Connect with us

Afaceri

Credit pentru afacere Uber

Publicat

pe

Îți place să conduci și să duci persoane acasă sau la locul de muncă în siguranță? Nu ai o problemă cu traficul infernal din marile orașe? Fie că ai dorit să ai propria afacere în care să ai o flotă de mașini și șoferi ce să conducă persoanele în condiții de maximă siguranță la locațiile lor, sau ai dorit să fii propriul tău angajat, însă mașina ta proprietate personală este foarte veche, și nu corespunde standardelor pentru propria ride-sharing, am soluția ideală pentru tine: îți poți deschide propria ta afacere uber. Sigur ai auzit de uber sau ai mers cel puțin o dată într-unul. În cele ce urmează îți voi explica acest concept, cum funcționeză și de ce acte ai nevoie pentru a avea propria ta afacere.

            Uber este o companie de ride sharing, ce a luat naștere în Statele Unite ale Americii, iar la bază oferă două servicii: de călătorie a persoanelor (asemănător taxi) și de livrare de alimente (sub denumirea de Uber Eats), iar pe plan secundar mai deține și un sistem de biciclete electrice și scutere, însă pe noi ne interesează în principal transportul persoanelor.

Conceptul este foarte simplu, iar de tot ceea ce ai nevoie este un autovehicul, care să îndeplinească anumite criterii și de un smartphone, deoarece “Uber” se bazează pe o platformă, ce poate fi accesată de pe un site web sau de pe o aplicație ce poate fi descărcată pe un telefon inteligent. Aceeași aplicație o vor accesa și clienții, aceasta se va conecta cu GPS-ul telefonului șoferului cel mai apropiat de acea locație. Totul se desfășoară exclusiv în aplicație, aceasta va calculca chiar și suma pe care pasagerul o are de achitat până la destinația unde acesta dorește să ajungă. Cel mai avantaj este că ești propriul tău șef, poți munci oricât dorești, nu ai un program prestabilit, ți-l planifici singur, sau poți face aceasta ca și activitate secundară.

Spuneam la începutul articolului că este posibil ca mașina ta personală să nu îndeplinească condițiile de eligibilitate pentru uber, deoarece este nevoie ca aceasta să aibă patru portiere și aer condiționat, să nu aibă daune vizibile și să nu aibă o vechime de peste 14 ani. Pentru a îți achiziționa un autoturism nou sau care să corespundă criteriilor ca să îl poți folosi pentru uber ai nevoie de bani, de care cel mai probabil nu dispui.

Soluția este următoarea: poți accesa un împrumut rapid nebancar, iar noi îți recomandăm EasyCredit, deoarece îți poate acorda sume de până la 15.000 euro (aici se va percepe ca și garanție o ipotecă imobiliară), cu o dobândă a ratei lunare fixă și un comision de 0 euro. Pentru acest tip de împrumut fulger aprobat imediat, înainte de acordarea banilor, se va verifica garanția, dar avantajul major este că echipa de consultanți ai IFN-ului va face aceasta gratuit și nu se vor percepe alte comisioane suplimentare, mai ales în cazul în care se dorește o analiză a dosarului, admnistrare, confirmare a soldului existent, modificare a normelor contractuale, sau în situația în care alegi să rambursezi parțial ori integral anticipat.

Nu mai aștepta! Deschideți chiar acum propria ta afacere Uber!

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Metalul nu suna a gol | ilisio.ro

Publicat

pe

Stiti medalioanele acelea din copilarie, alcatuite din doua jumatati, pe care le puteai oferi celei mai bune prietene sau baiatului care iti furase inima? De obicei nu erau din metale pretioase, asa ca nu prea treceau proba timpului, la fel ca multe dintre relatiile pe care le simbolizau. Insa cumva compensau lipsa valorii propriu-zise cu o incarcatura emotionala aparte, in care inocenta, speranta si increderea creionau un viitor optimist. Nu stiu cati dintre voi ati pastrat o astfel de marturie a trecerii unor oameni prin viata si sufletele voastre. Eu una tin aceste amintiri la loc de cinste, alaturi de bijuterii cu adevarat elaborate, carora insa le sunt superioare oricand, pentru ca ele amintesc nu doar de altii, ci de cei care-am fost la un moment dat.

Acesta este si motivul pentru care ii admir pe cei care fac  bijuterii handmade . Nu conteaza daca vorbim de lucruri simple, naturale, ca lemnul, pielea, sau de pietre semipretioase si design complicat. Ceea ce conteaza este amprenta umana a acestor accesorii, felul in care s-a investit in ele nu financiar, ci sufleteste.

