Connect with us

Comunicate de Presă

5 modalități de a învăța limba engleză rapid

Constanta MEA

Publicat

pe

Nu există o metodă secretă pentru a învăța limba timp de o lună. Dacă cineva îți promite un miracol – nu crede. Procesul însă poate fi accelerat până la șase luni, pentru a depăși bariera și, în cele din urmă, pentru a începe să vorbești în limba engleză. 

Iată câteva sfaturi practice și simple:

  1. Învață online

Anume cursurile online îți vor fi de ajutor pentru a învăța rapid. Când pe un timp posomorât vi-i lene să vă deplasați în alt colț al orașului, iar Internetul este întotdeauna la îndemână. Adaptarea programul d-voastră la programul de cursuri, acordul cu profesorii, pierderea timpului pe drum – toate aceste momente enervante încetinesc procesul de studii. Alegeți cursurile online. Ele fac viața mai ușoară și vă sporesc motivația.

Cursurile online sunt bune prin faptul că toate materialele, textele, videoclipurile, dicționarele le poți găsi într-un singur loc: în aplicație sau pe site-ul web. Iar temele de acasă sunt verificate automat, în momentul în care sunt efectuate.

  1. Învață în timpul liber

Învață limba – nu doar făcând exerciții. Poți să îți antrenezi abilitățile ascultând cântece și podcast-uri sau citind bloggeri în limba engleză. Toată lumea știe cât de important este să te uiți la filme și seriale cu subtitrare în limba engleză, dar nu toți sunt conștienți de faptul că există aplicații speciale care pot traduce replicile din film în timp real.

În general, cu cât mai multă limbă engleză va fi în jurul tău, cu atât mai rapid o vei însuși.

  1. Învață cu ajutorul profesorului

Se poate învăța și fără profesor dar dacă vrei să înveți mai repede ar fi bine să apelezi și la profesori. Există mai multe site-uri, aplicații și canale dedicate învățării limbii engleze. Dar numai profesorul poate, la momentul potrivit, să îți explice diferența dintre prezentul perfect și imperfectul, să vă îndemne să nu renunți la prima dificultate, să capeți o pronunție corectă și să faci progrese. Mai ales dacă vrei ca copilul tău să învețe Engleza, ar fi bine să apelezi la niște meditatii de limba Engleza, iar dacă dorești să o înveți tu – atunci Stewart English School va veni cu niște cursuri interactive, care să te motiveze. Dacă dorești rezultate, nu alege între profesor și învățarea online. Acestea două pot și trebuie să fie combinate.

  1. Învață limba engleză la locul de muncă

A privi „Game of Thrones“, fără traducere în timpul orelor de lucru – nu e cea mai bună idee. Dar citirea articolelor și studiilor, relevante – dimpotrivă. Aproape toate materialele proaspete sunt publicate în limba engleză. Puteți fie să așteptați câteva luni ca textul să fie tradus, sau traduce singur. Veți obține un beneficiu dublu: creșterea nivelului profesional și al vocabularului. Pentru a traduce un articol, puteți folosi un dicționar și de un carnet pentru cuvinte noi.

  1. Nu învăța prea mult

Nu e cazul să înveți acele cuvinte de care nu ai nevoie. Economisește-ți timpul pentru a studia cele mai frecvent folosite cuvinte.

Cuvintele care au intrat în vocabular, trebuie să fie utilizate în mod regulat. În cazul în care sarcina este de a învăța repede, este important să practici limba vorbită cât mai mult posibil.

Dacă vei urma aceste sfaturi, în fața ta nu va rezista nicio barieră lingvistică!

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comunicate de Presă

ATEN propune solutii eficiente de digitalizare a primariilor

Publicat

pe

  • Solutii ATEN de informare a cetatenilor si organizare a zonelor de acces

Bucuresti, Romania (4 august, 2020) –  ATEN International, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, anunta noi solutii de digitalizare a primariilor si institutiilor din administratia publica.

Digitalizarea institutiilor publice reprezinta un subiect fierbinte, intrucat in societatea moderna nicio organizatie nu poate opera eficient si nu poate oferi servicii de calitate daca nu dispune de tehnologie. Iar pentru fiecare cetatean, institutia publica de unde se informeaza si unde digitalizarea devine absolut necesara este primaria si institutiile colaterale care isi asuma responsabilitatea pentru administrarea intregii comunitati locale. Solutiile ATEN vin sa raspunda acestor nevoi printr-un nivel inalt de calitate, produsele noastre fiind testate si certificate in nenumarate scenarii de utilizare specifice administratiei publice”, a declarat Bogdan Mihalcea, Country Manager ATEN Romania.

