Connect with us

Administrație locală

Operatie de Ridicare a Sanilor. Ti se potriveste?

Publicat

pe

ridicarea-sanilor

Sanii se pot lasa si isi pot pierde din tinuta. Iar aceasta problema estetica este cel mai adesea traita foarte greu din  punct de vedere psihologic. Pacientele au cel mai adesea impresia ca si-au pierdut feminitatea. Femeile considera deci cel mai adesea, sanii drept un semn de feminitate si de sedcutie. Prea mici, dau loc anumitor complexe. Prea mari, sunt o sursa de probleme psihologice. In plus, pot sa isi piarda din frumusete si sa se lase.

Operatia de ridicare a sanilor se adreseaza femeilor care au sanii prea lasati sau care au o areola mamara prea joasa. Aceasta lasare a sanilor poate sa fie cauzata de o sarcina sau mai multe, de inaintarea in varsta sau de o variatie de greutate.

Operatia de ridicare a sanilor este deci propusa atunci cand sanii isi pierd din tinuta. Si in toate cazurile, masajele sau exercitiile pentru pectorali nu mai au niciun efect.

Operatia de ridicare a sanilor este deci o procedura, cea mai buna alegere pentru a remodela aspectul mamelonului.

Ridicare sanilor se recomanda atunci cand se poate observa o pierdere in tonus a sanilor si a elasticitatii, conform unei clinici de ridicarea sanilor in Cluj. Este vorba deci despre o distensie a pielii care a sustinut sanul. Aici pot intra si femeile care au un piept mai mare, dar si cele care au un piept mai mic. In ambele cazuri, sanii se lasa si sunt mult prea jos. Se adreseaza mai ales femeilor care nu sunt multumite deloc de aspectul de sani « lasati » si care se simt complexate deci din cauza faptului in care arata.

Este deci o procedura care se potriveste oricarei femei care vrea sa aiba cei mai frumosi sani, fara sa trebuiasca insa sa apeleze la silicoane. Este deci o interventie mai putin dureroasa. Un lucru e sigur- miscarea si exercitiile nu pot din pacate sa ajunga la acelasi rezultat. Daca sanii nu au nici volum, se poate apela si la implanturile mamare. Asta tine insa de dorintele fiecarei paciente.

Este vorba deci despre actul chirurgical care va reda sanilor curbele lor armonioase, corectand in acelasi timp ptoza mamara.

Deci dupa ce sanii au fost repozitionati, volumul sanilor a ajuns unde trebuie, a fost concentrat si remodelat in armonie cu restul corpului. Si conform dorintelor sale.

Aparenta sanilor va fi astfel ameliorata, iar pacientele se vor simti mai increzatoare si mai frumoase.  Se va ameliora si aparenta sa corporala si vor arata mult mai bine in haine. Se va ameliora deci stima de sine deoarece se va obtine un rezultat perfect, fara sa fie nevoie de implanturi mamare. Sanii nu au fost mariti, ci doar ridicati pentru o aparenta mai ferma si mai ideala.

Mai mult decat fata sau picioarele, sanii sunt deci un simbol al feminitatii si al seductiei. Este deci foarte important pentru femei, sa ii puna cel mai bine in valoare si asta, indiferent de varsta. Si cum interventia « intinereste » pielea din jurul sanilor este si logic ca pacientele sa se simta si ele mai tinere.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

Publicat

pe

De

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158 în clasamentul DXOMARK pentru această categorie. Astfel, HONOR Magic6 Pro stabilește un nou standard de excelență în fotografia pe smartphone.

Această performanță subliniază devotamentul HONOR pentru a redefini limitele tehnologiei smartphone-urilor, prin angajamentul constant în cercetare și dezvoltare pentru a atinge excelența în tehnologia camerei foto. Scopul este de a oferi utilizatorilor o experiență fotografică de neegalat în lumea fotografiilor realizate cu un smartphone.

De ce este important:

Leadership în fotografie: Obținerea primului loc în clasamentul camerelor foto DXOMARK subliniază calitatea excepțională și capacitatea sistemului foto al HONOR Magic6 Pro, stabilind un nou standard pentru fotografia pe smartphone.

