Uncategorized
Un sfert dintre europeni recunosc că nu le plac fotografiile de la nuntă
Publicat
acum 1 anpe

Noi tendințe în fotografia de nuntă: aproape o treime dintre europeni își provoacă invitații să concureze pentru a capta cel mai bun portret cu smartphone-ul
[București, România – 19 August 2024] – Rezultatele unei noi cercetări dezvăluie tendința tot mai populară a fotografiei alternative de nuntă: 25% dintre europeni recunosc că nu sunt mulțumiți de fotografiile de la propria nuntă, iar 29% aleg să nu aibă un fotograf oficial. Peste o treime (36%) ar lua în considerare să aibă ca fotograf un prieten priceput în utilizarea smartphone-ului.
În ultimii zece ani, căutările de „fotograf de nuntă” au scăzut cu aproape 22%, în timp ce 46% dintre europeni afirmă că preferă flexibilitatea și creativitatea creatorilor de conținut care folosesc smartphone-uri pentru a surprinde momentele din ziua nunții. Aceste date subliniază influența tot mai mare a tehnologiei digitale și a rețelelor sociale asupra acestei zile speciale.
Aproape jumătate dintre respondenți (49%) consideră că fotografiile de nuntă ar trebui modernizate, iar 39% dintre europeni au folosit sau intenționează să folosească un website dedicat sau un hashtag special pentru a colecta cele mai bune fotografii realizate de invitați în ziua nunții. În plus, mai mult de un sfert (29%) ar lua în considerare utilizarea exclusivă a fotografiilor realizate de invitați. De asemenea, aproape o treime (31%) ar organiza un concurs de fotografie între invitați pentru a obține cea mai reușită imagine.
Cercetarea realizată la inițiativa HONOR, un furnizor global de smartphone-uri, evidențiază performanțele remarcabile ale noii camere din seria H200. Aceasta realizează imagini de o calitate excepțională, optimizate cu ajutorul AI, capturând lumina și umbrele la un nivel comparabil cu cel al unui DSLR. Cu funcții avansate, precum AI Eraser, utilizatorii pot elimina în mod natural elementele nedorite din fundal, precum persoane sau obiecte, pentru a obține fotografii mai clare și mai estetice.
Pentru 16% dintre respondenți, cel mai mare regret din ziua nunții a fost legat de fotografiile realizate, urmat de selecția invitaților (12%) și de alegerea locației (11%). Unii europeni consideră că fotografiile tradiționale de nuntă sunt prea consumatoare de timp (13%), în timp ce alții le percep ca fiind demodate (13%) sau chiar stânjenitoare (11%).
Lauren Prichard, creator de conținut pentru nunți la Social Brides Club, a vorbit despre rezultatele cercetării: „Crearea de conținut pentru nunți a devenit o parte esențială a industriei nunților. Un avantaj major este livrarea conținutului în doar 24 de ore, oferind cuplurilor posibilitatea de a retrăi ziua nunții imediat și de a o împărtăși rapid pe rețelele de social media. Știm că este important pentru proaspeții căsătoriți să aibă acea „fotografie perfectă” cât mai repede, pentru a o posta a doua zi pe Instagram. Deși fotografia și videografia profesională de nuntă vor rămâne întotdeauna valoroase, livrarea galeriilor poate dura până la șase luni. În acest context, crearea rapidă de conținut este o completare ideală.
Conținutul behind-the-scenes capturat cu smartphone-ul este o modalitate mai autentică și naturală de a surprinde amintirile de la nuntă. Într-o zi plină de momente speciale, cuplurile își doresc să păstreze cât mai multe amintiri. La fiecare eveniment la care participăm, facem fotografii și videoclipuri cu smartphone-ul, așa că angajarea unui creator de conținut pentru ziua nunții garantează că niciun moment nu va fi ratat. Unele cupluri amplasează coduri QR în locație pentru a încuraja invitații să încarce fotografiile printr-un link sau folosesc aplicații care funcționează ca un aparat foto digital de unică folosință.”
Pentru a ajuta oaspeții să surprindă cele mai bune portrete, Lauren a oferit câteva sfaturi esențiale pentru a obține fotografia perfectă cu un smartphone:
- Curățați lentilele:Folosiți un material din microfibră pentru ochelari sau, și mai bine, un șervețel special pentru lentile, pentru a vă asigura că obiectivul este curat. Dacă nu aveți la îndemână astfel de materiale, puteți șterge rapid lentila pe îmbrăcăminte. Dacă lentilele sunt murdare, fotografiile vor fi neclare sau tulburi, iar acest lucru nu poate fi corectat ulterior.
- Alegeți cu grijă fundalul: Evitați zonele aglomerate și încurajați subiecții să pozeze într-un loc care să pună în valoare frumusețea locației alese de cuplu. În cazul fotografiilor spontane, utilizarea unui instrument AI pentru a elimina obiectele nedorite din fundal poate îmbunătăți considerabil calitatea imaginii.
- Evitați iluminarea din spate: Nu plasați niciodată subiecții în fața unei ferestre cu lumina venind din spatele lor, deoarece imaginea va fi supraexpusă. În schimb, poziționați subiecții cu fața către fereastră, astfel încât lumina să le cadă pe față.
- Folosiți soarele în avantajul vostru: Mulți fotografi preferă să realizeze portrete la umbră în zilele însorite, deoarece aceasta flatează subiecții. Totuși, pentru fotografiile realizate cu un smartphone, lumina directă a soarelui este ideală. Având experiență cu nunțile în destinații europene, am învățat să folosim soarele în avantajul nostru.
- Faceți mai multe fotografii: Nu vă limitați la o singură imagine. Smartphone-urile moderne permit captarea rapidă a mai multor fotografii, oferindu-vă astfel șansa de a alege cea mai reușită poză. De asemenea, funcția de îmbunătățire a fotografiilor de grup poate fi foarte utilă, recunoscând ochii închiși și corectându-i pentru a-i deschide.
„Tendințele în fotografie continuă să evolueze, iar cercetările noastre arată că oamenii caută noi modalități de a surprinde cele mai bune portrete, chiar și în ziua nunții. La HONOR, înțelegem importanța captării unor imagini uimitoare, mai ales la evenimentele importante, precum nunțile celor dragi. Noua serie HONOR 200 folosește precizia fotografică bazată pe AI, pentru a capta toate detaliile subiectului, cu opțiuni diverse pentru portrete, fundaluri și iluminare, astfel încât să obțineți imagini perfect echilibrate.” – a declarat Stanley Yan, Country Manager Honor România
Pentru a ajuta invitații la nunți să obțină acea fotografie de grup perfectă, HONOR 200 Pro dispune de funcția Group Photo Enhance. Aceasta include tehnologia Multi Frame Synthesis, care detectează automat cadrele în care ochii unei persoane sunt închiși sau există distorsiuni faciale din cauza unghiului, actualizându-le cu un cadru mai bun pentru a asigura o fotografie de grup impecabilă. Seria HONOR 200 stabilește un nou standard pentru portrete, chiar și în ziua nunții tale. Vizitați https://www.hihonor.com/ro/ pentru mai multe detalii.

