Connect with us

Eveniment

Media Consulta Internațional: Mihai Craiu și strategiile sale pentru penetrarea piețelor europene

Constanta MEA

Publicat

pe

Media Consulta International și-a extins operațiunile în diverse piețe europene și în diferite domenii de activitate, stabilind birouri în mai multe capitale europene și devenind unul dintre principalii jucători de pe piața contractelor guvernamentale câștigate în România prin proceduri transparente organizate de SEAP.

 „Anul 2023 a înregistrat o creștere de 20% a cifrei de afaceri în România, atingând un volum consolidat de afaceri pe piețele europene triplat față de anul precedent, cu expunere în 5 direcții de afaceri diversificate”, declară Mihai Craiu, CEO al companiei.

Cu o experiență de 20 de ani în piața românească, Media Consulta International este unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral românesc. Sub conducerea lui Mihai Craiu în calitate de CEO/proprietar, compania operează în prezent în 5 linii de business:

  1. Divizia de Publicitate Full Service, care generează 55% din profitul raportat și are clienți majori precum Grupul PremiqaMed din Viena Austria, Banca Transilvania, Perfect Tour, , Fabrica de Peste si Salate- Negro 2000, Fabrica de sucuri naturale Ana Are, Vinurile dobrogene Clos des Colombes, Worwag Pharma pana in 2021, grupul Varta
  2. Divizia Barter Media Bank, responsabilă pentru 8% din profit.
  3. Divizia de Licitatii Guvernamentale și Evenimente Speciale, contribuind cu 10% din profitul companiei.
  4. Divizia Hospitality, care gestionează investiții proprii în unități din Spania, Franța și SUA, aducând 5% din profit.
  5. Divizia de Real Estate și Digital Outdoor, în colaborare cu grupul chinez Nexnovo din Shenzen, cu o contribuție de 22% din profit pe clădirile proprii din București.

Media Consulta International a fost stabilă și profitabilă în fiecare din cei 20 de ani de existență, conform rapoartelor listafirme.ro. Beneficiind de capitaluri pozitive și linii de finanțare active și diversificate, compania a devenit un lider pe piața publicității independente din România și un partener de încredere al guvernului, câștigând contracte importante în ultimii 10 ani.

Asa dupa cum declara inca din 2009 intr un podcast al lui Iulian Comanescu-Mihai Craiu si-a dorit sa devina leader intr-o piata a publicitatii de stat care numara putini jucatori profesionisti asa cum este Media Consulta International.

“In plus, prin Media Consulta se concentreaza pe afaceri cu statul si spune apasat ca vrea sa devina lider pe piata publicitatii de stat, care e intre 60 si 100 de milioane.” – spunea Mihai Craiu in 2009.

15 ani mai tarziu compania sa reuseste aceasta performanta, marturie fiind sutele de proiecte derulate pentru corporatia numita Guvernul Romaniei, sutele de scrisori de recomandare si de aprecieri primite in scris de la partenerii guvernamentali.

Compania s-a implicat si în diverse proiecte și inițiative, cum ar fi crearea postului de televiziune local Dobrogea TV, vândut cu succes către Grup Servicii Petroliere din Constanța, și a Școlii de Televiziune Tudor Vornicu, vândută către grupul Scandinavian Broadcast Systems/Prima TV.

Media Consulta International este implicata și în crearea de conținut online, inclusiv prin relansarea și diversificarea Săptămânii Financiare în diferite formate, precum emisiunea TV și podcastul, și prin canalul propriu de comunicare pe YouTube – Saptamana Financiara – YouTube

Media Consulta reprezintă un model de business antreprenorial, având o capacitate de răspuns uriașă fata de cererile oricărui client, capabilă să mobilizeze răspunsuri rapide si eficiente într-o structură de tip umbrelă cu pana la 300 de angajați independenți, într-un timp extrem de scurt, fiecare dintre acestia avand fiecare propria companie autonoma de servicii creeate in acest sens.

