Connect with us

Afaceri

Greșeli SEO care trebuie întotdeauna evitate

Publicat

pe

Greșeli SEO care trebuie întotdeauna evitate

La ora actuală există o cantitate impresionată de articole, tutoriale, ghiduri și filmulețe pe YouTube care ne învață să facem SEO. Găsești materiale disponibile pentru orice stadiu de începere a promovării. Însă, oricât de simplu ar părea din prezentarea etapelor ce trebuie parcurse, demersul nu este unul ușor de realizat. Pentru conceperea unor strategii eficiente este nevoie de ani de experință și de multă practică.

Procesul de optimizare SEO este un demers complex, ce implică multe aspecte și poate atrage în multe capcane pe cei care doresc să obțină rezultate spectaculoase rapid, fară să aibă rabdarea necesară să aplice corespunzător fiecare parte a strategiei. Tocmai de aceea în cele ce urmează îți propunem atenției câteva dintre greșelile, cele mai des întâlnite, ce trebuie evitate pentru a beneficia de o promovare SEO cât mai bună.

Greșeala SEO #1. Datorită informațiilor disponibile pe internet unora li se poate părea că promovarea SEO este un demers banal, ce poate fi realizat de către oricine, cu ceva cunoștințe din surse autorizate și cu curajul necesar de a porni de unul singur la drum. Într-adevăr, promovarea SEO presupune respectare anumitor procese clare, însă efiența lor este dată și de experința dobândită în timp. Tocmai de aceea, dacă dorești o promovare eficientă, apelează la o firmă specializată în realizarea de astfel de servicii.

Greșeala SEO #2. Nu căuta și nu accepta promisiunea unor rezultate eficiente și rapide.Rezultatele aplicării unor strategii SEO eficiente se văd după câteva luni bune. Iar dacă dorești obținerea mai rapidă a acestor rezultate îți faci iluzii. Unele campanii ppc pot face minuni pe termen scurt, dar dacă nu sprijini acest demers și cu o serie de elemente de stabilitate, tot ceea ce ai realizat se va duce rapid în momentul în care nu mai investești acele sume de bani. La fel de adevărat este și că promisiunile ce pot fi făcute de unele agenții sunt exagerate. Nicio agenție de marketing nu poate garanta obținerea unei poziți fruntașe în clasament, fară să treacă o anumită perioadă de timp.

Greșeala SEO #3. Lipsa unei auditări permenente a site-ului și a eficienței campaniei de optimizare SEO. Orice demers SEO trebuie să înceapă cu o auditare a site-ului, fiecare campanie trebuie monitorizată și văzut clar care au fost rezultatele. Este recomandat ca măcar o dată la 6 luni să realizezi un audit SEO al site-ului. Fară o măsurare constantă a poziției și eficineței aplicării unor strategii, întregul demers este lipsit de sens.

Greșeala SEO #4. Oferirea unei experiențe de accesare a site-ului neplăcută. Oricât am încerca să atragem vizitatori în site, dacă la primul contact cu acesta se lovesc de numeroase probleme, efortul este egal cu 0. Dacă site-ul se încarcă greu, dacă apar erori la acesarea anumitor pagini și dacă utilizatorul nu reușește să găsească ușor informațiile, serviciile sau produsele pentru care a intrat în site, atunci orice strategie am aplica, rezultatele vor continua să fie slabe.

Articolul: Greșeli SEO care trebuie întotdeauna evitate poate fi citit în întregime pe Blog SEO România.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Cum să creezi un conținut super-bun pentru site-ul tău

Publicat

pe

Adesea auzim cât de important este conținutul textual pentru orice website care își dorește să aibă succes. Însă ce înseamnă cu adevărat un text bun pentru website-ul tău? Totul se învârte în jurul cuvintelor cheie, care ajută motoarele de căutare să identifice website-ul tău și conținutul acestuia. Cum poți afla ce reprezintă cuvintele cheie și care sunt cele mai bune pentru afacerea ta?

  1. Dacă vrei să fii citit – citește!

Theodore Roosevelt spunea: „sunt o parte a tot ceea ce citesc”. Atât de adevărat! Citind, nu doar te relaxezi și uiți de grijile zilnice, dar și înveți o mulțime de lucruri interesante. Expresiile metaforice, datele de caracter științific, maniera de a-ți expune ideile și a aduce argumente – toate acestea se vor reflecta într-o manieră involuntară în creația ta.

  1. Vezi ce scriu alții

Acest sfat nu ține nicidecum de plagiere, ci de o comparație și o apreciere obiectivă a propriilor rezultate. Prin comparație, poți vedea ce are valoare și ce nu, poți învăța din greșelile altora. Dacă scrii despre călătorii în România, atunci caută toți bloggerii și site-urile din domeniu și analizează-le. Cele mai populare pagini cu siguranță și-au captat publicul prin texte bune. Citește, compară și fă mai bine!