Am considerat mereu ca exista obiecte si locuri cu poveste. Bijuteriile handmade, ca si cele vechi, mostenire de familie sau doar chilipir de prin vreun targ de vechituri uitat de lume, sunt marturie de viata, ascund in ele eforturi si vise deopotriva, se revendica in aceeasi masura de la cel care le-a gandit si de la cel care le poarta.

Dati o sansa acestor accesorii, mai ales intr-o societate de serie, in care nimic nu mai este unic. Dati-va voua sansa de a fi altfel, asa cum simtiti, intr-un gest de rebeliune impotriva uniformitatii si a tuturor regulilor care ne sufoca zilnic. Sprijiniti artistii care au curajul sa se exprime, pentru ca ei va castiga, la modul simbolic, bataliile. Purtati cu mandrie ceva ce vi se potriveste, pentru ca asa cum viata este prea scurta ca sa porti sosete pereche, la fel de scurta este si ca sa nu te bucuri de felul in care te arati lumii.

Bijuteriile handmade nu sunt o concesie facuta valorii sau calitatii, sunt alternativa pe care o cauti la tot ceea ce e prea popular, prea fashion, prea trendy. Inseamna munca, pasiune, dedicatie. Sunt versatile, usor de integrat in orice tip de tinuta si o modalitate de a va prezenta asumat, direct si fara echivoc inca de la prima vedere.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Istoria curelei din piele naturală

Publicat

pe

Societatea modernă nu acordă atenție miilor de ani și milioanelor de momente care intră în crearea de obiecte banale ingenioase cum ar fi o curea din piele naturală. Acest lucru se datorează unui factor psihologic comun – obișnuința, care este atunci când un stimul emoțional, mental sau fizic este prezentat atât de des încât răspunsul nostru la acesta este diminuat. Purtarea unei curele în mod frecvent, aproape în fiecare zi, face un element obișnuit.

Istoria și semnificația curelelor din piele este zgomotul de fundal, ca sunetul unei unități de aer condiționat care în cele din urmă nu se mai aude, dar în tot acest timpe este prezent. Curelele din piele sunt produsul a mii de ani de dezvoltare a unei meserii vechi, prelucrarea pielăriei, care a ajutat la modernizarea societății, la stabilirea identității culturale, la protejarea civilizațiilor și la avansarea tehnologiei. Uite o scurtă istorie a accesoriului vestimentar, care îți ține pantalonii chiar acum. Istoria timpurie a curelelor din piele datează de-a lungul veacurilor.

Curelele din piele au fost folosite încă din epoca bronzului (3000 î.Hr. – 1050 î.Hr.). Cu toate acestea, a fost nevoie de un timp pentru ca procesul de prelucrare a pielii să avanseze. Scoarța de copac înmuiată și pânza adunată erau piese proeminente de îmbrăcăminte înfășurate în jurul taliei. Au existat bucăți de piele cu pietre de fierbere găsite în locuințele din paleoliticul inferior norvegian, conform studiilor în tehnologia antică volumul V. Acestea sunt considerate o formă timpurie de bouilli cuir, care a fost o metodă de turnare a pielii prin fierberea acesteia, unii spunând că amoniacul din urina animală a fost folosit pentru a o trata. Acest tratament istoric de piele numit cuir bouilli („piele bolied” în limba franceză), care a avut loc în mod obișnuit în timpul Evului Mediu (5Th până la 15Th secolul D.Hr.) și perioada modernă timpurie (15Th până la 18 aniTh secolului D.Hr.). Cuir bouilli este o metodă de tratare și turnare a pielii prin fierbere. În aceste perioade, curelele au fost, de asemenea, folosite pentru a deține decorațiuni turnate, astfel încât acestea au trebuit să fie tratate în această metodă, astfel încât să devină întărite, dure și rigide.