În plan intern compania operează cu 12 angajați și 40 colaboratori permanenți pentru toate liniile de business, iar în plan internațional cu 10 angajați si 20 de colaboratori independenti care se ocupă exclusiv de promovare și vânzare impreuna cu alte servicii conexe.

Compania are birouri deschise în Franța, acoperind toată Coasta de Azur, Spania,Italia ,UK și Germania.

Indicatorii macroeconomici realizați de Media Consulta International ca solvabilitate, ROI , ROE și lichiditate, plasează compania în zona jucătorilor cei mai mari din domeniul sau de activitate.

Stabilitatea financiara, capitalurile proprii, knowledge-ul profesional, echipele de experti implicate in proiecte, relațiile externe din piete si culturi diferite si liniile de finantare internationale sunt elemente de baza în construcția bugetului Media Consulta International-care detine o echipă bine pregatită profesional, alcătuită din consultanți de business cu experienta și specialisti in marketing, publicitate, audit și strategie financiară cu o experienta acumulata in peste 15 ani, cursuri de specializare si recomandari din partea clientilor si institutiilor statului.

Recent, compania a câștigat un contract important pentru o campanie publicitară la TV și radio pentru Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, finanțată din fonduri europene cu o ofertă de 499.000 lei (100.000 €).

Contractul poartă denumirea generică „Management de calitate și performanță în cadrul MEEMA, pentru reducerea poverii administrative și dezvoltarea IMM-urilor inovatoare – Operational Capacitate Administrativa – POCA”. Presupune educarea și interconectarea antreprenorilor prin intermediul unei platforme digitale, cu scopul de a pune la dispoziția întreprinzătorilor o gamă vastă de resurse și informații relevante pentru întreprinderile mici si mijlocii, start-up-uri și scale-up-uri afacerilor.

Ministerul vrea să iși promoveze platforma digitală IMM MENTOR ca un centru de resurse și informații, un punct unic în care se vor afla toate informațiile de care ar putea avea nevoie un antreprenor pentru a-și desfășura activitatea în mod sustenabil precum: cum să înființezi sau să dezvolți o afacere, evenimente de business, târguri, legislație, surse de finanțare, oportunități de afaceri, planificare strategică, gestionare și eficientizare a vânzărilor, eficientizarea activității IMM-urilor prin instrumente de cercetare de piață, recomandări de clienți și furnizori cu ajutorul inteligenței artificiale, solicitări ale investitorilor, oportunități furnizate de către consilierii economici din rețeaua externă a MEAT și altele.

Compania Media Consulta International are cele mai multe licitații câștigate transparent pe SEAP cu corporatia numita guvernul Romaniei pentru contracte de publicitate, din care se remarcă cele pentru promovarea municipiului Craiova, condus cu succes de Lia Olguța Vasilescu, și cele cu Ministerul Economiei, cu ANRE sau INSP precum si cu APIA.

Cu o experiență de aproape 12 ani în trustul Intact și în domeniul media și comunicare, Mihai Craiu, proprietarul Media Consulta, este recunoscut ca un lobbyist și creator și integrator de strategii de comunicare. Compania sa oferă o gamă largă de servicii, inclusiv strategie de business, consultanță juridică și fiscală, investiții strategice și planuri sustenabile, strategii de marketing și vânzări, relații publice și multe altele.

“Visul meu ca antreprenor a fost sa offsetez sutele de mii de euro plătite statului roman ca taxe si impozite platite de mine personal si de compania mea anual – cu profiturile obtinute lucrand contracte guvernamentale-ceea ce e o politica de stat peste tot in lume la nivelul marilor guverne.”  declara Mihai Craiu.

În concluzie, Media Consulta International este un exemplu de succes în antreprenoriat, cu o reputație solidă și o capacitate de a livra soluții de calitate pentru clienți, consolidându-și poziția ca lider pe piața publicității și comunicării în România și în Europa.