De la a discuta despre digitalizare, despre necesitatea sa si despre beneficiile pe care le poate aduce, pana la alegerea solutiilor adecvate si a echipamentelor necesare, este o cale complexa de parcurs, in care majoritatea primariilor se afla abia la primii pasi. De aceea, ATEN, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, propune cateva recomandari de solutii care aduc beneficii reale cetatenilor. Aceste solutii au in vedere operarea mai eficienta a primariilor si a altor institutii publice.

Intrucat cetateanul este principalul beneficiar al serviciilor oferite de primarie, aspectul de baza pe care ar trebui sa il aiba in vedere institutiile publice este digitalizarea zonelor de asteptare sau a altor zone cu care vizitatorii intra contact. Astfel de spatii pot fi valorificate prin difuzarea de materiale informative, de organizare sau de promovare, iar punerea in practica a unei astfel de idei nu este deloc complicata daca se aleg echipamentele potrivite. Solutia propusa de ATEN are la baza un media player cu switch video matrix incorporat – VS1912. Echipat cu 12 porturi DP, acesta permite crearea unui Video Wall cu pana la 12 ecrane, asigurand suport pentru design creativ, asimetric. Din acest motiv, este perfect pentru orice scenariu de utilizare, ceea ce il face ideal pentru spatiile de asteptare si zonele de acces din primarii, a caror configuratie poate varia semnificativ de la o locatie la alta. Configurarea solutiei si furnizarea continutului care urmeaza a fi redat se realizeaza usor, cu ajutorul unui PC, prin retea, fara software suplimentar. Functionarea este flexibila, VS1912 oferind printre altele posibilitatea de a programa liste si programe de redare, pe zile, saptamani sau chiar luni inainte. In plus, echipamentul este prevazut cu doua porturi RS-232 bidirectionale pentru controlul ecranelor conectate, o intrare HDMI pentru preluarea unei surse de semnal externe si porturi USB pentru importarea de setari si a programelor de redare. Solutia ATEN asigura controlul afisajului in orice scenariu de utilizare, in spatiile de asteptare sau zone de acces din primarii, iar configuratia poate varia semnificativ de la o locatie la alta sau de la un scenariu de utilizare la altul.

Distributie perfecta a continutului sursei Audio /Video pe multiple moduri de afisare

Ca alternativa, se poate opta pentru un video matrix cu solutie de scalare incorporata – VM6809H. Acesta este prevazut cu 8 intrari si 9 iesiri HDMI cu suport 4K, ceea ce il recomanda pentru redarea de imagini la o calitate superioara pe un video wall 3×3 care sa asigure o calitate buna a afisarii in orice conditii. Iar datorita solutiei de scalare incorporate, este posibila modificarea rezolutiei, in functie de necesitati. Pentru crearea unui video wall, se pot alege atat televizoare si monitoare clasice, dar recomandam ecrane specifice de videowall, cu diagonala mare: 49” sau 55’’ si rama de 0.9mm, 1.8mm sau 3.5mm.

Indiferent daca este vorba despre spatii de asteptare si zone de acces sau sali pentru sedinte, sali de consiliu sau de conferinte, ATEN are in portofoliu intotdeauna produsele adecvate pentru instalarea rapida, cu configurare simplificata si standarde ridicate de calitate. Totodata, partenerii ATEN dispun de cunostintele si experienta necesara pentru a recomanda intotdeauna utilizatorilor acele echipamente care asigura cel mai bun raport performanta/ pret, prin proiectarea de solutii personalizate pentru fiecare scenariu in parte. Recomandarea acestor solutii pentru primarii si alte institutii publice este un bun exemplu in acest sens, ilustrand cat de usor poate fi eficientizata activitatea dintr-o institutie publica, atunci cand tehnologia este folosita intr-un mod inteligent.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Comunicate de Presă

Organizaţia Judeţeană Constanţa a Partidului România Noastră a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politică Alianța pentru Unirea Românilor (A.U.R)

Constanta MEA

Publicat

pe

În aceste zile când societatea românească se confruntă cu precampania electorală de strângere de semnături pentru alegerile locale 2020, când toate grupările de partid fac alianţe politice, alianţe electorale, într-o perioadă de instituire a carantinării în zone din diferite județe din cauza infecțiilor cu coronavirus s-au petrecut anumite lucruri interesante în eșichierul politic.

