Connect with us

Afaceri

Dr. Oetker publică Obiectivele de Sustenabilitate

Publicat

pe

Proiectele Cartei Sustenabilității Dr. Oetker rulează deja la viteză maximă

Dr. Oetker și-a asumat întotdeauna responsabilitatea și caută să mențină o activitate sustenabilă ca parte integrantă a ADN – ului său corporativ. Compania și-a unit acum obiectivele ambițioase de sustenabilitate în Carta Sustenabilității Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker dorește să obțină neutralitate climatică, să reducă consumul de plastic și să își creeze ambalaje complet reciclabile. În plus, compania investește foarte mult în profilurile nutriționale ale propriilor produse.

“Fiind o afacere de familie ce activează în producția de alimente și având companii de producție și distribuție pe fiecare continent în jurul lumii, suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de oameni și natură. Odată cu implementarea Cartei Sustenabilității Dr. Oetker, promovăm stilul de viață responsabil al consumatorilor noștri, asigurăm condiții corecte și sustenabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare reducând în același timp amprenta noastră asupra mediului. Dr. Oetker rămâne astfel fidel propriilor competențe esențiale, producând alimente de o înaltă calitate pentru momente de bucurie și oferind consumatorilor săi soluții din ce în ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declară Dr. Albert Christmann, Președinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.

Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilității

Carta Sustenabilității, care a fost lansată intern în anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida căreia echipe interdisciplinare lucrează pentru a atinge obiective ambițioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentația Noastră, Lumea Noastră și Compania Noastră.

Alimentația Noastră urmărește o abordare care să permită consumatorilor să ducă un stil de viață echilibrat, orientat pe sănătate și sustenabilitate. Printre alte lucruri, Dr. Oetker își propune, ca până în anul 2025, să optimizeze profilurile nutriționale ale produselor sale și, de exemplu, să reducă utilizarea sării, zahărului și grăsimilor cu până la 20 de procente.

Lumea Noastră reunește toate activitățile cu care Dr. Oetker modelează în mod pozitiv impactul social și de mediu al activităților sale corporative. Compania va obține neutralitatea climatică în toate locațiile până în anul 2022. Cantitatea de deșeuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influența direct va fi redusă cu 25 de procente până în anul 2025. Compania se va asigura că toate materialele de ambalare pot fi reciclabile până în anul 2025, aducând astfel o contribuție importantă la reducerea deșeurilor din plastic. În plus, Dr. Oetker intenționează să facă lanțurile sale de aprovizionare sustenabile – atât social cât și ecologic.

Compania Noastră se referă la angajații Dr. Oetker: Compania rămâne un angajator responsabil, asigură egalitate și promovează diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupaționale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un sistem de management care respectă certificarea standard recunoscută internațional ISO 45001 în toate locațiile de producție până în anul 2025.

Toate obiectivele și informațiile de bază pot fi găsite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit (Germană și www.oetker.com/sustainability (Engleză)

Accent pe nevoile consumatorilor

La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker și-a inclus în mod firesc opiniile consumatorilor, astfel cum Dr. Judith Güthoff, Șef al Departamentului de Sustenabilitate & Conformitate în cadrul Dr. Oetker, explică: “Rezultatele sondajelor în rândul părților interesate și ale consumatorilor noștri sunt, pe langă propriile noastre convingeri, o bază importantă pentru obiectivele pe care ni le-am propus în Carta Sustenabilității.

Dr. Oetker s-a concentrat întotdeauna asupra consumatorilor și este absolut logic să le ascultam părerea și să integrăm dorințele lor în planurile noastre. Pe acest fond, Carta Sustenabilității Dr. Oetker este o reflecție a evoluțiilor sociale care au ca scop punerea în centrul activităților noastre a unor probleme precum protecția mediului, tratamentul corect al animalelor și diversitatea. În același timp, acțiunile noastre reflectă creșterea gradului de conștientizare a sănătății consumatorului, pentru care alimentația conștientă și sustenabilă devine din ce în ce mai importantă. Luăm în considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”

