Connect with us

Administrație locală

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate

Publicat

pe

  • Cele mai mari creșteri apar în categoriile Mobilier, Echipamente și Accesorii și produse pentru Copii și bebeluși
  • Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din 10 categorii de comerț electronic

Timișoara, 5 decembrie 2023 – Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.

„Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. Și de această dată, am analizat un eșantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată o creștere generală a vânzărilor de 28%. Ce vedem diferit față de Black Friday, altă perioadă de maxim de care doar ce am trecut, este un accent mai mare pe mobilier, echipamente și accesorii, și o reducere a creșterii pentru o zonă esențială de Black Friday, categoria electronicelor”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

Top 7 al creșterilor vânzărilor online înregistrate în decembrie este ocupat, pe categorii, de:

  • Mobilier, + 58,8%
  • Echipamente și accesorii, + 53,4%
  • Produse pentru copii și bebeluși, + 50,9%
  • Cărți și multimedia, + 48,8%
  • Artă și divertisment, + 27,8%
  • Alimente, băuturi și tutun, + 27,6%
  • Electronice, + 23,5%

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

În prima jumătate a anului, Aqurate a anunțat că a depășit 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate

Administrație locală

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

realme anunță noua serie Note

Publicat

pe

De

București, 18 ianuarie 2024 – La începutul noului an, CEO-ul realme, Sky Li, a dezvăluit o strategie semnificativă printr-o scrisoare deschisă adresată utilizatorilor din întreaga lume. Denumită „Top to Bottom Expansion”, scopul acestei strategii este extinderea portofoliilor de produse pentru a acoperi atât segmentele premium, cât și cele de buget.

În 2024, realme va readuce seria GT pe piețele de peste ocean, reintrând astfel pe segmentul high-end.  În același timp, realme va lansa noua serie Note, care va reflecta angajamentul companiei față de excelență pe piața smartphone-urilor entry-level.

Fiind producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, realme a prezentat performanțe remarcabile pe piața globală de smartphone-uri în ultimii cinci ani. De data aceasta, cu revenirea seriei GT și lansarea seriei Note, realme este pregătită să avanseze și mai mult pe piața globală a smartphone-urilor.

În scrisoarea deschisă, Sky Li spune:

Sunt încântat să împărtășesc cu dumneavoastră primele vești ale realme din noul an. Îmi face o imensă plăcere să vă prezint o nouă strategie pentru realme, denumită „Top to Bottom Expansion”, prin care ne extindem portofoliile de produse atât în segmentul premium, cât și în cel de buget. Noua noastră serie Note este poziționată ca “long-lasting value „, reflectând angajamentul nostru față de excelență pe piața smartphone-urilor entry-level.

În 2023, nu am lansat  nici un model GT la nivel global și nici nu am intrat pe segmentul de preț sub 100 de dolari. Cred că modelele emblematice ar trebui să construiască brandul, prezentând puterea noastră în materie de tehnologie și inovație, în timp ce seriile entry-level ar trebui să construiască volumul, demonstrând standardele noastre în materie de control al calității și producție. Această mișcare strategică de lansare a seriei realme Note marchează un prim început când depunem mai mult efort în segmentul smartphone-urilor entry-level, completând extinderea completă a portofoliului nostru de produse în toate gamele de prețuri. Obiectivul este de a ne crește cota de piață și de a ne consolida poziția ca unul dintre cele mai importante branduri mainstream la nivel global. În 2024, anticipăm nu numai revenirea seriei GT, ci și lansarea seriei revoluționare Note.”

„Nașterea seriei Note nu reprezintă doar introducerea unui produs sau o creștere a cotei de piață; este răspunsul nostru la provocări și o așteptare pentru viitor. Credem cu tărie că măreția tehnologiei nu constă doar în inovație, ci și în popularizarea acesteia. Pentru noi, produsele noastre întruchipează visele noastre.”

„Suntem conștienți de concurența acerbă, însă rămânem fermi în convingerea noastră că produsele excepționale sunt cheia pentru a depăși orice provocare. În acest an entuziasmant, haideți să asistăm împreună la nașterea seriei Note, permițând tinerilor utilizatori din întreaga lume să se bucure de experiențe tehnologice care depășesc așteptările!”

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Synology anunță compatibilitatea BeeDrive cu sistemul de operare MacOS

Publicat

pe

De

București, România – 16 ianuarie 2024 – Synology, producător specializat în dispozitive de NAS, anunță un nou update software pentru BeeDrive, ce oferă compatibilitate cu sistemul de operare MacOS.  BeeDrive a fost lansat în vara anului 2023 drept un hub de date compact, ideal pentru back-up și sincronizare de fișiere. În mai puțin de trei minute, orice utilizator de PC (Windows sau MAC) poate să își protejeze fișierele cu BeeDrive, iar vitezele de transfer sunt ridicate, asigurând în același timp confidențialitatea completă a datelor.