AI Motion Capture: Tehnologia avansată AI Motion Capture de pe HONOR Magic6 Pro duce fotografia la un nou nivel de claritate, surprinzând fiecare moment cu o precizie uimitoare.

Perfecțiune pe toate planurile: Depășind limitele fotografiei, HONOR Magic6 Pro excelează și la calitatea audio, display și rezistența bateriei. Prin obținerea a cinci distincții DXOMARK Gold 2024, smartphone-ul își consolidează statutul de flagship multifuncțional.

Pentru mai multe detalii, vedeți prezentarea realizată de DXOMARK pentru HONOR Magic6 Pro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Cezara Popescu: Deschiderea către investitori este esențială pentru atragerea de resurse financiare în bugetul local și pentru creșterea calității vieții a constănțenilor

Constanta MEA

Publicat

pe

Cezara Popescu este candidatul propus de Partidul Alternativa Dreaptă pentru funcția de primar al orașului Constanța la alegerile din 9 iunie 2024.

Cu o carieră impresionantă și vastă în domeniul asistenței sociale și al managementului, Cezara Popescu și-a etalat abilitățile excepționale de coordonare și leadership într-o varietate de poziții de conducere de-a lungul anilor, impunându-se ca o figură polivalentă a Constanței, împletind într-o manieră sublimă roluri esențiale în societate: cel de părinte devotat, profesionist desăvârșit și lider politic.

Programul său de guvernare locală cuprinde o serie de puncte esențiale pentru viața și dezvoltarea orașului Constanța iar deschiderea către investitori și oamenii de afaceri este o prioritate pe care viitorul primar al orașului Constanța și-o asumă și pe care dorește să o prioritizeze încă de la începutul mandatului.

Ce declară Cezara Popescu într-un interviu acordat unei publicației online DobrogeaLive.ro:

Deschiderea către investitori este esențială pentru atragerea de resurse financiare în bugetul local și pentru creșterea nivelului de trai al locuitorilor, pentru  a diversifica sursele de venituri în Constanța și a promova dezvoltarea în sectoarele economice vom adopta mai multe strategii și initiative, precum, spre exemplu, oferirea de facilitati fiscale și sprijin pentru antreprenorii locali și investitorii străini.

Programul său pentru Constanța cuprinde câteva puncte importante pentru stimularea investițiilor și a mediului de afaceri:

Intr-adevăr este o preocupare legitimă să ne gândim la riscul că investitorii să plece după expirarea perioadei în care au beneficiat de facilități fiscale, de aceea, pentru a minimiza acest risc, este important să integrăm clauze și condiții în acordurile de scutire de taxe care să încurajeze investitorii să rămână pe termen lung și să contribuie la dezvoltarea sustenabilă a comunității.

Iată câteva dintre strategiile pe care urmărim sa le adoptăm:

CLAUZE DE ÎNTOARCERE A INVESTIȚIEI: vom stipula în acordurile de facilitati fiscale că investitorii trebuie să rămână în oraș pentru o anumită perioadă de timp după expirarea perioadei de scutire de taxe. În caz contrar, ei vor fi obligați să returneze o parte din beneficiile fiscale pe care le-au primit. Cercetările efectuate de către expertii nostri indică faptul mai multe orașe și regiuni din întreaga lume, precum Austin, Texas, Montreal,  Germania, au implementat clauze de întoarcere a investiției în acordurile lor cu investitorii. Aceste clauze stipulează că investitorii trebuie să rămână în oraș sau regiune pentru o anumită perioadă de timp după expirarea perioadei de facilități, iar în caz contrar ar putea fi obligați să returneze o parte din beneficiile primite. Aceste măsuri sunt menite să asigure că  avantajele acordate sunt utilizate în mod responsabil și să contribuie la dezvoltarea pe termen lung a comunității. Observăm ca statele enumerate se regasesc pe lista celor mai infloritoare din lume; clauzele de întoarcere a investiției vor fi utilizate pentru a proteja interesele orașului nostru și pentru a ne asigura că facilitățile acordate vor contribui la dezvoltarea pe termen lung a comunității.

