Connect with us

Afaceri

Personalizarea telefonului cu huse business

Publicat

pe

Etuo

Personalizarea huselor de telefon reflectă în mare parte gusturile, stilul și pasiunile proprietarului. Acestă personalizare poate fi realizată în scop personal dar și ca business. Succesul companiei dvs. depinde de selecția dvs. strategică de vânzări și tactici de marketing. Având în vedere că 80% dintre consumatori dețin cel puțin un produs promoțional, companiile se îndreaptă din ce în ce mai mult către produsele promoționale ca un mijloc eficient de publicitate a mărcii lor. Cu toate acestea, nu toate articolele promoționale sunt create egal. Unele produse, cum ar fi huse personalizate pentru telefon, oferă o valoare, vizibilitate și utilitate pe termen lung mai mari decât altele. Mai jos este o sinteză utilă asupra numeroaselor aplicații ale husei de telefon personalizate și primele motive pentru care husele de telefon personalizate sunt produse promoționale excelente.

De ce să alegi huse personalizate pentru telefon?

Avantajele carcaselor de telefon personalizate depășesc mult versatilitatea lor industrială. Carcasele personalizate pentru telefon sunt utile, extrem de vizibile, practice și atractive la nivel internațional pentru consumatori. Designul lor durabil, cu întreținere redusă, le oferă, de asemenea, un avantaj distinct asupra produselor care prezintă rapid semne de uzură. Mai jos sunt cele mai importante 3 motive pentru care carcasele de telefon personalizate devin produse promoționale excelente.

1)      Vizibilitate

Carcasele personalizate pentru telefoane sunt ca niște mini panouri publicitare care vă promovează în mod constant marca sau evenimentul. Întrucât consumatorii își ridică telefoanele mobile în medie de 85 de ori pe zi , oportunitățile de promovare a mărcii prin carcase de telefon personalizate sunt constante și nelimitate.

2)      Impact

Carcasele de telefon personalizate sunt utilizate de proprietarii de telefoane mobile din întreaga lume. În unele țări precum Statele Unite, utilizarea se apropie de sau depășește 75%. Cu multe companii care continuă să se extindă pe piețele globale, atracția internațională a husei personalizate pentru telefoane le face o opțiune atractivă ca articol promoțional.

3)      Utilitate

77% dintre consumatori menționează utilitatea drept principalul motiv pentru care aleg să păstreze un produs promoțional. Carcasele telefonice au un scop distinct și sunt utilizate în mod continuu în fiecare zi de către proprietari. În plus față de promovarea mărcii, aceste huse de telefon oferă protecție dispozitivelor și sunt dovedite a ajuta la prelungirea duratei medii de viață a unui telefon mobil.

Carcasele personalizate pentru telefon pot promova o marcă

Beneficiile carcaselor de telefon personalizate pot fi apreciate de organizațiile care se adresează practic oricărei industrii, generații sau regiuni geografice. Companiile mari, centrele non-profit, organizațiile profesionale și grupurile de absolvenți pot beneficia cu toții de utilizarea huselor de telefon personalizate pentru a-și promova marca sau misiunea. Iată doar câteva dintre numeroasele moduri în care aceste organizații își pot promova brandurile cu huse de telefon personalizate:

  1. Companiile pot oferi huse de telefon personalizate pentru a-și promova marca la târgurile din industrie
  2. Planificatorii de evenimente le pot folosi pentru a promova o temă de eveniment specială
  3. Producătorii pot folosi huse personalizate pentru telefon pentru a promova lansarea viitoare a produsului
  4. Organizatorii de întâlniri cu profesioniștii le pot distribui la întâlnirile anuale

Asociațiile de studenți sau grupurile pot avea cu ușurință huse personalizate pentru telefoane.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Tipuri de avocați necesari în relația cu un ONG

Publicat

pe

 

ONG-urile sunt acele instituții non-guvernamentale care se implică atent în comunitățile din care fac parte, în vederea aducerii unui echilibru. Unele ONG-uri sprijină activitatea centrelor medicale în ideea de strânge fonduri pentru persoanele care necesită o serie de intervenții. În timp ce, alte ONG-uri sunt implicate divers în strângerea donațiilor ce vor fi redirecționate către persoane defavorizate, către copii și nevoile lor, fie către animale.

Însă, ca orice altă formă legală de organizare ce stă la baza înființării unei companii sau a unei fundații, ONG-urile trebuie să îndeplinească o serie de prevederi în vederea unei bune funcționări. Dincolo de potențialii angajați și voluntari, un ONG se poate regăsi și în posibilitatea de a avea nevoie de ajutorul și/sau consilierea unui avocat, la care platforma ad-avocat poate prelua cu succes orice solicitare. Astfel, dacă și tu îți dorești să deschizi un ONG, să te asociezi cu unul sau dacă ești deținătorul unei astfel de organizații, informațiile din acest articol îți vor fi de mare ajutor. Ad-avocat ofera servicii de avocatura specifice pentru ONG-uri, cum ar fi intocmire sau verificare contract de donatie, norme GDPR, dreptul afacerilor etc.

