Connect with us

Comunicate de Presă

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Constanta MEA

Publicat

pe

crossdocking

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu strategii de raspuns eficiente precum cross-docking Bucuresti. Docking-ul incrucisat este un model logistic care optimizeaza lantul de aprovizionare prin eliminarea sau reducerea considerabila a timpului de depozitare, deoarece marfurile nu sunt stocate dupa descarcare, ci sunt pregatite si trimise aproape direct clientilor. Exista doua tipuri de andocare incrucisata:

Direct sau pre-distribuit: marfurile sunt deja separate si trebuie primite doar de catre unitatile de iesire organizate anterior in functie de locatiile de livrare. Acesta este cel mai de baza model, deoarece produsele nu necesita multa manipulare.

Indirecta sau consolidata: marfurile sunt primite si mutate intr-o locatie intermediara sau zona de ridicare, unde sunt separate si organizate pentru a fi trimise in diferite destinatii.

Cross docking Bucuresti – Avantaje

Pe langa accelerarea livrarilor si evitarea costurilor de depozitare, companiile care utilizeaza cross docking Bucuresti beneficiaza de alte avantaje majore:

  • Eficienta si productivitate mai mari in lantul de aprovizionare.
  • Costuri mai mici legate de depozitare, distributie, gestionarea stocurilor si forta de munca.
  • Mai usor de manipulat si relocat marfa.
  • Mai usor pentru a mentine prospetimea produselor perisabile.
  • Rata de conformitate mai mare pentru termenele fixate.
  • Mai usor de actualizat si disponibilitate mai mare a marfurilor.
  • mai buna linie de aprovizionare organizata prin gestionarea nevoilor clientilor cu magazinele.
  • Mai putin nevoie de spatiu.
  • Mai putine greseli si daune produse (datorita scaderii numarului de persoane implicate in proces).

Fluxul constant de produse pe care se bazeaza cross docking-ul creeaza economii si accelereaza transportul la costuri reduse. Cu toate acestea, recomandabil este sa se faca acest lucru numai atunci cand sunt indeplinite urmatoarele caracteristici:

  • Durata de depozitare este mai mica de 24 de ore.
  • Marfurile sunt trimise clientilor sau trimise la procesul de ridicare imediat dupa descarcare.
  • Investitia justifica implementarea.
  • Exista un schimb eficient de informatii despre produse si statutul acestora.
  • Exista o strategie comuna si echilibrata pentru distributia unitatilor.
  • Exista un angajament intre departamentele implicate.

Dupa cum poti vedea, acest model implica un proces de consolidare a produselor si apoi de separare a acestora in mai multe comenzi. Cu toate acestea, trecerea de la platforma de ridicare se poate realiza prin mai multe metode de colectare si livrare.

Docking-ul incrucisat se concentreaza pe utilizarea cat mai buna a sistemelor si tehnologiilor de afaceri, pentru a crea un proces de transport just la timp. De asemenea, elimina nevoia de a avea relatii comerciale multiple si reduce costurile suportate de sistemele de transport maritim mici, deoarece toate activitatile pot fi desfasurate de aceeasi echipa.

Companiile de logistica ofera servicii de Cross docking Bucuresti, concentrandu-se pe realizarea coordonarii si executiei corecte, gratie mai multor solutii de depozitare, ridicare si transport.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comunicate de Presă

Descentralizarea învățământului va aduce un impact pozitiv Autor: Prof. Claudia Bota 

Constanta MEA

Publicat

pe

Descentralizarea învățământului va aduce un impact pozitiv

Autor: Prof. Claudia Bota 

                Politica intră în acțiune în toate planurile. Profesorii care au dat din coate ani de-a rândul pentru funcții de conducere sprijiniți de sfera politică au ajuns la acest parcurs alunecos până la calitatea de inspectori generali adjuncți. Astfel a devenit o modă în societatea noastră ca inspectorii din ISMB să opteze pentru funcții politice administrative de consilieri ai primăriilor. În cadrul acestei campanii electorale ei se erijează în lideri ai salariaților învățământului preuniversitar bucureștean ca reprezentați în Consiliile Locale ale sectoarelor și în Consiliul General al Municipiului București rugând pe numeroși directori și profesori pentru ai vota. Ecoul își face simțit prezența prin paginile realizate de facebook. Ani la rândul în reforma învățământului s-a tot vorbit de descentralizarea învățământului. O societate democratică presupune apropierea procesului decizional de locul ei de aplicare, iar cetățenilor ar trebuie să li se ofere posibilitatea participării la deciziile care îi afectează în mod direct sau indirect.