Despre Dr. Oetker

În cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezintă umbrela pentru numeroase companii de producție și vânzări care sunt active în mai bine de 40 de țări și, pe langă piețele de bază din Europa, operează de asemenea în Nordul și Sudul Americii precum și în Africa, Asia și Australia. În anul financiar 2019, Dr. Oetker și Conditorei Coppenrath & Wiesse au realizat venituri din vânzări de 3.390 milioane EU, având mai mult de 16.200 angajați în toată lumea – din care 7.000 lucrează în Germania. Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse în Germania și mai mult de 4.000 de produse în lumea întreagă include, printre altele, ingrediente, mixuri și decoruri pentru prăjituri, deserturi, prăjituri, conservanți, Musli Vitalis, pizza congelată și snacks, o ofertă variată pentru industria ospitalității și multe altele.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Uniforme medicale de calitate superioară

Publicat

pe

De

Drinuniforma

Costumele medicale reprezintă ținuta de zi cu zi pentru cei care lucrează în spitale, clinici, cabinete de masaj sau de înfrumuseţare. Costumele medicale apreciate au mai multe caracteristici specifice. Printre acestea se numără croiala, calitatea materialului din care sunt realizate, varietatea de modele și culori precum și posibilitatea de a asorta aceste costume cu bonete sau alte accesorii. Dacă vrei să cumperi costume medicale de calitate, poţi accesa oferta Dr. în Uniformă. Aici vei găsi costume medicale moderne, comode şi estetic plăcute, la preţ de producător. Dr. în Uniformă este brand românesc. El pune accentul pe calitate din toate punctele de vedere.

Particularitățile unui costum medical apreciat

În primul rând poţi cumpăra costume medicale elastice care să îţi permită o bună flexibilitate şi lejeritate întreaga zi. Modul în care un costum este croit, forma sa şi materialul sunt, din nou, importante pentru a determina confortul unui costum medical deosebit. Cusăturile, detaliile de construcţie sau îmbinările trebuie să fie realizate cu multă atenţie. Astfel, calitatea unui costum medical creşte. Costumele medicale apreciate au culori şi pattern-uri frumoase. La Dr. în Uniformă poţi alege dintr-o varietate foarte mare de culori disponibile. Te vei putea bucura de pattern-uri vesele şi moderne şi de culori plăcute estetic.

Indicii ale calităţii unui costum medical

Principalele indicii ale unui costum medical de calitate sunt cele care ţin de structura lui, de detaliile implicate în croială. Apoi, materialul şi rezistenţa lui sunt luate în calcul atunci când vorbim despre calitate. Sunt, de asemenea, importante şi elemente ce ţin de aspectul general şi de modul în care costumul se simte pe piele ținând cont de faptul că acesta este purtat uneori timp de multe ore pe zi.

Ce oferă Dr. în Uniformă?

Dr. în Uniformă oferă costume medicale de înaltă calitate, cu modele moderne şi permanent apreciate pentru structura lor. De asemenea, materialul folosit este tercot de bună calitate. El este cu o greutate sub 200 gsm datorită prezenţei firelor răsucite. Se comportă foarte bine în timp, având o bună rezistenţă. El se poate spăla la 40 de grade Celsius şi nu se va micşora. Are o rată de constricţie de 2%. Astfel, poţi avea costumul cu aceeaşi mărime, indiferent de numărul de spălări. Culorile sunt foarte variate şi te poţi bucura de o nouă formă a costumului medical de fiecare dată. Vei găsi aici opţiuni multiple care să fie pe gustul tău.

Accesorii care să se potrivească perfect cu întreg costumul medical

Pe lângă halatele medicale şi pantaloni, poţi cumpăra de la Dr. în Uniformă şi accesorii. Un asemenea exemplu este boneta medicală. Ea este nelipsită din costumul medical. Poţi să alegi culori universale, uşor de asortat sau poţi cumpăra boneta în aceeaşi culoare cu restul pieselor de îmbrăcăminte. Vei putea alege bonete prinse cu elastic sau cu prindere tip şnur.