Pe măsură ce tehnicile de prelucrare a pielii au progresat, oamenii au început să utilizeze pielea în scopuri practice și decorative. Multe curele au fost folosite pentru a transporta arme și echipamente, în timp ce multe alte centuri au fost folosite ca decor sau ornament. Figurinele zeului înarmat sirian din timpul epocii bronzului au descris războinicii nud cu barbă purtând curele de piele late de opt inci. Potrivit Warfare in the Ancient Near East to 1600 BC: Holy Warriors at the Dawn of History. Iliada, care este stabilită în timpul războiului troian între 1200-1100 î.Hr., face referire la trei centuri: zosterul (un brâu din piele și decorat cu pietre prețioase), aortēr (o centură de arme care ține o sabie, aruncată peste piept) și telamonul (un cuvânt comun folosit pentru orice centură purtată peste umăr), conform Echipamentului Militar din Epoca Bronzului. Acestea au fost suficient de groase pentru a proteja purtătorul de a fi tras în țeapă de săgeți, potrivit Epic Poem.

Pe măsură ce prelucrarea pielăriei a avansat, societățile au fost capabile să utilizeze textilele în scopuri utilitare pentru putea transporta arme și echipamente. Cataramele, centura și cârligele au fost turnate cu bronz, iar mai târziu a avut un miez de fier în interior, în conformitate cu identitatea etnică și puterea imperială: Batavians în Imperiul Roman timpuriu. Inițial, prelucrarea pielii a dat bucăți rigide de piele care au putrezit la soare, dar grăsimile animale au fost introduse mai târziu pentru flexibilitate. Aldehida, din frunze arse, a fost folosită pentru vopsire, iar pieile putrefiere au fost tratate printr-un proces de uscare la lumina soarelui. Alaun din zonele vulcanice a fost folosit în scopuri de nuanțare, potrivit unui raport.

În zilele noastre, există multe nuanțe de culori pentru pielea folosită la fabricarea curelei. Producția de piele Cordovan a fost dezvoltată în Spania secolului al VIII-lea. Curele din piele variază în funcție de cerere și de poziția socială a clienților. Curelele și brâurile din piele în Evul Mediu au fost o formă populară de bijuterii, cu broșe complicate care le-au fixat. Cu timpul, curele din piele au trecut în curele purtate direct în jurul șoldurilor peste o cotehardie (o rochie lungă) pe care bărbații și femeile o purtau. Acestea erau groase și puteau susține o sabie și o teacă, care era adesea făcută din piele.

Potrivit Îmbrăcăminte în Evul Mediu, meșteșugarii au purtat curele care aveau saci mari de instrumente fixate la centura. Efortul privind transportarea unor produse in viața de zi cu zi, a fost un pic mai intens din punct de vedere fizic, decât  în zilele noastre. Un ”houppelande” a fost o bucată lungă, somptuoasă, care putea fi purtată peste cotehardie. Pentru femei, curelele se purtau la sau deasupra taliei respectiv deasupra șoldurilor. Curelele bărbătești erau putate mai joas, în talie. În literatura de specialitate, centura sau brâul se referea la idei medievale de puritate, simbolizând castitatea și abstinența religioasă, potrivit unei lucrări publicate de Universitatea din Tennessee intitulată ”Importanța centurii în literatura religioasă și seculară medievală de dragoste curtenită”. La înmormântări, cadavrele îngropate cu centuri ”applique” era o dovadă că în practicile funerare centurile ar putea semnifica clasamentul social, potrivit unei lucrări intitulate ”Înmormântări cu centuri”. Deci, centura de piele a fost folosită pentru utilitatea muncii, onoarea religioasă și noblețea cu bijuterii.

Curelele pentru război erau de asemenea folosite. Săbiile și pumnalele atârnau în mare parte de linia curelei. Oțelul placat și benzile de piele erau atârnate de curea. Săgețile și armele mai mari care se manipulau cu 2 mâini, de asemenea, se prindeau cu curele de piele. Epoca de aur a pirateriei din anii 1650 până în anii 1730 a văzut o prevalență în pistoalele cu toc deasupra și sub talie prinse de curele din piele. Curelele din piele au schimbat pantalonii și cultura în secolul 20.

Centura din piele o poartă și cowboy americani, care sunt o piatră de temelie culturală în miturile machismo din această țară.  Să nu mai vorbim de faptul că cowgirls sunt o reprezentare iconică a puterii feminine. Impactul lor asupra curelei din piele a fost semnificativ marcat de catarame complicate, centura fiind acordată celor care dadeau dovadă de vitejie pe ferme și rodeos. Centura atârna mai jos pe talie, avea tocuri, iar unele erau fabricate gata să țină gloanțele de rezervă pentru revolvere. Rețineți că gaicile curelei nu au fost proeminente până în 1922, când Levi Strauss le-a adăugat la blugii pe care i-a introdus la sfârșitul secolului al XIX-lea. Butoanele bretelei au fost eliminate în 1937. Asta înseamnă că gaicile curelei nu ar fi putut exista și nu a existat înainte de acea dată? Nu neaparat. Dar ei au devenit o parte mai mare a zeitgeist în acest timp. După ce gaicile de centură au fost vehiculate în îmbrăcămintea sport, acestea au câștigat tracțiune ca parte a dulapurilor civililor. În timpul Primului Război Mondial au existat curele de ură și curele de suveniruri, care aveau atașate nasturii de la uniformele soldaților căzuți ca semn de cucerire pentru soldații germani. Cureaua Sam Browne avea o bucată largă de piele legată în jurul taliei, cu o curea din piele secundară mai mică, de obicei curea în diagonală pe trunchi.