Iti recomandam
Uncategorized
Goodyear UltraGrip Performance 3 – campionă la testele de iarnă ADAC, pentru al doilea an consecutiv. Gama s-a extins la 269 de dimensiuni
Publicat
acum 5 zilepe
octombrie 9, 2025
Goodyear UltraGrip Performance 3 oferă acum cea mai extinsă gamă de anvelope de iarnă, cu 269 de dimensiuni, pentru mașini compacte, electrice și SUV-uri, și câștigă pentru al doilea an consecutiv la testul de iarnă ADAC
București, 09 octombrie 2025 – Goodyear a anunțat extinderea gamei sale UltraGrip Performance 3 pe parcursul anului 2025, prin introducerea a 68 de noi dimensiuni (SKU-uri), ajungând la un total de 269. Aceasta a devenit astfel cea mai amplă gamă din istoria companiei, care acoperă totul, de la mașini compacte și vehicule electrice (EV), până la SUV-uri. Prin această extindere, Goodyear își consolidează poziția pe piața premium a anvelopelor de iarnă, beneficiind de recunoașterea celei mai mari asociații auto din Europa, Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC), care a desemnat modelul UltraGrip Performance 3 câștigător al celui mai recent test de iarnă.
Goodyear își reafirmă poziția de lider în inovația și performanța anvelopelor, obținând pentru al doilea an consecutiv primul loc în prestigiosul test de iarnă ADAC. Modelul Goodyear UltraGrip Performance 3 a fost campionul absolut al testului, clasându-se pe locul 1 dintre 31 de concurenți și obținând calificativul „Good” la categoria 225/40 R18.
Anvelopa s-a remarcat în test cu note maxime la siguranța la volan și performanța ecologică, având cea mai redusă uzură și cel mai bun randament kilometric. UltraGrip Performance 3 a atins o durată de viață estimată de 76.500 km, depășind cu peste 10% anvelopa de pe locul secund. De asemenea, a demonstrat o eficiență ridicată a consumului de combustibil, cu un consum de doar 5,8 litri la 100 km.