Într-un costum medical de calitate te simţi bine în fiecare zi

Costumele medicale de calitate susperioară sunt perfecte pentru tine şi te fac să te simţi bine în fiecare zi. De asemenea le poți găsi într-o mare varietate de masuri potrivite pentru orice siluetă. Ele se pot purta cu lejeritate, dăruind încredere în sine şi plăcere estetică. Dr. în Uniformă îţi oferă o gamă largă de opţiuni de costume medicale frumoase şi de calitate, pe care le vei purta zilnic.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Personalizarea telefonului cu huse business

Publicat

pe

De

Etuo

Personalizarea huselor de telefon reflectă în mare parte gusturile, stilul și pasiunile proprietarului. Acestă personalizare poate fi realizată în scop personal dar și ca business. Succesul companiei dvs. depinde de selecția dvs. strategică de vânzări și tactici de marketing. Având în vedere că 80% dintre consumatori dețin cel puțin un produs promoțional, companiile se îndreaptă din ce în ce mai mult către produsele promoționale ca un mijloc eficient de publicitate a mărcii lor. Cu toate acestea, nu toate articolele promoționale sunt create egal. Unele produse, cum ar fi huse personalizate pentru telefon, oferă o valoare, vizibilitate și utilitate pe termen lung mai mari decât altele. Mai jos este o sinteză utilă asupra numeroaselor aplicații ale husei de telefon personalizate și primele motive pentru care husele de telefon personalizate sunt produse promoționale excelente.

De ce să alegi huse personalizate pentru telefon?

Avantajele carcaselor de telefon personalizate depășesc mult versatilitatea lor industrială. Carcasele personalizate pentru telefon sunt utile, extrem de vizibile, practice și atractive la nivel internațional pentru consumatori. Designul lor durabil, cu întreținere redusă, le oferă, de asemenea, un avantaj distinct asupra produselor care prezintă rapid semne de uzură. Mai jos sunt cele mai importante 3 motive pentru care carcasele de telefon personalizate devin produse promoționale excelente.

1)      Vizibilitate

Carcasele personalizate pentru telefoane sunt ca niște mini panouri publicitare care vă promovează în mod constant marca sau evenimentul. Întrucât consumatorii își ridică telefoanele mobile în medie de 85 de ori pe zi , oportunitățile de promovare a mărcii prin carcase de telefon personalizate sunt constante și nelimitate.

2)      Impact

Carcasele de telefon personalizate sunt utilizate de proprietarii de telefoane mobile din întreaga lume. În unele țări precum Statele Unite, utilizarea se apropie de sau depășește 75%. Cu multe companii care continuă să se extindă pe piețele globale, atracția internațională a husei personalizate pentru telefoane le face o opțiune atractivă ca articol promoțional.

3)      Utilitate

77% dintre consumatori menționează utilitatea drept principalul motiv pentru care aleg să păstreze un produs promoțional. Carcasele telefonice au un scop distinct și sunt utilizate în mod continuu în fiecare zi de către proprietari. În plus față de promovarea mărcii, aceste huse de telefon oferă protecție dispozitivelor și sunt dovedite a ajuta la prelungirea duratei medii de viață a unui telefon mobil.

Carcasele personalizate pentru telefon pot promova o marcă

Beneficiile carcaselor de telefon personalizate pot fi apreciate de organizațiile care se adresează practic oricărei industrii, generații sau regiuni geografice. Companiile mari, centrele non-profit, organizațiile profesionale și grupurile de absolvenți pot beneficia cu toții de utilizarea huselor de telefon personalizate pentru a-și promova marca sau misiunea. Iată doar câteva dintre numeroasele moduri în care aceste organizații își pot promova brandurile cu huse de telefon personalizate:

  1. Companiile pot oferi huse de telefon personalizate pentru a-și promova marca la târgurile din industrie
  2. Planificatorii de evenimente le pot folosi pentru a promova o temă de eveniment specială
  3. Producătorii pot folosi huse personalizate pentru telefon pentru a promova lansarea viitoare a produsului
  4. Organizatorii de întâlniri cu profesioniștii le pot distribui la întâlnirile anuale

Asociațiile de studenți sau grupurile pot avea cu ușurință huse personalizate pentru telefoane.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Logistica evenimentelor

Publicat

pe

logistica evenimente

Un management eficient al logisticii evenimentelor va asigura mentinerea unei comunicari eficiente. Cu ajutorul unui mecanism de programare master, mecanismul de gestionare a logisticii evenimentelor va fi capabil sa descrie sarcinile si sa numeasca personal specializat pentru indeplinirea sarcinilor, serviciilor sau bunurilor respective.