                Descentralizarea învățământului se axează pe mai multe coordonate: nevoia de inovație și de schimbare, nivelul calificării membrilor organizației. Descentralizarea învăţământului preuniversitar reprezintă transferul de autoritate, responsabilitate și resurse în privinţa luării deciziilor şi a managementului general şi financiar către unităţile de învăţământ şi comunitatea locală.

PROCESUL DE DESCENTRALIZARE ARE LA BAZĂ URMĂTOATELE PRINCIPII:

a) Răspunderea publică.

b) Autonomia instituţională.

c) Apropierea centrului de decizie de locul actului de educaţie pentru a conferi consistenţă deciziei şi pentru a responsabiliza actorii la nivel local.

d) Transparenţa actului decizional, bazat atât pe accesul cetăţenilor la informaţia publică, cât şi pe participarea acestora la luarea deciziei.

e) Valorizarea resursei umane. Resursa umană şi, în special, profesia didactică trebuie să fie recunoscută ca factor esenţial al dezvoltării comunitare, fapt pentru care se va acorda o atenţie deosebită formării iniţiale şi continue, precum şi dezvoltării profesionale a cadrelor didactice.

f) Subsidiaritatea, care presupune complementaritate în transferul şi asumarea responsabilităţii decizionale la nivel local, pentru a apropia decizia de cei care sunt direct influenţaţi / interesaţi de aceasta.

g) Diversitatea culturală şi etnică.

h) Abordarea etică a serviciului educaţional, prin adoptarea şi aplicarea codurilor deontologice pentru personalul didactic, precum şi pentru cel din sistemele de control, asigurarea calităţii şi management.

        „Posedarea exclusivă a școlilor de către autoritatea locală poate duce la fragmentarea sistemului și la realocarea dificilă a fondurilor între niveluri și tipuri de școli în funcție de schimbările sociale și demografice” .

Autoritățile locale și părinții ar trebui să joace un rol sporit în administrarea și guvernarea școlilor – conform noii legi a educației- nivelul resurselor fiscale disponibile unei comunități va deveni mai important decât este acum, întrucât în prezent autoritățile centrale furnizează cea mai mare parte a fondurilor și se implică, prin instituția Inspectoratelor, în cele mai importante decizii de personal ale școlilor. Desființarea Inspectoratelor Școlare, pentru „a rupe lanțul vicios al controlului politic asupra sistemului de Educație”,întru cât reprezintă un mare consum de resursă financiară , așa cum au făcut și alte state ale UE., realizând descentralizarea învățământului prin această măsură. Înlocuirea inspectorilor școlari pe criterii politice și nu pe criterii obiective, de competență.

Politizarea educației la un moment dat va stârni nemulțumirea societății civile.”Inspectoratele școlare sunt principala sursă de influență politică în sistemul de educație și una dintre cele mai mari frâne în calea modernizării învățământului, prin cenzura aproape totală a autonomiei școlare, sub toate aspectele ei: catedre, norme, personal, numiri de directori, fonduri etc.”. Experții în Educație și profesorii susțin la rândul lor că inspectoratele școlare nu trebuie să mai existe în forma actuală, fiindcă nu servesc interesului elevilor și al cadrelor didactice. Este nevoie de o purificare majoră a învățământului românesc care să se facă prin :depolitizare, descentralizare și debirocratizare în Educație. Politizarea nucleului central al învățământului este o frână pentru educație , unde vedem că sunt puși oameni politici care servesc altor interese . În locul inspectoratelor școlare, ar fi mai benefic să se înființeze centre județene de resurse pentru profesori, care să asigure o platformă de expertiză pentru implementarea uniformă a curriculei.

Politica ar trebui să rămână în sfera ei și educația deasemenea în sfera ei fiecare având autonomia ei deoarece astfel descentralizarea nu se va realiza prea curând.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Comunicate de Presă

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Publicat

pe

  • Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces

Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, anunta noi solutii de digitalizare a primariilor si institutiilor din administratia publica.

Digitalizarea institutiilor publice reprezinta un subiect fierbinte, intrucat in societatea moderna nicio organizatie nu poate opera eficient si nu poate oferi servicii de calitate daca nu dispune de tehnologie. Iar pentru fiecare cetatean, institutia publica de unde se informeaza si unde digitalizarea devine absolut necesara este primaria si institutiile colaterale care isi asuma responsabilitatea pentru administrarea intregii comunitati locale. Solutiile ATEN vin sa raspunda acestor nevoi printr-un nivel inalt de calitate, produsele noastre fiind testate si certificate in nenumarate scenarii de utilizare specifice administratiei publice”, a declarat Bogdan Mihalcea, Country Manager ATEN Romania.

