu, ci și latura umană a acestuia. Sper ca prin această producție să aducem publicul mai aproape de sufletul lui Enescu și să-l facem iubit așa cum merită. Dincolo de compozitorul de geniu, este omul Enescu, pe care publicul poate să-l descopere în acest film. Sper ca filmul nostru să contribuie la îmblânzirea unora dintre semeni, lucru pe care Enescu dorea să-l facă, prin muzica lui. Poate nu doar să-i îmblânzească, ci și să-i facă să-l iubească așa cum merită.” subliniază regizorul Toma Enache, care a fost distins recent cu premiul „Premio Cultura” în cadrul evenimentului cultural „Leoni, Gattopardi di Sicilia”, organizat în Veneția.
Detalii complete despre proiecții și bilete se găsesc aici:
https://ticketstore.ro/ro/eticheta/101/film-enescu-jupuit-de-viu
https://www.iabilet.ro/bilete-jupuit-de-viu/
https://www.facebook.com/enescufilm
https://www.instagram.com/enescufilm?igsh=MTlrdDRubTJid3AzYg==
Parteneri
Știri din Constanța
Cum Vă Poate Transforma Pielea Epilatul cu Ceară de Miere de la Roial
Roial Ceara Epilat cu Miere este o soluție ideală pentru persoanele care își doresc o metodă naturală și eficientă de...
Cafeaua Arabica Energia de care ai nevoie în fiecare zi
Cafeaua este mai mult decât o simplă băutură; este un ritual, o sursă de energie și o parte importantă a...
Baloanele – O Combinație Magică pentru Halloween!
Halloween-ul se apropie cu pași rapizi, iar tu începi să te gândești la cum să transformi petrecerea ta într-un eveniment...
Oferte de sejur pentru Crăciun 2024
Încă puțin și magia sărbătorilor ne bate la ușă! Crăciunul, perioada magică a anului, plină de bucurie, lumină și momente...
Cum sa-ti transformi balconul cu ajutorul ferestrelor din PVC
Balconul a devenit in ultimii ani mult mai mult decat un simplu spatiu de depozitare sau un loc pentru uscarea...
În perioada 5 – 9 septembrie, la Mamaia și Jupiter va avea loc prima tabără la mare pentru copiii din sistemul de protecție socială
Vacanța de vară se termină la mare pentru 100 de copii care beneficiază de măsura protecției sociale în cadrul Direcției...
CNAS: Plafonul pensiei până la care se acordă medicamente compensate cu 90% creşte la 2.020 lei
Plafonul de pensie pentru care se acordă medicamente compensate cu 90% din preţul de referinţă creşte începând cu luna septembrie...
Peștera Lacul Verde – Paradisul ascuns de pe Valea Oltului
Dacă te afli pe Valea Oltului, nu rata ocazia de a explora una dintre cele mai fascinante minuni naturale din...
Loviștea: Tradiție și calitate din inima Vâlcii
Fondată în 1998, „Loviștea” este o afacere de familie ce și-a început povestea în comuna Perișani, județul Vâlcea. Cu rădăcini...
Secretul unui ten radiant: Tratamente faciale non-invazive
Tratamentele faciale non-invazive au revoluționat industria estetică, oferind o alternativă sigură și eficientă pentru cei care doresc să-și îmbunătățească aspectul...