  1. Nu-ți fie frică să fii original

Ai citit sute de cărți, ai văzut mii de site-uri din același domeniu și ai tentația să mergi pe o cărare bătătorită? Nu! În scris, ca și în viață, trebuie să fii tu însuți! Găsește-ți stilul și propria manieră de a dezvălui subiectele abordate. Naturalețea mereu e la modă – ține minte acest lucru!

  1. Fă o analiză a cuvintelor cheie

Aici începe partea mai tehnică. Dacă vrei ca textele scrise de tine să fie ușor găsite la căutare în Google sau alt motor de căutare, o analiză a cuvintelor cheie este inevitabilă. „Textele bune” pentru motoarele de căutare sunt textele care vin cu soluții la problemele căutate de utilizatori. Pentru a putea porni în a crea un text bun pentru site-ul tău, trebuie să știi ce caută utilizatorii. Ce caută despre tine și cum ajung pe site-ul tău. Dacă nu știi cum se face, poți urma niște cursuri SEO, sau să apelezi la o agenție SEO.

Totodată, trebuie să acorzi atenție și volumului de căutări ale cuvintelor cheie pe care le țintești. Un cuvânt cheie cu un număr mic de căutări, de exemplu, nu trebuie să fie un lucru negativ. Alege să creezi conținut pe baza acelui cuvânt cheie. Motoarele de căutare vor identifica site-ul tău drept un pioner, printre primele site-uri care generează conținut pentru acel cuvânt cheie.

Plasarea cuvintelor cheie în text este și ea importantă. Alege să incluzi cuvintele tale cheie în subtitluri, pentru a evidenția algoritmilor de indexare despre ce este vorba în articol, dar și pentru a face textul mai lizibil.

Algoritmii de căutare nu vor putea identifica greșelile de ortografie sau gramaticale, însă existența acestora pot alunga cu ușurință utilizatorii de pe site-ul tău.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

CUI SE ADRESEAZA UN CURS POWER POINT?

Publicat

pe

In primul rand ar trebui sa stii ce presupune cursul PowerPoint pentru a putea afla daca este recomandat pentru tine sau nu. Un curs PowerPoint are ca principal obiectiv transferul simplu si rapid de cunostinte, care vor fi fixate prin aplicabilitate practica, asa cum stim toti, exercitiul este mama invataturii. Un curs PowerPoint trebuie sa iti prezinte moduri alternative de a ajunge la obicetivele tinta, sa-ti prezinte practici capabile sa dea randament la niveul asteptarilor tale, urmand ca tu sa fii cel ce hotaraste modalitatea ce va fi testate in timpul orelor de practica din cadrul cursului. Un curs PowerPoint este potrivit persoanelror care isi doresc sa invete modalitati prin care isi pot creea prezentari semnate de ei, intr-o maniera facila, simpla si rapida. Se recomanda aplicarea pentru parcurgerea unui curs PowerPoint daca ai intrat prima data in contact cu programul in acest moment sau daca esti deja familiarizat cu el insa doresti sa stapanesti arta prezentarilor perfecte. De asemenea un astfel de curs este util si celor care participa la sedinte si reuniuni in cadrul carora trebuie sa efectueze prezentari. Daca ai inceput sa lucrezi de putin timp in PowerPoint, vrei sa stii regulile de baza care sunt necesare in realizarea corecta a unei prezentari, pierzi timp pretios incercand sa corectezi diferite greseli minore sau alte maruntisuri, nu intelegi de ce nu esti capabil sa creezi o prezentare cu forma unitara, atunci un curs PowerPoint este recomandat in mod deosebit pentru tine. Invata sa faci prezentari la orice nivel de dificultate, care sa impresioneze, creeaza sabloane pe care le vei putea folosi simplu si rapid in orice moment, deoarece cursul PowerPoint este cel mai buna lucru in care ai putea alege sa investesti atunci cand te afli in una din situatiile mentionate anterior. Un curs PowerPoint se recomanda celor care trebuie sa creeze proiectari unice in cadrul unei prezentari. Invata sa stapanesti grafice, diagrame si animatii indiferent de nivelul de dificultate. Aplica pentru un curs PowerPoint daca esti si lucrezi intr-un mediu de birou, cu sedinte, prezentari si planificari constante sau chiar daca locul de munca nu iti impune asta deocamdata, chiar daca nu are nici o legatura cu programul PowerPoint, deoarece in felul acesta iti lasi libera calea spre oportunitati mai bune. Cu un curs PowerPoint este greu sa ratezi! Noi iti recomandam firma IT Learning pentru cursuri power point!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Care sunt cele mai importante mijloace de promvare a unei firme?

Publicat

pe

Idei de promovare a unei firme edcora.ro

Odată cu deschiderea pieței online, datele problemei s-au modificat simțitor. Într-adevăr există posibilitatea de a avea succes și în afara acestui mediu, dar totul ține de specificul afacerii, de produsele, serviciile furnizate și de publicul căruia se adresează acestea. Însă pentru a avea succes atâ online cât și offline, cel mai bine este să fie identificate corect mijloacele și strategiile cele mai eficiente de promovare, să aveți mereu idei noi și curajul de a ale pune în practică.