De la a discuta despre digitalizare, despre necesitatea sa si despre beneficiile pe care le poate aduce, pana la alegerea solutiilor adecvate si a echipamentelor necesare, este o cale complexa de parcurs, in care majoritatea primariilor se afla abia la primii pasi. De aceea, ATEN, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, propune cateva recomandari de solutii care aduc beneficii reale cetatenilor. Aceste solutii au in vedere operarea mai eficienta a primariilor si a altor institutii publice.

Intrucat cetateanul este principalul beneficiar al serviciilor oferite de primarie, aspectul de baza pe care ar trebui sa il aiba in vedere institutiile publice este digitalizarea zonelor de asteptare sau a altor zone cu care vizitatorii intra contact. Astfel de spatii pot fi valorificate prin difuzarea de materiale informative, de organizare sau de promovare, iar punerea in practica a unei astfel de idei nu este deloc complicata daca se aleg echipamentele potrivite. Solutia propusa de ATEN are la baza un media player cu switch video matrix incorporat – VS1912. Echipat cu 12 porturi DP, acesta permite crearea unui Video Wall cu pana la 12 ecrane, asigurand suport pentru design creativ, asimetric. Din acest motiv, este perfect pentru orice scenariu de utilizare, ceea ce il face ideal pentru spatiile de asteptare si zonele de acces din primarii, a caror configuratie poate varia semnificativ de la o locatie la alta. Configurarea solutiei si furnizarea continutului care urmeaza a fi redat se realizeaza usor, cu ajutorul unui PC, prin retea, fara software suplimentar. Functionarea este flexibila, VS1912 oferind printre altele posibilitatea de a programa liste si programe de redare, pe zile, saptamani sau chiar luni inainte. In plus, echipamentul este prevazut cu doua porturi RS-232 bidirectionale pentru controlul ecranelor conectate, o intrare HDMI pentru preluarea unei surse de semnal externe si porturi USB pentru importarea de setari si a programelor de redare. Solutia ATEN asigura controlul afisajului in orice scenariu de utilizare, in spatiile de asteptare sau zone de acces din primarii, iar configuratia poate varia semnificativ de la o locatie la alta sau de la un scenariu de utilizare la altul.

Distributie perfecta a continutului sursei Audio /Video pe multiple moduri de afisare

Ca alternativa, se poate opta pentru un video matrix cu solutie de scalare incorporata – VM6809H. Acesta este prevazut cu 8 intrari si 9 iesiri HDMI cu suport 4K, ceea ce il recomanda pentru redarea de imagini la o calitate superioara pe un video wall 3×3 care sa asigure o calitate buna a afisarii in orice conditii. Iar datorita solutiei de scalare incorporate, este posibila modificarea rezolutiei, in functie de necesitati. Pentru crearea unui video wall, se pot alege atat televizoare si monitoare clasice, dar recomandam ecrane specifice de videowall, cu diagonala mare: 49” sau 55’’ si rama de 0.9mm, 1.8mm sau 3.5mm.

Indiferent daca este vorba despre spatii de asteptare si zone de acces sau sali pentru sedinte, sali de consiliu sau de conferinte, ATEN are in portofoliu intotdeauna produsele adecvate pentru instalarea rapida, cu configurare simplificata si standarde ridicate de calitate. Totodata, partenerii ATEN dispun de cunostintele si experienta necesara pentru a recomanda intotdeauna utilizatorilor acele echipamente care asigura cel mai bun raport performanta/ pret, prin proiectarea de solutii personalizate pentru fiecare scenariu in parte. Recomandarea acestor solutii pentru primarii si alte institutii publice este un bun exemplu in acest sens, ilustrand cat de usor poate fi eficientizata activitatea dintr-o institutie publica, atunci cand tehnologia este folosita intr-un mod inteligent.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Comunicate de Presă

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

Constanta MEA

Publicat

pe

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când toate grupările de partid fac alianţe politice, alianţe electorale, într-o perioadă de instituire a carantinării în zone din diferite județe din cauza infecțiilor cu coronavirus s-au petrecut anumite lucruri interesante în eșichierul politic.

Astfel Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ denumită Organizația Județeană Constanța P.R.N a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politica Organizaţia Judeţeană Constanţa ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR pentru practicile lipsite de onestitate si transparenţă ale partidului ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita AUR.