Diferite companii au fluxuri de lucru sau protocoale structurale diferite, dar o companie de logistica pentru evenimente bune va acoperi in general aceste domenii:

  1. Cartarea zonei in care se desfasoara evenimentul
  2. Planificarea fluxului de intrare si iesire a traficului uman
  3. Integrarea tehnologiei in procese pentru a asigura eficienta
  4. Avand unul sau mai multe planuri de urgenta
  5. Stabiliti o comunicare neintrerupta intre client si companie

Acestea sunt doar cateva exemple de servicii oferite de o companie de logistica a evenimentelor si, desi pot exista mai multe tipuri, acestea sunt o lista de verificare buna pe care trebuie sa o respectati atunci cand alegeti una.

Prin urmare, vedeti ca practic nu exista nicio alternativa la companiile care ofera solutii de logistica a evenimentelor clientilor sai. A avea un sprijin logistic eficient al evenimentelor este esential in organizarea unui eveniment de succes si se afla insasi importanta logisticii evenimentelor.

Importanta logisticei evenimentelor – NAN Events

Logistica evidentiaza sprijinul vital al planificarii evenimentelor, coordonand fluxul de servicii intre planificatorul de evenimente si diferitii furnizori. In mod implicit, este, de asemenea, partea care este mai costisitoare pentru evenimentul dvs. Aceasta implica inchirierea locului, decorul si configurarea acestuia, asistenta tehnica pentru a facilita toate componentele evenimentului dvs., achizitionarea de alimente si bauturi, transport si amenajari, evaluarea si gestionarea riscurilor si orice permise necesare.

Cum puteti economisi apoi logistica evenimentelor fara a compromite integritatea si calitatea evenimentului dvs. Totul este conectat si poate avea un impact relativ asupra unui alt aspect logistic, deci este important sa alegeti cu intelepciune. De exemplu, locatia sa poata avea un impact asupra costurilor de transport.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

Etuo Etuo
Afaceri3 săptămâni ago

Personalizarea telefonului cu huse business

Personalizarea huselor de telefon reflectă în mare parte gusturile, stilul și pasiunile proprietarului. Acestă personalizare poate fi realizată în scop...

Cabinet Avocat Varzaru Ion Cabinet Avocat Varzaru Ion
Informații utile1 lună ago

Atunci când ai avut un accident rutier este important să contactezi un avocat specializat

A avea un accident rutier este de nedorit. Este unul dintre momentele cu adevărat dificile din viaţa oricărei persoanei care...

Afaceri2 luni ago

Istoria curelei din piele naturală

Societatea modernă nu acordă atenție miilor de ani și milioanelor de momente care intră în crearea de obiecte banale ingenioase...

Comunicate de Presă2 luni ago

Vinul rose este o bautura simpla ce poate fi savurata oriunde!

Vinurile Girboiu acopera o gama vasta de sortimente, oferind clientilor vin rose, rosu sau alb de cea mai inalta calitate, la...

Dento Care Dento Care
Sănătate2 luni ago

Cum să ai grijă de igiena orală după ce ți-ai pus un aparat ortodontic?

Pacienții de toate vârstele decid să-și îndrepte dinții. Persoanele care doresc să înceapă tratamentul ortodontic au multe întrebări, cum ar...

Eveniment2 luni ago

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU Cu șorț de chef și determinare de om ce...

Social3 luni ago

Bauturi pe baza de cafea LavAzza care iti vor incanta simturile!

Daca te numeri printre iubitorii de cafea LavAzza si esti mereu in cautarea unor noi „metode” de a o savura...

Informații utile3 luni înainte

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele...

Eveniment3 luni ago

VREI SA-L FACI SA GATEASCA MAI DES? OFERA-I CADOUL ACESTA!

Vrei sa iti motivezi iubitul, sotul sau prietenul sa gateasca mai des? Iata cadoul de care ai nevoie! Stim cu...

Informații utile3 luni ago

Chanel prezinta noua colectie de moda, in memoria lui Karl Lagerfeld. Aparitii de senzatie pe cele mai mari scene de modeling din lume!

Virginie Viard, noua directoare de creatie a brandului Chanel a prezentat zilele trecute prima colectie Chanel de dupa moartea regretatului...