Astfel Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ denumită Organizația Județeană Constanța P.R.N a anunţat refuzul de participare la alegerile locale 2020 împreună cu formaţiunea politica Organizaţia Judeţeană Constanţa ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR pentru practicile lipsite de onestitate si transparenţă ale partidului ALIANŢA PENTRU UNIREA ROMÂNILOR denumita AUR.

Motivația este simplă și nu lasă loc de niciun fel de comentariu sau interpretare.Din dorinţa de participare la alegerile locale 2020 a membrilor Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N prin demisia din partid și semnarea adeziunii pentru Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, scopul final după terminarea alegerilor locale 2020 era procesul de fuziune prin absorbţie a formaţiunii PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ şi radierea acestuia din Registrul partidelor politice.

Pentru o bună colaborare politică şi atingerea pragului electoral de 5%, Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N a dorit închierea unui protocol de colaborare între Organizaţia Judeţeană Constanţa P.R.N şi Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R, axat pe o mai bună reprezentare a cetăţenilor în miniparlamentele locale şi judeţene, cu condiţia de a avea candidaţi comuni pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, pe liste comune ale susținătorilor ce constituie un act public cu toate consecințele prevăzute de lege potrivit art. 51, alin.(2) din Legea nr. 115/2015, întocmite pe numele formaţiunii Organizaţia Judeţeană A.U.R în temeiul Circularei nr.43 din 21.07.2020 emisa de către PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ raportat la Legea nr. 84/2020 privind prelungirea mandatelor autorităţilor administraţiei publice locale şi pentru modificarea art. 151 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ si Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale, pentru modificarea Legii administrației publice locale nr. 215/2001, precum și pentru modificarea și completarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleșilor locali.

Întrucât Organizaţia Judeţeană Constanţa AUR nu a dorit participarea la alegerile locale 2020 în astfel de condiţii, manifestându-şi vehement dorinţa de semnarea adeziunii şi înscrierea în partid coroborat cu motivele prezentate au determinat conducerea Organizaţia Judeţeană Constanţa PARTIDUL ROMȂNIA NOASTRĂ să adopte decizia de refuz de participare la alegerile locale 2020 pentru candidaturile la consiliul local şi funcţia de primar din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa, respectiv pentru candidaturile la consiliul judeţean şi preşedintele consiliului judeţean din aceeaşi circumscripţie electorală Constanţa împreună cu Organizaţia Judeţeană Constanţa A.U.R., în condiţiile impuse adică condiţionat prin înscrierea în partid şi semnarea adeziunii.

Sursa foto: https://google.ro

Acest comunicat de presă a fost transmis în a doua parte a zilei de 4 august 2020 de către doamna
Preşedinte a P.R.N. a Organizaţiei Judeţene Constanţa Drd Ma. jr. ing. Gabriela-Ştefania Nuț căreia întreg corpul redacțional îi mulțumește pentru inspirata alegere

Facebook Comments
Citeste in continuare

Comunicate de Presă

Cross docking Bucuresti – Ziarul Nationalul

Constanta MEA

Publicat

pe

crossdocking

Globalizarea a obligat companiile sa-si accelereze depozitarea si sa infiinteze procese pentru a-si mentine avantajul competitiv si fidelizarea clientilor cu strategii de raspuns eficiente precum cross-docking Bucuresti. Docking-ul incrucisat este un model logistic care optimizeaza lantul de aprovizionare prin eliminarea sau reducerea considerabila a timpului de depozitare, deoarece marfurile nu sunt stocate dupa descarcare, ci sunt pregatite si trimise aproape direct clientilor. Exista doua tipuri de andocare incrucisata:

Direct sau pre-distribuit: marfurile sunt deja separate si trebuie primite doar de catre unitatile de iesire organizate anterior in functie de locatiile de livrare. Acesta este cel mai de baza model, deoarece produsele nu necesita multa manipulare.

Indirecta sau consolidata: marfurile sunt primite si mutate intr-o locatie intermediara sau zona de ridicare, unde sunt separate si organizate pentru a fi trimise in diferite destinatii.

Cross docking Bucuresti – Avantaje

Pe langa accelerarea livrarilor si evitarea costurilor de depozitare, companiile care utilizeaza cross docking Bucuresti beneficiaza de alte avantaje majore:

  • Eficienta si productivitate mai mari in lantul de aprovizionare.
  • Costuri mai mici legate de depozitare, distributie, gestionarea stocurilor si forta de munca.
  • Mai usor de manipulat si relocat marfa.
  • Mai usor pentru a mentine prospetimea produselor perisabile.
  • Rata de conformitate mai mare pentru termenele fixate.
  • Mai usor de actualizat si disponibilitate mai mare a marfurilor.
  • mai buna linie de aprovizionare organizata prin gestionarea nevoilor clientilor cu magazinele.
  • Mai putin nevoie de spatiu.
  • Mai putine greseli si daune produse (datorita scaderii numarului de persoane implicate in proces).