Motivația este simplă și nu lasă loc de niciun fel de comentariu sau interpretare.Din dorinţa de participare la alegerile locale 2020 a membrilor Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N prin demisia din partid și semnarea adeziunii pentru Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, scopul final după terminarea alegerilor locale 2020 era procesul de fuziune prin absorbţie a formaţiunii PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ şi radierea acestuia din Registrul partidelor politice.

Pentru o bună colaborare politică şi atingerea pragului electoral de 5%, Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N a dorit închierea unui protocol de colaborare între Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N şi Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, axat pe o mai bună reprezentare a cetăţenilor în miniparlamentele locale şi judeţene, cu condiţia de a avea candidaţi comuni pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, pe liste comune ale susținătorilor ce constituie un act public cu toate consecințele prevăzute de lege potrivit art. 51, alin.(2) din Legea nr. 115/2015, întocmite pe numele formaţiunii Organizaţia Judeţeană A.U.R în temeiul Circularei nr.43 din 21.07.2020 emisa de către PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ raportat la Legea nr. 84/2020 privind prelungirea mandatelor autorităţilor administraţiei publice locale şi pentru modificarea art. 151 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ si Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali.

Întrucât Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR nu a dorit participarea la alegerile locale 2020 în astfel de condiţii, manifestându-şi vehement dorinţa de semnarea adeziunii şi înscrierea în partid coroborat cu motivele prezentate au determinat conducerea Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ să adopte decizia de refuz de participare la alegerile locale 2020 pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa împreună cu Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R., în condiţiile impuse adică condiţionat prin înscrierea în partid şi semnarea adeziunii.

Sursa foto: https://google.ro

Acest comunicat de presă a fost transmis în a doua parte a zilei de 4 august 2020 de către doamna
Preşedinte a P.R.N. a Organizaţiei Judeţene Constanţa Drd Ma. jr. ing. Gabriela-Ştefania Nuț căreia întreg corpul redacțional îi mulțumește pentru inspirata alegere

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

Social16 ore ago

Ce concluzii a tras Cătălin Gherzan, candidatul PER la Primăria Pitești, legat de ultimele zile?

Pentru cei care nu știu încă, Gherzan este un individ foarte activ atât in zona educației, cât și în zona...

Social2 zile ago

Performanța vorbește de la sine!

Mai este foarte puţin până când oamenii vor avea din nou ocazia iasă la vot şi să pună ştampila pe...

operatie-barbie-dubla-pret operatie-barbie-dubla-pret
Comunicate de Presă3 săptămâni ago

Cum scapam de gusa sau barbie dubla?

Barbia dubla este un defect estetic destul de comun. Acest termen se refera la faldul piele-grasime, care se formeaza sub barbie. Prezenta...

magazin-peruci magazin-peruci
Comunicate de Presă3 săptămâni ago

Perucile, un accesoriu indemodabil!

Perucile sunt un accesoriu din ce in ce mai in voga, care au traversat epocile si care se poarta inca...

DCA DCA
Afaceri4 săptămâni ago

Cum sa ajungi la clienti prin servicii de redactare articole SEO si content marketing?

Una dintre dimensiunile de care business-urile, indiferent de talia si domeniul lor de activitate, nu se pot lipsi este continutul....

Social4 săptămâni ago

Gherzan Cătălin, PER: „Educaţia online nu va fi niciodată nici măcar 30% din modul în care trebuie făcută educaţia”

Gherzan Cătălin, candidatul PER la primăria municipiului Piteşti şi patron al unei grădiniţe private în Piteşti, a acordat un interviu...

Social2 luni ago

Asociaţia „Vindecă-ţi Viaţa” vă oferă cursuri de calificare

Terapiile alternative au cunoscut o ascensiune deosebită în ultimii ani şi tot mai mulţi oameni ajung să se trateze de...

Social2 luni ago

Cătălin Gherzan, Președintele Partidului Ecologist Român filiala Piteşti

Așa cum am spus-o şi în intervențiile mele online, decizia Primăriei Piteşti de a include în cadrul Planului Urbanistic General...

Social2 luni ago

Gherzan Cătălin vine cu recomandări pentru a respira un aer mai curat!

Acum ceva timp, un bun prieten de-al meu, ce este şi consilier la Primăria Piteşti, doctorul Edi Morlova, a cerut...

compania-hp compania-hp
Afaceri3 luni ago

HP – Evolutie si Istoria companiei

Infiintarea Companiei Fondata la 1 ianuarie 1939, Hewlett-Packard, cunoscuta in special sub numele de HP avea sa devina una din...