Odată cu extinderea gamei, UltraGrip Performance 3 acoperă acum toate categoriile principale de vehicule, de la dimensiuni de 14 până la 22 de inci, răspunzând cererii tot mai mari pentru SUV-uri și vehicule electrice (EV-uri) și confirmând angajamentul companiei pentru segmentul de iarnă. Noua gamă este optimizată pentru a echipa o varietate mare de vehicule moderne, inclusiv modele electrice populare precum Volkswagen ID.7 Tourer, BMW i5 și Volvo EC40 și EX40. Ca toate anvelopele Goodyear, UltraGrip Performance 3 este pregătită pentru vehiculele electrice (EV-ready), fiind echipată cu tehnologii speciale care îmbunătățesc eficiența și reduc zgomotul interior, ceea ce o face o alegere excelentă atât pentru vehiculele electrice, cât și pentru cele cu motor cu combustie internă (ICE).
Portofoliul extins le oferă acum mai multor șoferi ca oricând posibilitatea de a beneficia de performanța de iarnă premiată a Goodyear, 84% dintre noile dimensiuni având 19 inci sau mai mult. Multe dintre aceste dimensiuni sunt deja disponibile pe piață.
„UltraGrip Performance 3 reflectă angajamentul nostru de a livra cele mai înalte standarde de siguranță și performanță fiecărui șofer, indiferent de tipul de vehicul pe care îl conduce. Prin gama extinsă și rezultatele de top la testele de iarnă, Goodyear le oferă mai multor șoferi ca oricând siguranța de a ajunge oriunde îi poartă drumurile de iarnă”, a declarat Ben Glesener, Senior Director, Technology Consumer, EMEA, Goodyear.
Oferind aderență excelentă și siguranță deplină în condiții de iarnă, UltraGrip Performance 3 integrează inovațiile Goodyear, precum Snow Protect Technology și Wet Grip+ Technology, care, împreună, optimizează performanța anvelopei la temperaturi scăzute și asigură călătorii fără întreruperi pe tot parcursul sezonului rece.
În plus, UltraGrip Performance 3 este o alegere inteligentă, garantând performanțe constante, de top, din prima iarnă de utilizare până la ultima. De asemenea, îi ajută pe șoferi să facă economii, datorită durabilității și eficienței sporite în consumul de combustibil, făcând planurile de iarnă mai accesibile.
Mai multe informații despre Goodyear UltraGrip Performance 3 pot fi găsite aici: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/why-goodyear/goodyear-ultragrip-performance-3.html
Despre Goodyear
Goodyear este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume. Are aproximativ 68.000 de angajați și produce în 53 de facilități din 20 de țări din întreaga lume. Cele două Centre de Inovare din Akron, Ohio, și Colmar-Berg, Luxemburg, dezvoltă produse și servicii de ultimă generație, care stabilesc standardul de tehnologie și performanță pentru industrie. Pentru mai multe informații despre Goodyear și produsele sale, accesați www.goodyear.com/corporate.
Uncategorized
SIMEDICAL ROMÂNIA aduce în premieră în București expertiza mondială a prof. dr. Erdal Karaöz în medicina regenerativă
Publicat
acum 6 zilepe
octombrie 8, 2025
Simedical România facilitează accesul pacienților români la cele mai inovatoare tratamente din medicina regenerativă, prin organizarea unui eveniment exclusiv dedicat longevității și terapiilor celulare, alături de unul dintre cei mai reputați experți internaționali: Prof. dr. Erdal Karaöz de la Liv Hospital Istanbul.
Evenimentul are loc joi, 9 octombrie 2025, ora17, la Victoriei Ballroom, Calea Victoriei 21–23, București.
Prof. dr. Erdal Karaöz este un nume de referință la nivel global în terapii celulare, inginerie tisulară și terapii genice, cu peste 133 articole internaționale, 10 capitole de carte, 36 de premii academice, formare la Harvard Medical School – Joslin Diabetes Center, colaborări cu universități precum University of California San Francisco, precum și un H-index 34 și peste 4.000 de citări științifice. În prezent, coordonează Centrul de Medicină Regenerativă și Celule Stem – Liv Hospital Istanbul, unul dintre cele mai avansate centre de profil din Turcia.
Medicina regenerativă – soluții moderne pentru sănătate, vitalitate și prevenție
Medicina regenerativă aduce terapii celulare personalizate (inclusiv tratamente cu celule stem) care sprijină repararea țesuturilor, reduc inflamația cronică și echilibrează sistemul imunitar. Aceste terapii pot:
- încetini procesul de îmbătrânire la nivel celular,
- ameliora durerile articulare și rigiditatea,
- regla răspunsul imunitar în bolile autoimune (artrită reumatoidă, tiroidită Hashimoto, lupus),
- susține recuperarea în afecțiuni cronice precum diabet, infarct miocardic sau boli neurologice.
Pentru persoanele sănătoase, medicina regenerativă înseamnă prevenție și menținerea unui stil de viață activ; pentru pacienți cronici, poate fi o șansă reală de a încetini evoluția bolii și de a îmbunătăți calitatea vieții.
SIMEDICAL – legătura dintre pacienții români și medicina de vârf din Turcia
Prin parteneriatul încheiat cu Liv Hospital Istanbul, Simedical România oferă pacienților români o cale rapidă și sigură pentru a beneficia de expertiza profesorului Karaöz. Echipa Simedical se ocupă de:
- analiza și traducerea dosarelor medicale,
- prezentarea cazului către profesor,
- explicarea procedurilor, costurilor și pașilor de tratament,
- asistență completă pe durata întregii experiențe medicale în Turcia.
Date de contact pentru pacienți și jurnaliști:
📧 contact@simedical.ro
📞 +40 770 337 733
Despre Simedical România
Simedical România este un facilitator medical specializat în turism medical internațional, care conectează pacienții români cu centre medicale de excelență din Turcia. Compania colaborează cu spitale de top din Turcia și Israel, oferind soluții personalizate pentru tratamente inovatoare, inclusiv în domeniul medicinei regenerative, oncologiei, chirurgiei oncologice și terapiilor celulare.
Uncategorized
Sănătatea mintală este afectată negativ de digitalizare, arată studiile. Un zâmbet real este cheia către reconectare
Publicat
acum 2 săptămânipe
octombrie 3, 2025
București, 3 octombrie 2025 – În fața unei alienări digitale tot mai accentuate, care afectează negativ sănătatea mintală, conexiunile reale cu cei din jurul nostru sunt mai importante ca oricând. Iar primul pas către construirea acestor noi conexiuni autentice începe cu un zâmbet real. Pe 3 octombrie, cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului, Sensodyne celebrează printr-o campanie care își propune să readucă zâmbetele reale într-o lume supra-digitalizată. Sensodyne este aici pentru a susține zâmbete mai sănătoase în fiecare zi, posibile datorită științei.
„#fărăfiltre, doar zâmbete reale” este mai mult decât un simplu slogan de campanie. Devine un imn care reflectă o nevoie tot mai puternică în lumea supra-digitalizată de astăzi.
„Într-o societate în care interacțiunile sunt din ce în ce mai mult mediate de ecrane și filtrate prin imagini atent alese pe rețelele sociale, autenticitatea adesea se pierde. Cu ocazia Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an, atragem atenția asupra alienării generate de excesul digital și subliniem importanța conexiunilor umane autentice, nefiltrate. Un zâmbet real, fără filtre, devine un puternic memento că, dincolo de algoritmi și pixeli, oamenii tânjesc după prezență, sinceritate și legături emoționale adevărate. Iar Sensodyne este aici pentru a susține acest lucru”, a declarat Cătălin Crânguș, Country Manager Haleon România.
Studiile arată că sănătatea mintală este afectată semnificativ de mediile digitale
Numeroase studii, realizate de-a lungul anilor, au demonstrat o corelație pozitivă între utilizarea crescută a mediului digital și probleme care afectează sănătatea mintală, precum anxietatea, tulburările de somn, sentimentul de izolare sau chiar depresia. Adesea, aceste probleme au dus la o utilizare și mai intensă a instrumentelor digitale, agravând și mai mult situația.
De exemplu, un studiu recent publicat în Frontiers in Psychology a arătat că dependența de internet la adulți este strâns legată de probleme reale de sănătate mintală: depresie, anxietate și stres, precum și de o calitate scăzută a somnului. Adulții care prezentau semne de dependență digitală au raportat frecvent neliniște, dificultăți de odihnă și incapacitatea de a se „deconecta” după ore întregi petrecute online. Aceste constatări susțin ideea că, pentru adulți, consumul excesiv de conținut digital nu este doar un obicei, ci un factor care contribuie la alienare și la deteriorarea legăturilor umane autentice.