Din punct de vedere istoric, cureaua secundară stabiliza o teacă pe talie, deoarece inventatorul Sam Browne, un ofițer al armatei britanice, își pierduse mâna stângă și avea nevoie de un mijloc de a menține lama ferm pe talie. Acesta a avut tendința de a se deplasa în jurul și a trebuit să fie stabilizat de mână non-dominante înainte de a trase. Această curea a fost folosită mai târziu pentru a susține pistoale grele. Cu timpul, ofițerii din diferite țări au adoptat-o ca parte a uniformei lor, dar Statele Unite au întrerupt utilizarea sa în jurul anului 1942 pentru a salva pielea. Moda ca identitate de grup a adoptat centura de piele în diferite subculturi, stiluri și utilizări în societatea postmodernă și în noul mileniu. Chiar și cureau armă de la Bigfoot Gun Belts a fost adaptat de la legături istorice în aplicare modernă, cu o curea de oțel-core pentru putere. În ceea ce privește catarame centura, prima lor utilizare documentată a avut loc în timpul epocii fierului (1200 B.C. și 600 B.C., în funcție de regiune). Există ceva numit „catarama mare”, care este fabricat din aur pur și a fost considerat a fi existat în timpul începutul anului 6Th sau 7Th secolul B.C. A fost găsit în situl arheologic din Sutton, Suffolk, Anglia.

Cataramele au fost în primul rând decorative și au venit de multe ori în modele elaborate și sunt adesea menționate ca „scut pe limba” catarame. În epocile ulterioare, cataramele pentru curele de piele au fost turnate în bronz, care, de obicei, au avut un miez de fier în interior.

Deoarece pielea naturală este derivată din piei de animale, acestea ar putrezi în mod natural atunci când sunt expuse la lumina soarelui. În primele zile de prelucrare a pielii, fâșii de piele de animale erau rigide și întărite. Mai târziu, grăsimile animale au fost adăugate pentru a le face mai maleabile; aldehida, un compus organic găsit în anumite plante, a fost folosit ca agent de vopsire. Uneori, alaunul din vulcani era folosit pentru a trata și a se vopsi. Apoi, pieile putrezite au fost așezate sub soare pentru a se usca. În cele mai vechi timpuri, centurile tradiționale erau încă foarte utilizate, dar brâurile au atins, de asemenea, un anumit grad de popularitate. Ele nu sunt „brâuri” ca în undergarments că știm astăzi. Mai degrabă, termenul „brâu” se referă, de asemenea, la un cablu care este utilizat în scopul susținerii și comprimării corpului, fie din motive de sănătate, fie din motive estetice.

Bărbații, în special călugării și preoții, purtau de obicei brâuri în jurul cassock – și încă o fac. Brâul a ajuns să reprezinte castitatea, protecția și angajamentul de a-L sluji pe Domnul.

Femeile purtau, de asemenea, brâuri, dar este mai mult din motive estetice. Îl purtau sub trunchi pentru a defini o anumită parte a corpului, în special sânii. Curelele au devenit un accesoriu vestimentar popular și au fost adesea fixate cu broșe care prezentau decorațiuni complicate și pietre prețioase. Deloc surprinzător, curelele au devenit oarecum un simbol al statutului mai ales în Evul Mediu. Centurile foarte decorative au fost asociate cu clasele superioare și noblețea, în timp ce oamenilor obișnuiți li s-a interzis să poarte chiar și cele mai elementare și utilitare centuri. Curelele din piele ca parte a unui ansamblu miltary au început mai târziu să câștige popularitate, începând cu anii 1600. Războiul de Treizeci de Ani (1618-1648) este un bun exemplu în acest sens. Cureaua a fost aproape inexistentă în moda femeilor pentru un timp. În anii 1800, pantalonii cu talie înaltă erau prepondereți și astfel au fost inventate bretele pentru a le susține, precum și pentru a elimina treptat centura. Armata a fost însă excepția, deoarece încă purtau centuri; ei ar strânge centurile lor cu scopul de a trage în talie și să dea impresia de umeri mai largi, asieta fizicul și aspectul impunător.