Facebook Comments

Eveniment

VREMEA 18 IULIE. CANICULĂ, PLOI TORENȚIALE ȘI GRINDINĂ

Constanta MEA

Publicat

pe

Astăzi, valul de căldură va persista în sudul și parțial în vestul și în estul țării, unde va fi caniculă, noapte tropicală, disconfort termic accentuat, iar indicele temperatură-umezeală va depăși pragul critic de 80 de unități. 

Temperaturile maxime se vor încadra între 27 și 41 de grade, cu cele mai scăzute valori în estul Transilvaniei. 

Din orele amiezii, gradul de instabilitate atmosferică va fi în creștere și vor fi perioade cu înnorări temporar accentuate, averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice și intensificări ale vântului, în zona de munte, în Transilvania, Maramureș, local în Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Moldova și izolat în Banat și în Crișana. Pe alocuri cantitățile de apă vor fi însemnate, vor depăși 20…40 l/mp, vor fi vijelii și grindină.

În București, disconfortul termic va fi deosebit de accentuat. Temperatura maximă se va situa în jurul a 39 de grade. Cerul va fi variabil în prima parte a zilei, apoi va crește probabilitatea pentru manifestări de instabilitate atmosferică, respectiv înnorări accentuate, averse, descărcări electrice și intensificări de scurtă durată ale vântului.

La munte, valorile termice vor fi în scădere. Din orele amiezii, gradul de instabilitate atmosferică va fi în creștere și vor fi perioade cu înnorări temporar accentuate, averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice și intensificări ale vântului. Pe alocuri cantitățile de apă vor fi însemnate, vor depăși 20…40 l/mp, vor fi vijelii și grindină.

La mare, vremea va fi caniculară în cea mai mare parte a regiunii. Disconfortul termic va fi accentuat, iar indicele temperatură-umezeală va depăși, pe arii relativ extinse, pragul critic de 80 de unități. Temperaturile maxime se vor încadra între 34…37 de grade. Cerul va fi variabil. Vântul va avea intensificări spre sfârșitul intervalului. Temperatura apei mării va avea valori de 26…29 de grade. 

Val de căldură intens și persistent, caniculă, disconfort termic deosebit de accentuat

Zone afectate: județele Dolj, Olt, Teleorman, Giurgiu, Ilfov, municipiul București, Călărași, Ialomița, Brăila, Tulcea și Constanța 

În județele Dolj, Olt, Teleorman, Giurgiu, Ilfov, municipiul București, Călărași, Ialomița, Brăila, Tulcea și Constanța valul de căldură va continua să fie intens. Se vor înregistra temperaturi maxime între 38 și 41 de grade, iar pe litoral vor fi de 34…37 de grade. Disconfortul termic va fi deosebit de accentuat, iar indicele temperatură-umezeală (ITU) va depăși pragul critic de 80 de unități.

Minimele termice nu vor coborî sub 22…24 de grade, astfel că vor caracteriza o noapte tropicală.

Notă: În zilele următoare valul de căldură se va restrânge treptat și va slăbi în intensitate, dar va mai fi caniculă și disconfort termic, cu precădere în sud-estul țării.

Imagine

Sursa: Newsinn

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

PROGRAMUL COMPETIŢIONAL AL LIGII A II-A

Constanta MEA

Publicat

pe

S-a stabilit programul competiţional al Ligii a II-a: FC Argeș, Steaua, CS Mioveni, Unirea Ungheni, AFC Câmpulung Muscel 2022, CSM Focșani 2007.

FC Argeș va juca în prima etapă cu Steaua, CS Mioveni cu Unirea Ungheni, iar AFC Câmpulung Muscel 2022 cu CSM Focșani 2007.

FC Argeș începe sezonul cu o deplasare pe Ghencea, având de luat o revanșă după ce CSA Steaua s-a impus în ultimul meci disputat între cele două echipe.

În etapa a doua, FC Argeș primește vizita celor de la CSM Focșani, formație nou-promovată în Liga a 2-a Casa Pariurilor.

Urmează apoi o deplasare lungă, la Oradea, unde va întâlni pe FC Bihor.