Un alt studiu, realizat în Cipru, a concluzionat că utilizarea excesivă a mediului digital a fost corelată cu niveluri mai ridicate de depresie, anxietate și stres, precum și cu o stimă de sine mai scăzută. Tinerii adulți sunt în mod special vulnerabili. Cercetarea confirmă că, deși există avantaje ale utilizării acestora, mediile digitale pot amplifica, de fapt, sentimentul de alienare și pot submina încrederea personală, subliniind nevoia urgentă de reconectare umană autentică.
Acestea sunt doar două exemple dintr-o multitudine de dovezi științifice care au evidențiat, în mod repetat, „cealaltă față a monedei” atunci când vine vorba de utilizarea digitalului: impactul asupra sănătății mintale.
Zâmbetul este cheia reconectării în viața reală
În contextul în care instrumentele digitale afectează negativ sănătatea mintală, cheia echilibrului și a reconectării cu cei din jur este reprezentată de un gest simplu: un zâmbet autentic, real. Acest gest, capabil să creeze o punte chiar și între doi străini pentru câteva secunde, poate fi cheia prin care contracarăm alienarea de zi cu zi și ne îmbunătățim starea de spirit.
Un studiu realizat de Fujita Health University School of Medicine din Japonia demonstrează cât de puternic influențează zâmbetul unei persoane pe cel al interlocutorului său: în scenarii în care doi oameni conversau, persoanele care ascultau și zâmbeau mai mult îi determinau pe vorbitori să zâmbească, la rândul lor, mai mult. Cu cât ascultătorul zâmbea mai des și mai intens, cu atât interacțiunea era percepută ca fiind mai confortabilă și mai plăcută.
O altă cercetare a arătat că persoanele mai expresive facial – care zâmbesc mai des și își exprimă vizibil emoțiile – sunt mult mai susceptibile de a fi plăcute, apreciate și considerate de încredere în interacțiunile sociale. În conversații video, participanții care afișau mai multă expresivitate facială, în special prin zâmbete, primeau constant evaluări pozitive din partea celorlalți, indiferent de context.
Cu prilejul Zilei Mondiale a Zâmbetului din acest an: #fărăFiltre, doar zâmbete reale
În momentul actual, în care utilizarea excesivă a digitalului alimentează adesea sentimente de izolare și deconectare, puterea unui zâmbet real se dovedește a fi un antidot simplu, dar cu impact real. Mai mult decât o expresie, un zâmbet autentic creează încredere, cultivă sentimentul de apartenență și reface legătura umană pe care tehnologia o poate eroda. Este un memento că, dincolo de ecrane și filtre, conexiunea autentică începe față în față, prin limbajul comun al unui zâmbet.
„La Sensodyne, credem că fiecare zâmbet autentic reflectă mai mult decât fericire. El transmite încredere, confort și stare de bine. De aceea, pentru a sărbători Ziua Mondială a Zâmbetului în acest an, am lansat un mesaj puternic: că, dincolo de filtre și ecrane, adevărata conexiune începe cu un zâmbet sănătos, nealterat. Prin faptul că ajută oamenii să amelioreze sensibilitatea dentară și să își protejeze dinții, Sensodyne se asigură că nimeni nu trebuie să se abțină, pentru că un zâmbet autentic merită să fie împărtășit liber. Nimeni nu ar trebui să își ascundă zâmbetul real”, a explicat Andreea Ilie, Marketing Manager divizia Igienă Orală Haleon România.
Despre Haleon
Haleon este unul dintre cei mai mari producători și furnizori de produse pentru sănătatea orală din lume. Având în portofoliu mărci susținute de expertiza științifică, printre care brand-urile Sensodyne și parodontax, Haleon se concentrează pe îmbunătățirea și menținerea sănătății orale. Obiectivul companiei este de a promova și de a îmbunătăți accesul la îngrijirea dentară de calitate prin educație, cercetare și parteneriate cu profesioniști din domeniul stomatologic.
Lider global în sănătatea consumatorilor, Haleon oferă produse pentru sănătatea de zi cu zi, cu umanitate. Portofoliul de produse al companiei acoperă cinci categorii majore, printre care sănătatea orală, ameliorarea durerii, sănătatea respiratorie, vitamine, minerale și suplimente (VMS).. Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați: www.haleon.com.
Parteneri