CONDIȚII DE PERFORMANȚĂ: vom lega avantajele acordate unor obiective specifice de performanță sau de investiții în oraș, cum ar fi crearea de locuri de muncă, investiții în infrastructură sau contribuții la proiecte de dezvoltare comunitară. În cazul în care investitorii nu îndeplinesc aceste condiții,   avantajele acordate vor fi revocate.

ASIGURĂRI DE STABILITATE A POLITICILOR: orașul va promova un mediu de afaceri stabil și previzibil, prin adoptarea unor politici și reglementări clare și transparente în ceea ce privește taxele și facilitățile pentru investitori, ceea ce va crește încrederea investitorilor .

PROMOVAREA PARTENERIATELOR PE TERMEN LUNG: orașul va putea să stabilească parteneriate pe termen lung cu investitorii, prin intermediul cărora să se angajeze să ofere sprijin și facilități pe termen lung în schimbul angajamentului investitorilor de a rămâne și de a contribui la dezvoltarea continuă a orașului.

ÎN PLUS, ESTE IMPORTANT SĂ SE REALIZEZE O EVALUARE PERIODICĂ A BENEFICIILOR ȘI COSTURILOR ASOCIATE ACORDURILOR DE SCUTIRE DE TAXE PENTRU A ASIGURA CĂ ACESTEA ADUC BENEFICII REALE COMUNITĂȚII ȘI CĂ SUNT ÎN INTERESUL SĂU PE TERMEN LUNG.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

cursuri engleza online copii cursuri engleza online copii
SocialO săptămână ago

Cursuri de engleza online pentru copii: eficienta crescuta, economie de timp si energie

A invata limba engleza este esential pentru dezvoltarea copiilor intr-o lume globalizata, astfel incat sa reuseasca sa se bucure din...

hotelul perfect hotelul perfect
Social1 lună ago

Cum să îți alegi hotelul perfect pentru o vacanță ideală

Planificarea unei vacanțe poate fi o experiență entuziasmantă, dar și plină de provocări. Una dintre cele mai importante decizii este...

statuete personalizate dupa poza statuete personalizate dupa poza
Social1 lună ago

Cum să folosești o fotografie pentru a crea un cadou memorabil

Fotografiile sunt niște mici capsule care capturează momente prețioase din viața noastră. Ele sunt o modalitate minunată de a păstra...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 luni ago

Despre combaterea mucegaiului si umiditatii cu usile si ferestrele din PVC

Cand vine vorba de caminul nostru, confortul si sanatatea sunt doua aspecte esentiale pe care ne straduim sa le imbunatatim...

Vâlcea Vâlcea
Social2 luni ago

Locuri romantice din judeţul Vâlcea

Romantismul nu este rezervat doar orașelor mari sau destinațiilor exotice. Vâlcea, un colț pitoresc al României, ascunde locuri romantice care...

ferestrele din PVC ferestrele din PVC
Social2 luni ago

Economiseste energie si bani cu usi si ferestre PVC

In prezent, preocuparea pentru eficienta energetica in locuinte este din ce in ce mai prezenta. O solutie versatila si eficienta...

Social3 luni ago

Cum să facem față presiunii financiare în timpul repatrierii decedatilor

Perioada de repatriere a unei persoane decedate poate fi una dificilă și emoțională. Pe lângă durerea și procesul de înmormântare,...

verificare-rovinieta-online verificare-rovinieta-online
Afaceri4 luni ago

Cum să administrezi roviniete in compania ta mai simplu

Cum să administrezi rovinietele din companie mai simplu. Despre rovinieta.online Rovinieta.Online este un portal destinat managerilor de transport, managerilor de...

Social4 luni ago

Rochiile tricotate și farmecul lor inconfundabil – o îmbrățișare elegantă a iernii

Odată cu venirea sezonului rece, garderoba noastră se transformă într-o paletă de nuanțe calde și texturi prietenoase cu frigul. În...

stickere auto personalizate stickere auto personalizate
Social4 luni ago

Cadouri unice de sărbători: Stickere auto personalizate pentru prietenii tăi

Sărbătorile se apropie cu pași repezi, iar dacă ești în căutarea unor cadouri care să surprindă plăcut prietenii tăi, poate...