Fast forward la începutul anilor 20Th, în care pantalonii au căzut din nou la o linie normală a taliei, și astfel curelele au revenit la modă. Dar buclele centurii au fost inexistente până când Levi Strauss le-a adăugat la blugii săi din denim în 1922.

Ca urmare a popularității buclelor de curea, nasturii bretelelor au fost îndepărtați din pantaloni la mijlocul anilor 1930. Utilizarea buclelor de centură a devenit comună în îmbrăcămintea sportivă și, în cele din urmă, a câștigat acceptare și popularitate ca parte a îmbrăcămintei civile. Pe măsură ce bărbații au început să poarte din nou pantaloni, femeile au început, de asemenea, să experimenteze purtarea lor. În consecință, le-a cerut să poarte curele din piele pentru a le ține.

Astăzi, este obișnuit ca atât bărbații, cât și femeile să poarte pantaloni cu gaici pentru curea. Cureaua standard este fabricată din piele naturală, este de dimensiuni medii, vine în culori neutre, este de obicei fixată de o cataramă simplă. Cu toate acestea, puteți găsi, de asemenea, curele din piele naturală într-o varietate de dimensiuni și culori. Cataramele curelei sunt acum văzute mai mult decât doar pentru a asigura centura; ele au devenit, de asemenea, accesorii de moda, și nu este surprinzător pentru a vedea curele cu catarame care au modele complicate și chiar împânzite cu pietre prețioase.

 

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Dr. Oetker publică Obiectivele de Sustenabilitate

Publicat

pe

Proiectele Cartei Sustenabilității Dr. Oetker rulează deja la viteză maximă

Dr. Oetker și-a asumat întotdeauna responsabilitatea și caută să mențină o activitate sustenabilă ca parte integrantă a ADN – ului său corporativ. Compania și-a unit acum obiectivele ambițioase de sustenabilitate în Carta Sustenabilității Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker dorește să obțină neutralitate climatică, să reducă consumul de plastic și să își creeze ambalaje complet reciclabile. În plus, compania investește foarte mult în profilurile nutriționale ale propriilor produse.

“Fiind o afacere de familie ce activează în producția de alimente și având companii de producție și distribuție pe fiecare continent în jurul lumii, suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de oameni și natură. Odată cu implementarea Cartei Sustenabilității Dr. Oetker, promovăm stilul de viață responsabil al consumatorilor noștri, asigurăm condiții corecte și sustenabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare reducând în același timp amprenta noastră asupra mediului. Dr. Oetker rămâne astfel fidel propriilor competențe esențiale, producând alimente de o înaltă calitate pentru momente de bucurie și oferind consumatorilor săi soluții din ce în ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declară Dr. Albert Christmann, Președinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.

Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilității

Carta Sustenabilității, care a fost lansată intern în anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida căreia echipe interdisciplinare lucrează pentru a atinge obiective ambițioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentația Noastră, Lumea Noastră și Compania Noastră.

Alimentația Noastră urmărește o abordare care să permită consumatorilor să ducă un stil de viață echilibrat, orientat pe sănătate și sustenabilitate. Printre alte lucruri, Dr. Oetker își propune, ca până în anul 2025, să optimizeze profilurile nutriționale ale produselor sale și, de exemplu, să reducă utilizarea sării, zahărului și grăsimilor cu până la 20 de procente.

Lumea Noastră reunește toate activitățile cu care Dr. Oetker modelează în mod pozitiv impactul social și de mediu al activităților sale corporative. Compania va obține neutralitatea climatică în toate locațiile până în anul 2022. Cantitatea de deșeuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influența direct va fi redusă cu 25 de procente până în anul 2025. Compania se va asigura că toate materialele de ambalare pot fi reciclabile până în anul 2025, aducând astfel o contribuție importantă la reducerea deșeurilor din plastic. În plus, Dr. Oetker intenționează să facă lanțurile sale de aprovizionare sustenabile – atât social cât și ecologic.