Știri din Constanța


Alexandru Ferariu – antreprenorul român care își construiește discret imperiul în România și Republica Moldova
Cine este Alexandru Ferariu, omul de afaceri român din umbră? Peisajul economic românesc este adesea dominat de figuri sonore, antreprenori...


Ce tipuri de cancer mamar poate detecta o mamografie?
Mamografia reprezintă una dintre cele mai esențiale metode de diagnostic în detecția precoce a cancerului mamar, o boală care rămâne...


Jucăriile care vorbesc – povești, cântece și iubire în glas de copil/ursuletultau.ro
Dragă cititorule, ia loc oleacă, că ți-oi spune o poveste cum alta nu-i, despre niște jucării ce nu doar că-ți...


SEO în 2025: De ce majoritatea site-urilor din România pierd trafic și cum să eviți capcana
Ești pregătit pentru valul de schimbări pe care 2025 îl aduce în SEO? Dacă nu, e posibil ca site-ul tău...


Ce tip de deschidere a ferestrelor PVC este potrivit pentru casa ta?
Tipul de deschidere a ferestrelor este un aspect important de luat in considerare atunci cand alegi tamplaria cu profile PVC....


Acneea la adulți: De ce continuă să apară și cum poți scăpa de ea?
Acneea nu mai este doar o problemă a adolescenței, ci afectează tot mai multe femei trecute de 22 de ani,...


Servicii Complete de Creare Site Web All-Inclusive pentru Afacerea Ta
În era digitală actuală, prezența online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri. Cu toate acestea, mulți antreprenori se confruntă...


Mezoterapia scalpului – Tratamentul cu rezultate garantate pentru reducerea căderii părului
Te-ai întrebat vreodată de ce părul tău nu mai are aceeași densitate ca înainte? De ce găsești din ce în...


SEO în 2025: Strategii și Tendințe Esențiale pentru a Domina Piața Online din România
Dacă ai un site web sau un magazin online, știi deja că SEO este cheia succesului tău digital. Însă algoritmii...


Ursuleții de Plus Vorbitori: Jucării Magice care Îți Încălzesc Sufletul
A fost odată ca niciodată un prichindel ce nu se despărțea de ursulețul lui de plus. Îl purta în brațe...