Duelurile cu echipele retrogradate din Superligă se vor desfășura în etapa a XIV-a cu FC Voluntari acasă, respectiv în etapa a XVIII-a cu FC U Craiova, în deplasare.

Ambele meciuri cu echipele din Argeș se vor disputa în etapa a VII-a cu CS Mioveni, respectiv în etapa a XVII-a cu Muscelul Câmpulung.

Ultima etapă a sezonului regulat se va disputa acasă, împotriva celor de la CSC Dumbrăvița.

Competiţia Liga 2 Casa Pariurilor se va disputa în două faze: prima fază a competiției va consta într-un sezon regulat, la care vor participa toate cele 22 de echipe și în care vor juca fiecare cu fiecare o singură dată, cu un total de 21 etape.

A doua fază a competiției va consta într-un play-off și un play-out, în care echipele vor fi repartizate pe baza clasamentului final al sezonului regulat și în care vor intra cu toate punctele acumulate până atunci.

În play-off vor participa primele șase clasate, iar partidele se vor juca tur-retur, rezultând astfel încă 10 meciuri pentru fiecare formație.

La finalul play-off-ului, primele două clasate vor promova direct în Liga 1, în timp ce ocupantele locurilor 3 și 4 vor disputa un meci de baraj cu locurile 8 și 7 din play-out-ul SuperLigii.

În play-out vor participa celelalte 16 echipe rămase, împărțite în două grupe, A și B, cu câte opt echipe fiecare.

Participantele din fiecare grupă vor juca între ele o singură dată, rezultând un program de șapte etape și șapte meciuri pentru fiecare echipă.

Din fiecare grupă a play-out-ului vor retrograda direct echipele clasate pe locurile 7 și 8, în timp ce ocupantele locului 6 din fiecare grupă vor juca un meci de baraj în dublă manșă pentru menținerea în Liga 2.

Sursa: Realitatea de Arges

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

TRIBUNALUL UE: COMISIA EUROPEANĂ NU A FOST TRANSPARENTĂ ÎN ACHIZIŢIA DE VACCINURI ANTI-COVID

Constanta MEA

Publicat

pe

În timpul pandemiei de Covid, Comisia Europeană a negociat cu companiile farmaceutice în numele celor 27 de state membre ale Uniunii.

Tribunalul Uniunii Europene a apreciat, miercuri, că Comisia Europeană a procedat greşit când a restrâns accesul public la unele detalii şi clauze ale contractelor de achiziţie pentru vaccinurile anti-Covid.

Instanţa din Luxemburg a evidenţiat mai multe nereguli, inclusiv refuzul parţial de a face publice declaraţiile privind conflictele de interese ale membrilor executivului european care au negociat achiziţiile de la companiile farmaceutice, relatează Agerpres, citând AFP.

Procesul, intentat de mai mulţi europarlamentari şi de persoane fizice

„Comisia nu a acordat publicului un acces suficient de larg la contractele de achiziţie a vaccinurilor împotriva Covid-19”, a comunicat tribunalul, care fusese sesizat de mai mulţi europarlamentari şi de persoane fizice.

Reclamanţii au solicitat Comisiei în 2021 acces la toate documentele care ar fi permis înţelegerea termenilor şi condiţiilor de achiziţie şi „asigurarea protecţiei interesului public”, reaminteşte documentul instanţei.

Solicitările aveau la bază o reglementare europeană din 2001 privind accesul public la documentele principalelor instituţii ale UE – Parlamentul, Consiliul şi Comisia. Aceasta din urmă a acceptat doar un”acces parţial’ la informaţiile respective, publicând pe internet versiuni cenzurate.

Judecătorii europeni au emis, miercuri, două hotărâri în care dau în parte dreptate reclamanţilor, anulând deciziile Comisiei care „conţin nereguli”.

Achiziţiile respective datează din 2020 şi 2021. În timpul pandemiei de Covid, Comisia Europeană a negociat cu companiile farmaceutice în numele celor 27 de state membre ale Uniunii.