Ce tipuri de avocați pot fi necesari în relația cu un ONG

Indiferent de stadiul în care ești cu privire la formarea unei astfel de organizații, poți câștiga timp și să economisești bani apelând la un avocat. Dacă nu ai aflat deja, acum poți beneficia de consultanță inclusiv prin intermediul unui avocat și al unei ședințe de consultanță online, descrisă în detaliu pe https://www.antena3.ro/actualitate/avantaje-serviciu-consultanta-juridica-online-586071.html .

Beneficiile sunt multiple, iar platforma Ad-avocat este optimizată pentru orice dispozitiv, facilitându-ți realizarea unei solicitări juridice către un avocat specializat pe tiparul problemei cu care te confrunți. Poți realiza programarea unei ședințe de consultanță oricând, la orice oră din zi sau din noapte, urmând să ai parte de un contact personal cu o durată de 60 minute, în care să primești cele mai bune îndrumări de la avocat.

Acestea fiind zise, iată și tipurile de avocați care ar putea fi utili în ceea ce privește un ONG.

Avocat în drept civil

Dacă pentru înființarea ONG-ului este necesar să dispui de un sediu social, pe care l-ai putea deține prin achiziția unui imobil, închirierea sau moștenirea acestuia, ceea ce înseamnă că, la întregul demers, îți va fi de folos ai nevoie de un avocat specializat în drept civil. Acesta îți poate fi de folos cu privire la asigurarea certitudinii tranzacției, la realizarea tuturor documentelor necesare privind tranzacționarea imobilului și transformarea acestuia într-un sediu social. Trebuie totodată să ai în vedere că, pentru problemele legate de sediul social poate fi necesar să apelezi la un avocat business.

Avocat în drept business

Avocatul specializat în sectorul de business este cu și fără poate cel mai important și cel mai des solicitat avocat pentru relația cu ONG-urile și companiile. Prin intermediul său poți realiza întreaga documentație necesară, cu depunerile aferente către instituțiile ce aprobă dosarul de înregistrare ONG. Dar el te poate ajuta în multiple alte situații, ca de exemplu, în găsirea unui sediu potrivit. Află de aici mai multe informații despre cum te poate ajuta în acest sens, un avocat online.

Avocat GDPR

Implementarea politicii GDPR este obligatorie indiferent de tipul instituției în care desfășori o anumită activitate. Este foarte important să păstrezi confidențialitatea unor documente, cât și a datelor referitoare la voluntari, angajați, o serie de relații etc. toate aceste aspecte înscriindu-se în politica de confidențialitate. De asemenea, un astfel de avocat te poate îndruma atunci când apare un prejudiciu de imagine, datorită încălcării prevederilor legale, fie să te ajute să previi aceste situații neplăcute ce pot fi sancționate.

Acum că te-ai familiarizat cu toate aceste aspecte, nu rămâne decât să iei legătura cu avocatul de care ai nevoie pentru a transforma inițiativele tale benefice în realitate, simplu și online, direct din confortul casei tale.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Importanța și beneficiile purtării unei uniforme la locul de muncă

Publicat

pe

De

Drinuniforma

Uniforma are ceva remarcabil de satisfăcător. Este un memento subtil care ne amintește că facem parte din ceva mai mare decât noi înșine și ne dă un sentiment de apartenență. Oamenii asociază adesea uniformele cu locuri de muncă precum ofițerii de poliție, pompierii sau personalul militar – dar sunteți conștienți de cât de multe industrii le cer angajaților lor să poarte uniforme?

Dacă sunteți șeful și doriți să vă asigurați că angajații dvs. au un aspect profesional, atunci va trebui să investiți în uniforme. Deși poate părea o cheltuială inutilă, aceasta are de fapt o mulțime de beneficii atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.

Este adevărat că uniforma la locul de muncă are unele beneficii. Este posibil să vă sporească încrederea în sine și puteți identifica cu ușurință angajații. În același timp, ajută la îmbunătățirea productivității angajaților și îi împiedică să fie distrași.

Alegerea unei uniforme pentru afacerea dvs. ar trebui luată în serios, deoarece are multe beneficii și avantaje care vă vor ajuta să îmbunătățiți productivitatea și eficiența organizației dvs.

Beneficiile purtării unei uniforme

Purtarea unei uniforme are multe beneficii, unele dintre ele poate că nu le-ați luat în considerare:

  • Uniformele pot facilita identificarea angajaților.
  • Ele pot contribui la crearea unui brand sau a unei imagini pentru afacerea dumneavoastră.
  • Ele pot contribui la siguranță prin crearea unui sentiment de camaraderie și unitate între angajați, care vor fi mai predispuși să se ajute reciproc dacă poartă aceeași îmbrăcăminte.
  • Sentimentul că toată lumea poartă același lucru contribuie la confortul la locul de muncă și îi face pe oameni să se simtă ca și cum ar aparține acelui loc. Uniformele promovează, de asemenea, igiena, de exemplu, echipament bucatar, asigurându-se că toți angajații sunt îmbrăcați corespunzător pentru sarcinile lor de serviciu, astfel încât să nu declanșeze niciun risc pentru sănătate.