Fluxul constant de produse pe care se bazeaza cross docking-ul creeaza economii si accelereaza transportul la costuri reduse. Cu toate acestea, recomandabil este sa se faca acest lucru numai atunci cand sunt indeplinite urmatoarele caracteristici:

  • Durata de depozitare este mai mica de 24 de ore.
  • Marfurile sunt trimise clientilor sau trimise la procesul de ridicare imediat dupa descarcare.
  • Investitia justifica implementarea.
  • Exista un schimb eficient de informatii despre produse si statutul acestora.
  • Exista o strategie comuna si echilibrata pentru distributia unitatilor.
  • Exista un angajament intre departamentele implicate.

Dupa cum poti vedea, acest model implica un proces de consolidare a produselor si apoi de separare a acestora in mai multe comenzi. Cu toate acestea, trecerea de la platforma de ridicare se poate realiza prin mai multe metode de colectare si livrare.

Docking-ul incrucisat se concentreaza pe utilizarea cat mai buna a sistemelor si tehnologiilor de afaceri, pentru a crea un proces de transport just la timp. De asemenea, elimina nevoia de a avea relatii comerciale multiple si reduce costurile suportate de sistemele de transport maritim mici, deoarece toate activitatile pot fi desfasurate de aceeasi echipa.

Companiile de logistica ofera servicii de Cross docking Bucuresti, concentrandu-se pe realizarea coordonarii si executiei corecte, gratie mai multor solutii de depozitare, ridicare si transport.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

operatie-barbie-dubla-pret operatie-barbie-dubla-pret
Comunicate de Presă2 săptămâni ago

Cum scapam de gusa sau barbie dubla?

Barbia dubla este un defect estetic destul de comun. Acest termen se refera la faldul piele-grasime, care se formeaza sub barbie. Prezenta...

magazin-peruci magazin-peruci
Comunicate de Presă3 săptămâni ago

Perucile, un accesoriu indemodabil!

Perucile sunt un accesoriu din ce in ce mai in voga, care au traversat epocile si care se poarta inca...

DCA DCA
Afaceri3 săptămâni ago

Cum sa ajungi la clienti prin servicii de redactare articole SEO si content marketing?

Una dintre dimensiunile de care business-urile, indiferent de talia si domeniul lor de activitate, nu se pot lipsi este continutul....

Social4 săptămâni ago

Gherzan Cătălin, PER: „Educaţia online nu va fi niciodată nici măcar 30% din modul în care trebuie făcută educaţia”

Gherzan Cătălin, candidatul PER la primăria municipiului Piteşti şi patron al unei grădiniţe private în Piteşti, a acordat un interviu...

Social2 luni ago

Asociaţia „Vindecă-ţi Viaţa” vă oferă cursuri de calificare

Terapiile alternative au cunoscut o ascensiune deosebită în ultimii ani şi tot mai mulţi oameni ajung să se trateze de...

Social2 luni ago

Cătălin Gherzan, Președintele Partidului Ecologist Român filiala Piteşti

Așa cum am spus-o şi în intervențiile mele online, decizia Primăriei Piteşti de a include în cadrul Planului Urbanistic General...

Social2 luni ago

Gherzan Cătălin vine cu recomandări pentru a respira un aer mai curat!

Acum ceva timp, un bun prieten de-al meu, ce este şi consilier la Primăria Piteşti, doctorul Edi Morlova, a cerut...

compania-hp compania-hp
Afaceri3 luni ago

HP – Evolutie si Istoria companiei

Infiintarea Companiei Fondata la 1 ianuarie 1939, Hewlett-Packard, cunoscuta in special sub numele de HP avea sa devina una din...

Social3 luni ago

În vremurile acestea grele, oamenii de valoare vin cu soluţii reale

Societatea selectă din Piteşti îşi creşte numărul cu încă un om de valoare în persoana lui Cătălin Gherzan. Acesta este...

Social3 luni ago

Cel mai bun salon de bronzat din Bucureşti în 2020

De obicei, începând cu 1 Mai se dădea startul la bălăceala în mare şi statul la soare pentru bronzare. Din...