Noua actualizare BeeDrive 1.2 oferă utilizatorilor MacOS aceleași funcționalități disponibile în versiunea pentru Windows. Această actualizare permite o experiență cross-platform și aceeași siguranță a fișierelor.

De asemenea, noul update îmbunătățește experiența cu dispozitivele mobile. Noua actualizare permite atât utilizatorilor de iOS, cât și de Android să vizualizeze, să descarce și să partajeze fișiere BeeDrive direct din aplicație.

BeeDrive aduce beneficii semnificative utilizatorilor în ceea ce privește protecția datelor și eficiența transferului de fișiere. Acest dispozitiv oferă costuri reduse și timpi scurți de backup, redefinind standardele industriei. Cu o simplă conexiune la un PC, utilizatorii pot alege fișierele pentru backup, iar BeeDrive efectuează automat copii de rezervă în timp real, asigurând o recuperare superioară față de metodele tradiționale. Fișierele de backup sunt stocate pe BeeDrive în același format ca și pe PC, facilitând accesul rapid în caz de defecțiune a calculatorului.

BeeDrive nu se oprește aici – modul Wi-Fi permite realizarea backup-ului pentru fotografii și videoclipuri de pe dispozitive iOS și Android, extinzând protecția la conținutul mobil.

Un punct forte al BeeDrive este viteza sa remarcabilă, fiind de 11 ori mai rapid decât backup-ul în cloud de pe PC și de șase ori mai rapid decât de pe dispozitive mobile. Funcționalitățile precum BeeDrop și two-way sync nu fac decât să sporească productivitatea. BeeDrop permite transferul fără fir al conținutului de pe telefoane către BeeDrive, eliminând necesitatea încărcării și descărcării din cloud. De asemenea, funcția two-way sync asigură sincronizarea imediată a fișierelor între calculatoare, menținând actualizarea constantă a datelor.

BeeDrive redefinește conceptul de protecție a datelor și transfer de fișiere, oferind o soluție rapidă, eficientă și convenabilă pentru utilizatori.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

hotelul perfect hotelul perfect
Social5 zile ago

Cum să îți alegi hotelul perfect pentru o vacanță ideală

Planificarea unei vacanțe poate fi o experiență entuziasmantă, dar și plină de provocări. Una dintre cele mai importante decizii este...

statuete personalizate dupa poza statuete personalizate dupa poza
Social6 zile ago

Cum să folosești o fotografie pentru a crea un cadou memorabil

Fotografiile sunt niște mici capsule care capturează momente prețioase din viața noastră. Ele sunt o modalitate minunată de a păstra...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social1 lună ago

Despre combaterea mucegaiului si umiditatii cu usile si ferestrele din PVC

Cand vine vorba de caminul nostru, confortul si sanatatea sunt doua aspecte esentiale pe care ne straduim sa le imbunatatim...

Vâlcea Vâlcea
Social1 lună ago

Locuri romantice din judeţul Vâlcea

Romantismul nu este rezervat doar orașelor mari sau destinațiilor exotice. Vâlcea, un colț pitoresc al României, ascunde locuri romantice care...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social1 lună ago

Economiseste energie si bani cu usi si ferestre PVC

In prezent, preocuparea pentru eficienta energetica in locuinte este din ce in ce mai prezenta. O solutie versatila si eficienta...

verificare-rovinieta-online verificare-rovinieta-online
Afaceri3 luni ago

Cum să administrezi roviniete in compania ta mai simplu

Cum să administrezi rovinietele din companie mai simplu. Despre rovinieta.online Rovinieta.Online este un portal destinat managerilor de transport, managerilor de...

Social3 luni ago

Rochiile tricotate și farmecul lor inconfundabil – o îmbrățișare elegantă a iernii

Odată cu venirea sezonului rece, garderoba noastră se transformă într-o paletă de nuanțe calde și texturi prietenoase cu frigul. În...

stickere auto personalizate stickere auto personalizate
Social3 luni ago

Cadouri unice de sărbători: Stickere auto personalizate pentru prietenii tăi

Sărbătorile se apropie cu pași repezi, iar dacă ești în căutarea unor cadouri care să surprindă plăcut prietenii tăi, poate...

Social4 luni ago

3 modele de rochii de seară cu care vei străluci în această toamnă

Toamna aduce cu sine noi evenimente la care să iei parte, nu-i aşa? Indiferent dacă este vorba despre un eveniment...

Social4 luni ago

Cum ai grijă de tenul tău în sezonul rece?

Cu trecerea de la razele blânde ale verii la răcoarea toamnei, cele mai multe dintre noi ne aflăm în fața...