Compania Noastră se referă la angajații Dr. Oetker: Compania rămâne un angajator responsabil, asigură egalitate și promovează diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupaționale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un sistem de management care respectă certificarea standard recunoscută internațional ISO 45001 în toate locațiile de producție până în anul 2025.

Toate obiectivele și informațiile de bază pot fi găsite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit (Germană și www.oetker.com/sustainability (Engleză)

Accent pe nevoile consumatorilor

La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker și-a inclus în mod firesc opiniile consumatorilor, astfel cum Dr. Judith Güthoff, Șef al Departamentului de Sustenabilitate & Conformitate în cadrul Dr. Oetker, explică: “Rezultatele sondajelor în rândul părților interesate și ale consumatorilor noștri sunt, pe langă propriile noastre convingeri, o bază importantă pentru obiectivele pe care ni le-am propus în Carta Sustenabilității.

Dr. Oetker s-a concentrat întotdeauna asupra consumatorilor și este absolut logic să le ascultam părerea și să integrăm dorințele lor în planurile noastre. Pe acest fond, Carta Sustenabilității Dr. Oetker este o reflecție a evoluțiilor sociale care au ca scop punerea în centrul activităților noastre a unor probleme precum protecția mediului, tratamentul corect al animalelor și diversitatea. În același timp, acțiunile noastre reflectă creșterea gradului de conștientizare a sănătății consumatorului, pentru care alimentația conștientă și sustenabilă devine din ce în ce mai importantă. Luăm în considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”

Despre Dr. Oetker

În cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezintă umbrela pentru numeroase companii de producție și vânzări care sunt active în mai bine de 40 de țări și, pe langă piețele de bază din Europa, operează de asemenea în Nordul și Sudul Americii precum și în Africa, Asia și Australia. În anul financiar 2019, Dr. Oetker și Conditorei Coppenrath & Wiesse au realizat venituri din vânzări de 3.390 milioane EU, având mai mult de 16.200 angajați în toată lumea – din care 7.000 lucrează în Germania. Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse în Germania și mai mult de 4.000 de produse în lumea întreagă include, printre altele, ingrediente, mixuri și decoruri pentru prăjituri, deserturi, prăjituri, conservanți, Musli Vitalis, pizza congelată și snacks, o ofertă variată pentru industria ospitalității și multe altele.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

Afaceri2 săptămâni ago

Istoria curelei din piele naturală

Societatea modernă nu acordă atenție miilor de ani și milioanelor de momente care intră în crearea de obiecte banale ingenioase...

Comunicate de Presă3 săptămâni ago

Vinul rose este o bautura simpla ce poate fi savurata oriunde!

Vinurile Girboiu acopera o gama vasta de sortimente, oferind clientilor vin rose, rosu sau alb de cea mai inalta calitate, la...

Dento Care Dento Care
Sănătate4 săptămâni ago

Cum să ai grijă de igiena orală după ce ți-ai pus un aparat ortodontic?

Pacienții de toate vârstele decid să-și îndrepte dinții. Persoanele care doresc să înceapă tratamentul ortodontic au multe întrebări, cum ar...

Eveniment1 lună ago

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU Cu șorț de chef și determinare de om ce...

Social2 luni ago

Bauturi pe baza de cafea LavAzza care iti vor incanta simturile!

Daca te numeri printre iubitorii de cafea LavAzza si esti mereu in cautarea unor noi „metode” de a o savura...

Informații utile2 luni înainte

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele...

Eveniment2 luni ago

VREI SA-L FACI SA GATEASCA MAI DES? OFERA-I CADOUL ACESTA!

Vrei sa iti motivezi iubitul, sotul sau prietenul sa gateasca mai des? Iata cadoul de care ai nevoie! Stim cu...

Informații utile2 luni ago

Chanel prezinta noua colectie de moda, in memoria lui Karl Lagerfeld. Aparitii de senzatie pe cele mai mari scene de modeling din lume!

Virginie Viard, noua directoare de creatie a brandului Chanel a prezentat zilele trecute prima colectie Chanel de dupa moartea regretatului...

Eveniment2 luni ago

10 secrete despre costumele din game of thrones accesorii cumparate de pe e-bay si costume copiate de fanii serialului

Pornind de la minunata manta cu blana a lui Jon Snow si pana la paltonul extraordinar a lui Daenerys Targayien,...

Informații utile2 luni înainte

Șorțul profesional de bucătărie

Șorțul de bucătărie joacă un rol foarte important în bucătărie, indiferent dacă ești bucătar sau pasionat de gătit. Te protejează împotriva...