Tribunalul reaminteşte că, la scurt timp după ce pandemia s-a extins în Europa în primăvara lui 2020, „au fost deblocate circa 2,7 miliarde de euro pentru efectuarea unei comenzi ferme pentru mai mult de un miliard de doze de vaccin”.

Cele mai multe doze au fost cumpărate sau rezervate de la asocierea americano-germană Pfizer/BioNTech, însă autoritatea europeană de reglementare a omologat şi vaccinurile produse de Moderna, AstraZeneca, Janssen, Novavax şi Valneva.

Secretomanie în jurul achiziției de vaccinuri

În paralel cu recursurile în justiţia europeană privind lipsa de transparenţă, Parchetul European a deschis la rândul său o anchetă în octombrie 2022, tot pentru respectivele achiziţii controversate.

Înainte de aceasta, în 2021, ziarul New York Times dezvăluise un schimb de mesaje scrise între preşedinta CE, Ursula von der Leyen, şi directorul general al Pfizer, Albert Bourla.

Serviciile Comisiei au refuzat cererea unui jurnalist de a afla conţinutul mesajelor, iar ombudsmanul european a criticat această atitudine în vara lui 2022.

Sentința, o lovitură de imagine pentru Ursula von der Leyen

Decizia instanței a fost comunicată cu o zi înainte de votul prin care Ursula von der Leyen speră să obțină un nou mandat în fruntea executivului comunitar.

Pentru a fi realeasă, nemțoaica are nevoie de voturile a cel puțin 361 dintre cei 720 de europarlamentari.

Ursulei von der Leyen are deja susținerea șefilor de stat și de guvern din țările membre ale Uniunii Europene.

Partidul Popular European, din care aceasta provine, este în continuare prima forță politică din Parlamentul European, având 188 de aleși după scrutinul din luna iunie.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

lampi solare lampi solare
Social2 săptămâni ago

Cum să selectezi iluminatul ideal pentru spațiului din jurul piscinei

Iluminatul adecvat al zonei din jurul piscinei nu este doar o chestiune de estetică, ci joacă un rol important în...

Social3 săptămâni ago

Trasee montane din Parcul Național Cozia, judeţul Vâlcea

Parcul Național Cozia, situat în inima Carpaților Meridionali, este o bijuterie naturală ce se întinde pe o suprafață de 17.100...

Informații utile3 săptămâni ago

Cum să demontezi și să cureți în siguranță laptopul tău

Demonatarea și curățarea regulată a laptopului poate prelungi durata de viață a acestuia și poate îmbunătăți performanțele. În acest articol,...

Informații utile3 săptămâni ago

Cum să repari camera telefonului care nu funcționează pe un smartphone Android

Camera unui smartphone este una dintre cele mai utilizate funcții, fie că este vorba de capturarea amintirilor, realizarea de selfie-uri...

Informații utile3 săptămâni ago

7 cele mai bune trucuri și sfaturi ascunse pentru telefonul Android

Telefoanele Android sunt pline de funcționalități și setări ascunse care pot îmbunătăți considerabil experiența de utilizare. În acest articol, vom...

Informații utile3 săptămâni ago

Dezmembrări Auto în România: Ghidul Complet pentru Piese Citroen Second Hand

Într-o lume în care mobilitatea este esențială, menținerea unui vehicul în stare perfectă poate fi atât costisitoare, cât și consumatoare...

Social1 lună ago

Cum să pregătești mașina pentru sezonul cald

Pregătiți-vă mașina pentru sezonul cald verificând sistemul de aer condiționat pentru nivelul de lichid de răcire și starea compresorului. Asigurați-vă...

Social1 lună ago

Anvelope de vară vs Anvelope all-season?

Atunci când alegi între anvelopele de vară și cele pentru toate anotimpurile, ia în considerare următoarele: anvelopele de vară exceleaza...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Social2 luni ago

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Social3 luni ago

Ghid turistic al parcurilor naturale din judeţul Vâlcea

În inima României, departe de agitația orașelor și a vieții moderne, se află județul Vâlcea, o perlă a naturii încă...