O abordare practică

Uniformele reprezintă o abordare practică a identificării personalului și permit oamenilor să găsească mai ușor persoana potrivită atunci când au nevoie de ea. De asemenea, purtarea uniformelor îi face pe lucrători mai confortabili, mai igienici și mai profesioniști. De asemenea, uniformele ajută la reducerea costurilor, eliminând necesitatea de a purta haine de afaceri, care pot fi costisitoare.

Angajați fericiți

Uniformele îi pot ajuta pe angajați să se simtă mai confortabili, mai profesioniști și mai încrezători.

Uniformele îi pot ajuta pe angajați să se simtă mai relaxați, ceea ce, la rândul său, duce la un mediu de lucru mai bun pentru toată lumea. Atunci când lucrătorii sunt relaxați și confortabili, ei sunt capabili să își îndeplinească sarcinile cu mai multă viteză și precizie. Îmbrăcămintea inconfortabilă poate duce chiar la leziuni legate de stresul fizic în timp.

Purtarea unei uniforme ajută, de asemenea, la eliminarea distragerilor care vin din cauza ținutelor diferite sau a îmbrăcămintei neuniforme în fiecare zi. Angajații care poartă uniforme tind să se concentreze mai mult asupra muncii lor.

Uniforma poate ajuta nu numai în publicitate, ci mai ales în uniformizarea personalului dumneavoastră

Un alt lucru de reținut este că uniforma poate fi de ajutor nu numai în publicitate, ci mai ales în uniformizarea personalului. Punându-i să poarte uniformă, aveți ocazia de a marca o imagine a afacerii dumneavoastră. Puteți folosi acest lucru ca o oportunitate de a crea o cultură în cadrul companiei dvs. în care munca în echipă și colaborarea sunt valori importante pe care toată lumea le împărtășește.

Uniforma nu este doar o modalitate de a vă face reclamă brandului dumneavoastră, ci și o modalitate excelentă de a le oferi angajaților dumneavoastră un sentiment de apartenență. Mulți oameni s-ar simți mai încrezători la locul de muncă dacă ar putea purta aceeași ținută în fiecare zi și ar avea un aspect profesional la serviciu. După cum puteți vedea, purtarea uniformei la locul de muncă este benefică pentru personal și, de asemenea, pentru brandul dumneavoastră. Îi ajută pe angajați să se simtă parte a unei echipe și, de asemenea, le permite clienților să știe că au de-a face cu profesioniști care își iau munca în serios.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

ROBOR ROBOR
SocialO săptămână ago

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

magazin online de succes magazin online de succes
Social3 săptămâni ago

10 sfaturi pentru un magazin online de succes

Dacă ai un business, atunci şi tu ai nevoie de un magazin online de succes. Evoluția tehnologiei are ca scop...

Antica Studio Antica Studio
Social3 săptămâni ago

Eficiența epilării definitive cu laser

Principalul dușman al frumuseții, este desigur, îmbătrânirea pielii, dar există și alte probleme cu care femeile s-au confruntat de secole....

Suc din pulpă de roşii Suc din pulpă de roşii
Social3 săptămâni ago

Suc din pulpă de roşii bio, 100% natural şi fără conservanţi

Într-o lume din ce în ce mai industrializată şi mecanizată, să găseşti produse naturale este o adevărată aventură. În ultimii...

Cornuleţe cu gem Cornuleţe cu gem
Social3 săptămâni ago

Sânziene – Cornuleţe cu gem ca în bucătăria bunicii

Câteodată, viața cotidiană, plină de griji mai mari decât oamenii, nu lasă loc pentru o pauză bine meritată. În agitația...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social3 săptămâni ago

Usile si ferestrele din PVC ofera o protectie mai buna impotriva intemperiilor

Usile si ferestrele din PVC sunt foarte importante pentru integritatea unei locuinte. In anumite regiuni, vremea capricioasa si extrema provoaca...

Parcul Național Cozia Parcul Național Cozia
Social3 săptămâni ago

Parcul Național Cozia, una dintre minunile României

Un loc de o frumusețe copleșitoare, ce merită vizitat măcar odată în viață! Parcul cu renume este situat în partea...

aparat de aer condiționat aparat de aer condiționat
Social3 săptămâni ago

Aparat de aer condiționat pentru combaterea caniculei

Un aparat de aer condiționat a devenit pură necesitate. Putem observa cu “ochiul liber” faptul că verile în România devin...

Vacanta la munte Vacanta la munte
Social3 săptămâni ago

Bucura-te de o vacanta la munte desavarsita in Muntii Retezat

Frumusetile naturii ne lasa des fara cuvinte, mai ales in lunile de vara, cand vegetatia este in plin proces de...

Motocultor Rotakt Motocultor Rotakt
Social3 săptămâni ago

Motocultor Rotakt pentru o grădină roditoare

Motocultorul este unul dintre utilajele multifuncţionale ce ajută extraordinar de mult un mic fermier sau o persoană pasionată de grădinărit....