Iară care sunt cele mai importante instrumente de promovare a unei afaceri:

  • Urmăriți să aveți mereu un site actual, modern, adaptat nevoii de informare și de căutare a clienților vizați. Lumea este într-o continuă dinamică și afacerea voastră trebuie să fie în permanență conectată la această schimbare a perspectivei și modului de abordare.

  • Selectați-vă de la început care sunt cuvintele cheie pe care doriți să vă axați promovarea. Creați un conținut care să fie optimizat pe aceste cuvinte și care să vă ajute să obțineți mai ușor o poziție cât mai bină în motoarele de căutare.

  • Promovați-vă afacerea și produsele pe site-uri de specialitate sau în publicații cu autoritate. Fără acest gen de angajare, șansa de a ajunge în atenția unui public cât mai larg este mult întârziată.

  • Folosiți cu încredere Google Ads și Facebook Ads. Prin alocarea unui buget adecvat și prin selectarea cât mai clară a publicului căruia doriți să vă adresați puteți atrage trafic important pe site și puteți avea conversii imediate.

  • Conectați-vă site-ul cu cele mai folosite rețele de socializare, Facebook, Instagram, LinkedIn etc. Acestea sunt canale importante pentru a comunica liber și util cu cei interesați și pentru a-i ține la curent cu noutățile de pe site-ul vostru și chiar din domeniu.

  • Adăugați la site un blog, pe care să publicați constant articole interesante despre companie, produse, evenimente, lansări, promoții, noutăți etc. Prin modificările permanente de pe site, veți arăta Google că sunteți dinamic și că site-ul vostru este unul de interes.

  • Pentru a avea o comunicare cât mai bună cu clienții și pentru a-i face să fie în permanență interesați de produsele sau serviciile disponibile, creați un newsletter, pe care să-l trimiteți periodic. Oferirea de informații utile, într-o formă plăcută și accesibilă poate contribui foarte mult la obținerea unei baze de clienți loiali.

  • Realizați filmulețe de prezentare cu afacerea și cu produsele vizate spre promovare. Cu cât acestea vor fi mai reușite, utile și mai originale, cu atât vor fi mai bine receptate. Acest gen de comunicare este cel mai apreciat la ora actuală.

Acestea sunt doar cateva idei de promovare a unei firme oferite de Edcora.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Constanța

Eveniment5 zile ago

Un bărbat a murit după ce un incendiu i-a cuprins locuința din Horia

Un bărbat de 65 de ani, din comuna tulceană Horia, a murit, marți seară, după ce locuința i-a fost cuprinsă...

Eveniment5 zile ago

O viață de poveste! Constănțeancă de 95 de ani, văduvă de război

Maria Moroeanu, o constănțeancă în vârstă de 95 de ani, văduvă de război, a fost vizitată zilele de trecute de...

butoaie vin butoaie vin
Social2 luni ago

De ce sunt butoaiele de polipropilena ideale pentru vin?

O data cu venirea toamnei, cei mai multi dintre gospodarii care detin vii incep sa se gandeasca in ce fel...

Eveniment6 luni ago

Cercetat penal pentru că strânge fonduri pentru reabilitarea Cazinoului

Polițiștii constănțeni au deschis un dosar de cercetare penală pe numele unui bărbat care a inițiat o strângere de fonduri...

Eveniment6 luni ago

Programul chioșcurilor RATC în perioada minivacanței de Paști și 1 Mai

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța anunță publicului călător programul de funcționare al chioșcurilor RATC, pentru procurarea biletelor și abonamentelor,...

Eveniment6 luni ago

VIDEO| Incendiu la o terasă pe plaja Trei Papuci

VIDEO| Incendiu la o terasă pe plaja Trei Papuci – Realitatea de Constanța ...

Eveniment6 luni ago

Prinși de polițiști după ce au înșelat mai multe persoane cu materiale de construcții

Doi bărbați au fost prinși de polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice din Constanța după ce au înșelat mai...

Eveniment6 luni ago

RATC scoate pentru turiști autobuzele etajate, pe linia CiTy TOUR

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța reintroduce în circulație, pentru mini vacanța 26 aprilie – 05 mai, linia turistică CiTy...

Comunicate de Presă7 luni ago

Sumă absolut fabuloasă! Câți bani câștigă Lidia Buble și Răzvan Simion în doar două ore – capital.ro | ConstantaMEA

Conform datelor publicate de Ministerul Finanțelor, firma înființată de artistă în noiembrie 2017 înregistra deja încasări de 24.000 de euro...

Comunicate de Presă7 luni ago

Război total între Adrian Severin și Tudorel Toader. Atac devastator la adresa ministrului Justiției – capital.ro | ConstantaMEA

Fostul europarlamentar Adrian Severin, a lansat un atac fără precedent la adresa lui Tudorel Toader. El a postat un mesaj...